Amateurquote:
Je wil me er gewoon niet bij hebben hčquote:Op zondag 3 november 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
17 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
18 januari: PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
24 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
25 januari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
31 januari: Lonaa,PdeHoog ,Z80, barrel, kaat, minilot
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J
Doe ik als onafhankelijke buitenstaander wel.quote:Op zondag 3 november 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@ OP wie gaat er wanneer een knoop doorhakken?
Goed zo, fijnquote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik als onafhankelijke buitenstaander wel.
1 februari kunnen de meeste mensen. Alsin, iedereen volgens mij.
quote:Op zondag 3 november 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zet erbij, Candaas kan 1 februari. Misschien. De rest van de dagen niet.
Ze loopt zelf ook niet over van aanspeelbaarheid![]()
![]()
Het lijkt me in bepaalde sterk gereguleerde werkomgevingen nou juist heel goed mogelijk dat te verbiedenquote:Op zondag 3 november 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knappe jongen die het je gaat verbieden, zou ik zeggen
Nee okee er zijn altijd wel situaties te bedenken. Maar je gaat bijvoorbeeld ook niet midden in een OK je collega condoleren. Daar waar condoleren kan, kan een glaasje water ook.quote:Op zondag 3 november 2019 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het lijkt me in bepaalde sterk gereguleerde werkomgevingen nou juist heel goed mogelijk dat te verbiedenIk kan ook niet met een blikje cola de OK op wandelen zeg maar
Ik wilde eigenlijk de knoop deze week doorhakken, misschien willen er nog wat mensen een keuze doorgeven...quote:Op zondag 3 november 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@ OP wie gaat er wanneer een knoop doorhakken?
quote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wil me er gewoon niet bij hebben hč
Yeah!quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo goed?
Ik liet braaf het vorige overzicht in de OP staan
Eens. Schaduwmeet in Utrecht?quote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef Blues het volgende:
Hengeloooo is voor ons echt te ver voor een etentje
Zo jammer (weekendje Ootmarsum er aan vastplakken)?quote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef Blues het volgende:
Hengeloooo is voor ons echt te ver voor een etentje
Lift?? Whut?quote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg = altijd goed![]()
Ik zou wel eens bij Jasmijn en co willen eten. En met de lift de Dom op
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schuddenquote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg = altijd goed![]()
Ik zou wel eens bij Jasmijn en co willen eten. En met de lift de Dom op
Is ook weinig fotogeniek. En je kunt waarschijnlijk ook niet van het uitzicht genieten.quote:Op zondag 3 november 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schudden
Geloof mij...binnenkort kan je met de lift de Dom op. Juist omdat ie in de steigers staat.quote:Op zondag 3 november 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schudden
Oh ja jasmijn en ikquote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Zilverberk het volgende:
Lift?? Whut?
Edit: deze Jasmijn? Ziet er goed uit ja.
Als het zo ver is hoor ik het wel, dan kom ik het een keer doenquote:Op zondag 3 november 2019 20:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Geloof mij...binnenkort kan je met de lift de Dom op. Juist omdat ie in de steigers staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |