quote:Op zondag 3 november 2019 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry voor dekaap, TT mag de eigenaar wijzigen.
quote:
Doen beide groepjes toch? Brandon en Andrea hebben ook alles op papier gezet. Dit is gewoon het spel, was in 1 ook zo.quote:Op zondag 3 november 2019 21:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel: his wil nu met me praten
jes moet t weten, kan hij een berekening maken
flikker op
Als dat een waar kan zijn.....kom op febo maak er een leuke twist van......quote:Op zondag 3 november 2019 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat ze niet zelf mogen stemmen
jessie als baasquote:Op zondag 3 november 2019 21:48 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Doen beide groepjes toch? Brandon en Andrea hebben ook alles op papier gezet. Dit is gewoon het spel, was in 1 ook zo.
Ik vind dat kleine opdondertje wel grappigquote:Op zondag 3 november 2019 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha andrea heeft genoten van haar ritje op de scootmobiel
Merel liegt toch nooit.....quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel: ze noemen ons de vijf
Frennie: maar we zijn met 6
Merel: we rekenen Hiske niet mee
Gewoon open en bloot gooit ze dat op tafel. Hier vind ik dus echt dat het programma moet ingrijpen. Niet iedereen heeft een moeder die vreemde mensen van internet plukt om boodschappen aan dochterlief door te geven.quote:
Heb echt geen hekel aan haar.quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind dat kleine opdondertje wel grappig
Hiske die zogenaamd onafhankelijk is van team zuur. Het slechtste toneelstukje van de laatste tijd.quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel: ze noemen ons de vijf
Frennie: maar we zijn met 6
Merel: we rekenen Hiske niet mee
quote:Op zondag 3 november 2019 21:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gewoon open en bloot gooit ze dat op tafel. Hier vind ik dus echt dat het programma moet ingrijpen. Niet iedereen heeft een moeder die vreemde mensen van internet plukt om boodschappen aan dochterlief door te geven.
Ik ook niet, zijn daar een stel die ik een stuk erger vindquote:
quote:Op zondag 3 november 2019 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
het videotje van gerrit die hij opgenomen heeft
en zo staan die 5/6 weer sterkerquote:Op zondag 3 november 2019 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
hij gaat het nu laten horen in de yurt
nah niet echt, want dat hele plan is in duigen gevallen toen lexy weer uit bed kwamquote:
Nou idd, die heeft tot het bouwen van het sanitair echt nooit iets gedaan. Zelden gewerkt en ook geen tv gemaakt.quote:Op zondag 3 november 2019 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
ze hebben gehoord dat brandon wil winnent lef van brandon !!! hoe durft hij
Ouwe kop zo.quote:Op zondag 3 november 2019 21:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Tis net een wassen beeld
hoezo gelukkigquote:Op zondag 3 november 2019 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig maar dat lexy de boel kwam verstoren met haar 3 op merel
bam alles op frennie. weg met dat mens.quote:Op zondag 3 november 2019 21:57 schreef Annelies1980 het volgende:
ok Brandon gaat niet op merel of jessie. ik denk dat hij op franny gaat.
quote:Op zondag 3 november 2019 21:58 schreef Maria44 het volgende:
Brandon vindt het juist zo tof aan Meer dat ze zegt wat ze denkt. Jordie kan ook geen reden bedenken om op haar te stemmen zegt hij tegen Brandon.
anders zou dit opgenomen plannetje eventueel gebruikt kunnen worden.quote:
Jaaa, of Gerrit... dat daarom Shelley bedenkelijk keek... oooh ik weet het niet. Nooit verwacht dat Brandon iets spannend kon maken hahaquote:Op zondag 3 november 2019 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bam alles op frennie. weg met dat mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |