quote:Op zondag 3 november 2019 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja vecht om mij![]()
Vecht om mij als of ik het laatste kaakje ben op de schaal
Check even je DM.quote:Op zondag 3 november 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk vecht ik om jou. Er moet hier nog de afwas gedaan worden, stofzuigen en de was.
Als je ermee klaar ben kan je hier verder.quote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het eerste heb ik vanmiddag al gedaan, het laatste ga ik zo aanzetten zodat het morgenvroeg in de droger kan. Stofzuigen ga ik denk ik morgen doen.
Dat is Mylène.quote:Op zondag 3 november 2019 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Hele tijd aangestaard door zo'n eng batman vrouwke
quote:
Wat betaalt het?quote:Op zondag 3 november 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ermee klaar ben kan je hier verder.
Harley Quinn volgens Soul.quote:Op zondag 3 november 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie doet ze na Tankgirl of zo zeker?
Toch kan ook het meest saaie kaakje een kant hebben die je nooit zou vermoeden.quote:Op zondag 3 november 2019 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaakje overigens en niet een sjieke koek ofzo. Want dat is wat je krijgt een kaakje. Het meest saaie koekje ter wereld. Je koopt het een keertje omdat ja waarom eigenlijk? Je eet het, want het vult wel en geeft een lichte voldoening. Stiekem verlang je naar iets anders. Toch kom je altijd weer uit bij het saaie kaakje waarvan je weet wat je kunt verwachten.
quote:
pssst Lenie houdt van vogels!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 november 2019 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Je mag je eigen was hier ook doen.
Deze blijft mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |