quote:Op zondag 3 november 2019 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry voor dekaap, TT mag de eigenaar wijzigen.
quote:
Doen beide groepjes toch? Brandon en Andrea hebben ook alles op papier gezet. Dit is gewoon het spel, was in 1 ook zo.quote:Op zondag 3 november 2019 21:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel: his wil nu met me praten
jes moet t weten, kan hij een berekening maken
flikker op
Als dat een waar kan zijn.....kom op febo maak er een leuke twist van......quote:Op zondag 3 november 2019 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat ze niet zelf mogen stemmen
jessie als baasquote:Op zondag 3 november 2019 21:48 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Doen beide groepjes toch? Brandon en Andrea hebben ook alles op papier gezet. Dit is gewoon het spel, was in 1 ook zo.
Ik vind dat kleine opdondertje wel grappigquote:Op zondag 3 november 2019 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha andrea heeft genoten van haar ritje op de scootmobiel
Merel liegt toch nooit.....quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel: ze noemen ons de vijf
Frennie: maar we zijn met 6
Merel: we rekenen Hiske niet mee
Gewoon open en bloot gooit ze dat op tafel. Hier vind ik dus echt dat het programma moet ingrijpen. Niet iedereen heeft een moeder die vreemde mensen van internet plukt om boodschappen aan dochterlief door te geven.quote:
Heb echt geen hekel aan haar.quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind dat kleine opdondertje wel grappig
Hiske die zogenaamd onafhankelijk is van team zuur. Het slechtste toneelstukje van de laatste tijd.quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel: ze noemen ons de vijf
Frennie: maar we zijn met 6
Merel: we rekenen Hiske niet mee
quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gewoon open en bloot gooit ze dat op tafel. Hier vind ik dus echt dat het programma moet ingrijpen. Niet iedereen heeft een moeder die vreemde mensen van internet plukt om boodschappen aan dochterlief door te geven.
Ik ook niet, zijn daar een stel die ik een stuk erger vindquote:
quote:Op zondag 3 november 2019 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
het videotje van gerrit die hij opgenomen heeft
en zo staan die 5/6 weer sterkerquote:Op zondag 3 november 2019 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
hij gaat het nu laten horen in de yurt
nah niet echt, want dat hele plan is in duigen gevallen toen lexy weer uit bed kwamquote:
Nou idd, die heeft tot het bouwen van het sanitair echt nooit iets gedaan. Zelden gewerkt en ook geen tv gemaakt.quote:Op zondag 3 november 2019 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
ze hebben gehoord dat brandon wil winnent lef van brandon !!! hoe durft hij
Ouwe kop zo.quote:Op zondag 3 november 2019 21:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Tis net een wassen beeld
hoezo gelukkigquote:Op zondag 3 november 2019 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig maar dat lexy de boel kwam verstoren met haar 3 op merel
bam alles op frennie. weg met dat mens.quote:Op zondag 3 november 2019 21:57 schreef Annelies1980 het volgende:
ok Brandon gaat niet op merel of jessie. ik denk dat hij op franny gaat.
quote:Op zondag 3 november 2019 21:58 schreef Maria44 het volgende:
Brandon vindt het juist zo tof aan Meer dat ze zegt wat ze denkt. Jordie kan ook geen reden bedenken om op haar te stemmen zegt hij tegen Brandon.
anders zou dit opgenomen plannetje eventueel gebruikt kunnen worden.quote:
Jaaa, of Gerrit... dat daarom Shelley bedenkelijk keek... oooh ik weet het niet. Nooit verwacht dat Brandon iets spannend kon maken hahaquote:Op zondag 3 november 2019 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bam alles op frennie. weg met dat mens.
Shelly wist als eerste wat het plan was, Andrea vanavond pas!quote:Op zondag 3 november 2019 21:58 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Jaaa, of Gerrit... dat daarom Shelley bedenkelijk keek... oooh ik weet het niet. Nooit verwacht dat Brandon iets spannend kon maken haha
Dat is pas een mooie TT.quote:
Ja, nu net ook weer.....ze zegt dat Lex niet bevriend is met Franny, maar Franny heeft niks met Lex alleen die speelt het voor het groepje van haar en moet haar paaien.quote:Op zondag 3 november 2019 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
oh merel heeft gelogen tegen lex over een briefje
gaan ze weerquote:Op zondag 3 november 2019 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zweer het op de ogen van mijn kind.
quote:Op zondag 3 november 2019 22:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Alex weer zweren op haar zoon. Deed ze laatst ook toen ze zwoor op Merel te gaan stemmen
quote:Op zondag 3 november 2019 22:02 schreef Annelies1980 het volgende:
Franny kan het nu toch op de man af vragen aan lex?
ooooh dat gebeurt nu! hahaha
Dat kind moet er nu toch niet meer uitzien? Geen armen meer, geen ogen meer, geen leven meer. pfff lekker zo'n moeder.quote:Op zondag 3 november 2019 22:03 schreef shiitake het volgende:
Whaaattttt, Lexy zweert het op de ogen van haar kind.
gohquote:Op zondag 3 november 2019 22:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Alex weer zweren op haar zoon. Deed ze laatst ook toen ze zwoor op Merel te gaan stemmen
quote:Op zondag 3 november 2019 22:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2019 22:03 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Dat kind moet er nu toch niet meer uitzien? Geen armen meer, geen ogen meer, geen leven meer. pfff lekker zo'n moeder.
[..]
Dat kind moet er nu toch niet meer uitzien? Geen armen meer, geen ogen meer, geen leven meer. pfff lekker zo'n moeder.
[..]
Kind is wel heel wat slimmer dan dr moeder... die ziet er nog goed uitquote:Op zondag 3 november 2019 22:03 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Ja dat wel, zonde dat ze hem zo afbreekt. Het is zo net Oprah, Jij een stukje zoon, jij een stukje en jij een stukje.quote:
welk groepje ?quote:Op zondag 3 november 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
Voor Franny zal het een harde dobber worden als ze geloost wordt door haar eigen groepje.....
dus bran wil op franny ?quote:Op zondag 3 november 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
Voor Franny zal het een harde dobber worden als ze geloost wordt door haar eigen groepje.....
Bloedmooi.quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
als de redactie slim is, gaan ze het nu veranderen met de stemming. zal wel niet
Nee, control freak......quote:Op zondag 3 november 2019 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
zint merel niks dat his niet mee wil doen
puur eigen belang. was goed te zien hoe snel hij de stopte met muntjes tellen toen myleentje kwam zeikenquote:Op zondag 3 november 2019 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
myl is een vrije speler, die moeten we houden
walgelijke ger
ze Is zijn finale stemquote:Op zondag 3 november 2019 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
puur eigen belang. was goed te zien hoe snel hij de stopte met muntjes tellen toen myleentje kwam zeiken
met haar oranje hoofd. die wortel breekt brandson met gemakt.quote:Op zondag 3 november 2019 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
Filmpje: Merel:Als Brandon op mij stemt maak ik hem kapot.
Als hij afstapt van zijn principes dan vindt 80% van het publiek hem niet meer leuk aldus Jessie.quote:Op zondag 3 november 2019 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
brandson steekt alles in de brand wat hij heeft opgebouwd, aldus jessie dus.....
Die ligt nog met haar benen wijd als het moet....gaat over lijken.quote:Op zondag 3 november 2019 22:12 schreef sjampoeh het volgende:
merel: wat moet ik tegen brandon zeggen
ze wil op zijn gevoel inpraten
bullshit is dat, denk ik.quote:Op zondag 3 november 2019 22:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als hij afstapt van zijn principes dan vindt 80% van het publiek hem niet meer leuk aldus Jessie.
Ik vind dat juist leuker.quote:
laat maar komen, maar het ik denk dat ze brandson graag zien stemmen op de gevestigde orde. en ze het hem helemaal niet kwalijk nemen.quote:
van mij welquote:Op zondag 3 november 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Denk ik ook, dan krijgt hij misschien van anderen juist weer meer credits.
Die zouden toch gaan douchen eerstquote:Op zondag 3 november 2019 22:16 schreef sjampoeh het volgende:
gaan maris en lex met die haringlucht zo hun bed in ?
Dat bedoel ik.quote:
ben ik niet geheel mee eens. jessie was om 21:21 klaar met geld tellen, met rookpauzes, dus bullshit gelul. en gerrit kon voor myleentje ineens wel zijn muntjes achterlaten.quote:Op zondag 3 november 2019 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje, Andrea spreekt Gerrit aan, en Alexandra valt vies door de mand .....![]()
[ afbeelding ]
Geld tellen kan later deel 1 - 3 november 2019.
x7nj5ek
Hiske is transparant zegt ze.quote:Op zondag 3 november 2019 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
niet tegen lex zeggen
his zegt ook niet doen
pure his
gymjuf
vieze rooie rat
De febo wil vroeg de tent weg hebben.quote:Op zondag 3 november 2019 22:20 schreef Angelique61 het volgende:
Wie zegt dat ze morgen stemmen moeten?
die zet zichzelf ook heerlijk op de kaartquote:Op zondag 3 november 2019 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
niet tegen lex zeggen
his zegt ook niet doen
pure his
gymjuf
vieze rooie rat
Ze heeft altijd gezegd dat ze eerst op mensen ging stemmen die zelf naar huis willen. Ik mag haar ook niet maar ze blijft in dit geval wel bij zichzelf.quote:Op zondag 3 november 2019 22:22 schreef zodeju het volgende:
Hiske gaat op Mylene stemmen....hoe safe....
Kijk is hoe goed ik ben...
En ik weet toch lekker dat je moet blijven.
Ja, en Merel die altijd zegt ik kan het waarderen als je het recht in mijn smoel zegt. en dan doet Andrea het is het weer niet goed.quote:Op zondag 3 november 2019 22:22 schreef Maria44 het volgende:
Merel gaat vol op Andrea. Hahaha jaloers zeker op haar boeking.
en maar denken dat christel op haar wachtquote:Op zondag 3 november 2019 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind his zo vals. die is ook een keer afgeluisterd met his en ze was woest, ziedend en nu smerig lachen.
Klopt, met haar shotgun mentaliteit.quote:Op zondag 3 november 2019 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en Merel die altijd zegt ik kan het waarderen als je het recht in mijn smoel zegt. en dan doet Andrea het is het weer niet goed.
Wie wat hoe?quote:
Ok dan hoe dan?quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kamp yurt wil de caravan afluisteren
Ja die is heel vals en lacht hard als het anderen betreft.quote:Op zondag 3 november 2019 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind his zo vals. die is ook een keer afgeluisterd met his en ze was woest, ziedend en nu smerig lachen.
Ja, van binnen en van buiten.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie mag als eerste over die poort heen, wat een smerig mens is dat.
Eens,die is te vies om aan te pakken.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Ja maar dat gaat moeilijk nu lijkt me, aangezien merel en jessie buiten zijn... die gaan dat hoop ik wel zien.quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
het is gebeurd.... klaar finito. had sjellie nu maar haar 24u aangevraagd.quote:Op zondag 3 november 2019 22:28 schreef sjampoeh het volgende:
dus andrea en maris op de bank en iedereen kiest voor maris om te blijven
nou dat is t plan ?
Nee andersomquote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kamp yurt wil de caravan afluisteren
quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Een heel vies wijf. Sommigen hebben nog lang een soort goedheid in haar gezien. Ik nooit.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Die heeft ook echt geen eigen mening. Ze vraagt zelfs of ze nu dan maar moet gaan slapen. Lekker weer bij Lexy zogenaamd best friends spelen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens,die is te vies om aan te pakken.
Nou weet ik het niet meerquote:
ik heb mij ook erg in haar vergist.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een heel vies wijf. Sommigen hebben nog lang een soort goedheid in haar gezien. Ik nooit.
Volgens mij hebben ze geen ideen op wie de anderen gaan stemmen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:28 schreef sjampoeh het volgende:
dus andrea en maris op de bank en iedereen kiest voor maris om te blijven
nou dat is t plan ?
Waar ze een uur geleden over zei dat ze niet meer bij haar wilde slapen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die heeft ook echt geen eigen mening. Ze vraagt zelfs of ze nu dan maar moet gaan slapen. Lekker weer bij Lexy zogenaamd best friends spelen.
Dat zijn juist degenen die willen afluisteren.quote:Op zondag 3 november 2019 22:29 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat moeilijk nu lijkt me, aangezien merel en jessie buiten zijn... die gaan dat hoop ik wel zien.
ja even daarvoor zeiden merel en ger tquote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde shelley en andrea zeggen dat ze wilde gaan afluisteren bij de yurt
joh.....quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Mjelleke het volgende:
T beste idee is idd om er 2 van team Shelly op de bank te zetten. Dan missen ze 2 stemmen op dag 2.
ik vind het echt niet leuk meer zoquote:Op zondag 3 november 2019 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
tijd dat de febo zegt, weg pot. er valt niks te winnen. maak er nog een leuke tijd van.
quote:Op zondag 3 november 2019 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het echt niet leuk meer zo
Wie is de pot?quote:Op zondag 3 november 2019 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
tijd dat de febo zegt, weg pot. er valt niks te winnen. maak er nog een leuke tijd van.
Waarom?quote:Op zondag 3 november 2019 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
Maris op de bank zetten is wel sneu.
Ohh die potquote:Op zondag 3 november 2019 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
50k in de pot, tijd voor een feestje
quote:Op zondag 3 november 2019 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
shel overtuigend :ik ga niet naar huis
is haar wat beloofd dus
Ze doet zo haar best.quote:
Same here, vanaf die familie daar was geweest, ik volgde het toen net een beetje, en ik haar familie hoorde zeggen dat ze Franny niet herkende in het gedrag wat ze thuis liet zien, toen had ik al zoiets van, dat is een hele gehaaide meid,m die precies weet hoe ze een ander moet bespelenquote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een heel vies wijf. Sommigen hebben nog lang een soort goedheid in haar gezien. Ik nooit.
En daarna, Mariska gaat.quote:Op zondag 3 november 2019 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
shel overtuigend :ik ga niet naar huis
is haar wat beloofd dus
quote:Op zondag 3 november 2019 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:
Die ziet dit echt niet aankomen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En daarna, Mariska gaat.
O, make my day.
quote:Op zondag 3 november 2019 22:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Same here, vanaf die familie daar was geweest, ik volgde het toen net een beetje, en ik haar familie hoorde zeggen dat ze Franny niet herkende in het gedrag wat ze thuis liet zien, toen had ik al zoiets van, dat is een hele gehaaide meid,m die precies weet hoe ze een ander moet bespelen
fingers crossedquote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mylene waarmaakt dat ze een dubbelrol speelt.
Vreselijk enig, maar Hiske zegt net nog dat ze op Mylene gaat stemmen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Bella35j het volgende:
Had Jessie zijn groep slimmer ingeschat.
Jessie 3 op shelly
Franny 3 op shelly
Mariska 3 op shelly
Hiske 3 op andrea
Merel 3 op Andrea
Gerrit 3 op andrea
Shelly en Andrea op de bank
Positieve stemmen dag later Brandon
Jordy Mylene Alexandra.
Juist, toen was ik al klaar met haarquote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze heeft haar eigen familie ook helemaal afgebrand.
Tommy H jasje.Best goedkoop ook nog.quote:Op zondag 3 november 2019 22:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zag ik van de week lopen, Er loopt dus minimaal nog iemand rond in zo'n afschuwelijk jack![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar de regie toe lopen denk ik en eisen dat ze moet blijven.quote:Op zondag 3 november 2019 22:36 schreef sjampoeh het volgende:
als jij op de bank komt, ga ik er alles aan doen om je te laten blijven aldus shel
ja hoe dan muts
quote:Op zondag 3 november 2019 22:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist, toen was ik al klaar met haar
en ze gaan allemaal verdelen:quote:Op zondag 3 november 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk enig, maar Hiske zegt net nog dat ze op Mylene gaat stemmen.
Ik ver daarvoor al.quote:Op zondag 3 november 2019 22:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist, toen was ik al klaar met haar
Nou, dat gaat lekker opschieten.quote:Op zondag 3 november 2019 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en ze gaan allemaal verdelen:
1 op dree
1 op shel
1 op brn?
x 6
toen volgde ik het nog niet zoquote:
ze willen sws een bank van 3 of 4 creërenquote:Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou, dat gaat lekker opschieten.![]()
En Lex moet met hen meestemmen, maar niet van te voren zeggen op wie.
Mylene gaat wel goed met franny, dus vandaar gaan ze allemaal op Mariska.quote:Op zondag 3 november 2019 22:38 schreef Lelie68 het volgende:
Ze moeten denk ik iemand op de bank zetten waar Mylène niet zo veel mee heeft.. Mariska of Franny, maar dat geldt ook voor Andrea als die op de bank zit
Ja maar ze gaan niet op brandon nog... daar zijn ze heel duidelijk over geweest.quote:Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze willen sws een bank van 3 of 4 creëren
van mij mag het.quote:Op zondag 3 november 2019 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly gaat helemaal stuk als Mylene bij de laatste 5 komt. Andrea gaat haar dan promoten.
Joa blijft voor mij de beste.quote:Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
toen volgde ik het nog niet zo![]()
Sowieso zijn er maar weinig positieve Utopianen gekozen deze Uto2
Dat wordt dan linke soep.quote:Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze willen sws een bank van 3 of 4 creëren
Wie zei dat?quote:Op zondag 3 november 2019 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
wachtrij was niet lang he bij de patat. ja omdat ze gewoon keihard doorbeukten.
Ja spijtig genoeg heb ik hem gemistquote:
his zou nooit merel,jessie of gerr eruit stemmen zei zequote:Op zondag 3 november 2019 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wordt dan linke soep.Goed plan.
Want wie gaan ze dan een positieve stem geven?
quote:Op zondag 3 november 2019 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
jessie heeft niet vaak meer een onderbroek aan ?
hij had zo zijn streken, maar het was wel een oprechte jongenquote:Op zondag 3 november 2019 22:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja spijtig genoeg heb ik hem gemist
Smerige koleregozer.quote:
#me2quote:Op zondag 3 november 2019 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Smerige koleregozer.![]()
![]()
Zelf de hele dag een beetje kletsen en roken en dan dit commentaar.
Die gozer komt me zo de strot uit!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2019 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
his zou nooit merel,jessie of gerr eruit stemmen zei ze
ja echt zo halve sneer weet je wel bahquote:Op zondag 3 november 2019 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Smerige koleregozer.![]()
![]()
Zelf de hele dag een beetje kletsen en roken en dan dit commentaar.
Die gozer komt me zo de strot uit!![]()
![]()
Dan kan hij vast ook wel goed met Jensquote:Op zondag 3 november 2019 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had zo zijn streken, maar het was wel een oprechte jongen
Ik heb er echt geen woorden meer voor.quote:Op zondag 3 november 2019 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt zo halve sneer weet je wel bah
dat denk ik wel ja, samen waren die twee heel sterk gewordenquote:Op zondag 3 november 2019 22:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan kan hij vast ook wel goed met Jens
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 november 2019 22:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan kan hij vast ook wel goed met Jens
Dat zou een goed duo zijn geweest.quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 22:45 schreef Annelies1980 het volgende:
Dus Franny en Lex hebben de mensen in de tent gewaarschuwd dat er mensen wilde afluisteren?
Franny op de bank, kijken hoe leuk ze het dan nog vindt.quote:Op zondag 3 november 2019 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie vind het leuk. tot ze zelf op het blok ligt. dartpijlen . ik heb nog wel een setje liggen
quote:Op zondag 3 november 2019 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat denk ik wel ja, samen waren die twee heel sterk geworden
Utopia had dus zoveel leuker kunnen zijnquote:
Dat hoeft niet meer. Mams chat nu via briefjes.quote:Op zondag 3 november 2019 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel bij de pc, ff de dag afsluiten door te chatten met mama?
Nou ik vertrouw die Merel nog steeds niet bij de pcquote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer. Mams chat nu via briefjes.
helaas is ze echt zo domquote:Op zondag 3 november 2019 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy is echt dom of speelt ze nu mee?
Daarom zei ik ook had ze slimmer verwachtquote:Op zondag 3 november 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk enig, maar Hiske zegt net nog dat ze op Mylene gaat stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |