Het zijn ook schuimpjes he? Wat kun je anders verwachten. Die zijn blij met het dagje 'wie laat het meest geld uit de zak kloppen. Ze hebben tevens een heerlijk dagje uit met vriendinnen en bepaalde vriendjes.quote:Op zondag 3 november 2019 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n deceptie als klappen in een vliegtuig na een landing....
quote:Op zondag 3 november 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zijn ook schuimpjes he? Wat kun je anders verwachten. Die zijn blij met het dagje 'wie laat het meest geld uit de zak kloppen. Ze hebben tevens een heerlijk dagje uit met vriendinnen en bepaalde vriendjes.
Hij volgt je wel tot het eind van de straat als je een verkeerd muntje in het zakje doet.quote:Op zondag 3 november 2019 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit is een commerciele jongen, maar geen afperser ....
hahaha dat vond ik een strakke actie van die bezoekerquote:Op zondag 3 november 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij volgt je wel tot het eind van de straat als je een verkeerd muntje in het zakje doet.
Met van die blije glimmende oogjes. Eind van de maand zien ze wel verder.quote:Op zondag 3 november 2019 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie ze al in de auto zitten, pochen hoeveel geld ze uit gegeven hebben
Die zichzelf als laatste zien zijn eerder thuis dan ze denken. Alhoewel we ook weken op Ivan hebben moeten wachten....op die spetterende finale.....quote:Op zondag 3 november 2019 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit net: schat in dat ze er nog tot 20 december in zitten....13 december is de laatste aflevering, dus in die week finale...
quote:Op zondag 3 november 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met van die blije glimmende oogjes. Eind van de maand zien ze wel verder.
Wat een gier, om er achteraan te hollen. Maar 'niemand' gaf geen antwoord.quote:Op zondag 3 november 2019 17:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha dat vond ik een strakke actie van die bezoeker
erg he, 2 fucking euro, hij had er beter om kunnen lachenquote:Op zondag 3 november 2019 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gier, om er achteraan te hollen. Maar 'niemand' gaf geen antwoord.
Heer vergeef het ze niet, want ze weten dondersgoed wat ze doen!quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 17:28 schreef BloesBloes het volgende:
Klappen na de landing..... Nee op Schipol met de KLM niet, maar als je met een Griekse ex-jachtpiloot achter de knuppel land op Brindisi dan klap je je handen stuk als je eenmaal op de grond staat
Precies, en het was ook al betaald. Goeie van die persoon!quote:Op zondag 3 november 2019 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
erg he, 2 fucking euro, hij had er beter om kunnen lachen
bekende schuimpjes, leonquote:Op zondag 3 november 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
Franny is druk bezig......en Merel ook. Met schuimpjes vermaken.
hier zie je echt duidelijk dat ze een heel raar groot hoofd heeft ten opzichte van haar schouders.quote:
En ik durf te zeggen meer friet dan haringen......quote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
1 ding weet ik zeker, er is meer friet verkocht dan kaas
quote:Op zondag 3 november 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik durf te zeggen meer friet dan haringen......
Ja hoor, jullie doen het erom, ze is een dikke pad, oké, maar dat wil nog niet zeggen dat alles misvormd is aan dat mensquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
hier zie je echt duidelijk dat ze een heel raar groot hoofd heeft ten opzichte van haar schouders.
Doordat ze normaal haar haar op haar rug heeft hangen, valt dat niet zo op
maar dit is haast een karikatuur, qua afmetingen.
Zou ook liever een patatje hebben dan een haringquote:Op zondag 3 november 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik durf te zeggen meer friet dan haringen......
Ik zit nu alleen nog maar op haar handen te lettenquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
hier zie je echt duidelijk dat ze een heel raar groot hoofd heeft ten opzichte van haar schouders.
grote handen, grote voetenquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
echt welquote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie doen het erom, ze is een dikke pad, oké, maar dat wil nog niet zeggen dat alles misvormd is aan dat mens
quote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie doen het erom, ze is een dikke pad, oké, maar dat wil nog niet zeggen dat alles misvormd is aan dat mens
tja in dort zekerquote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
grote handen, grote voeten
1 long
grote bek
Bekende Nederlanderin
Meroll
Jeetje, je bent een nazaat van de Vikingen, geen Slavische aardappelkauwer tochquote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook liever een patatje hebben dan een haring
Ik lust die dingen niet
Je vergeet haar best wel grote hoofd zeg maar.....quote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
1 long
grote bek
Bekende Nederlanderin
Meroll
Een wan product van echtelijk geknutselquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zien we de komende dagen niet meer....quote:Op zondag 3 november 2019 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
poeh die brandson en myleentje moeten toch echt gaar zijn na al dat friet bakken
Welnee die hebben niks gedaanquote:Op zondag 3 november 2019 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
poeh die brandson en myleentje moeten toch echt gaar zijn na al dat friet bakken
dat de friet maar snel op is
Die zijn behoorlijk druk geweest....quote:
O ik verafschuw vis, kan er niets aan doen. Alleen als ik zwanger was lustte ik haring. Ligt aan me hormonen dus,quote:Op zondag 3 november 2019 17:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jeetje, je bent een nazaat van de Vikingen, geen Slavische aardappelkauwer toch
elke 6 jaar veranderen je smaakpupillen, gewoon nog is proberenquote:Op zondag 3 november 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik verafschuw vis, kan er niets aan doen. Alleen als ik zwanger was lustte ik haring. Ligt aan me hormonen dus,
Ik vind dat die het ook heel goed doen.quote:Op zondag 3 november 2019 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
dat de friet maar snel op is
klopt harde werkster ookquote:Op zondag 3 november 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
De vrijwilligster bij Mylene en Brandon heeft ook geen pauze gehad.......
1 longquote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
1 long
grote bek
Bekende Nederlanderin
Meroll
meen je dat? ik geloof er weinig vanquote:Op zondag 3 november 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nog 50 haringen mensen!!! Dus valt reuze mee
Nog 50 van de 500?quote:Op zondag 3 november 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
dat zegt maris ....quote:Op zondag 3 november 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
ja hou vol hoorquote:Op zondag 3 november 2019 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
meen je dat? ik geloof er weinig van
ik wilde het niet zeggen, maar inderdaad ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zegt maris ....
voor hetzelfde geld zijn er flink wat in de vuilnisbak verdwenen, alleen maar omdat zij haar gelijk wilde halen met wat ze kon verkopen![]()
niets is wat het lijkt daar
Ik geloof er geen zak van.. 70 haringen per uur, ik ze 'r de hele dag hangen..quote:Op zondag 3 november 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik zie haar ervoor aan. Vergeet ook niet dat ze al het nodige 'opgevroten' hebben.quote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zegt maris ....
voor hetzelfde geld zijn er flink wat in de vuilnisbak verdwenen, alleen maar omdat zij haar gelijk wilde halen met wat ze kon verkopen![]()
Heb je ook andrea gezien, zie is al zeker een uur bij een vrouw met 2 kindjes aan het praten en meelopen.quote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel en Jessie hebben dus geen flikker uitgevreten..Heb het eens even in de gaten gehouden...
dat heeft ze never nooit gehaaldquote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van.. 70 haringen per uur, ik ze 'r de hele dag hangen..
Hij zorgt wel voor stemming....Vind juist wel dat hij het leuk doet...quote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een en al act Gerrit, hoe kan je zo als mens zijnde
Er zal toch geld tegenover moeten staan.... als ze zegt ik heb de prijs verlaagd dan weten we genoeg...quote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zegt maris ....
Ja en misschien heeft Cathy stiekum wel 20 kilo patat opgevreten en de geiten de snacks gestolenquote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zegt maris ....
Eens, doet ook niets, maar was even gefocust op Merel en Jessie vanmiddag....quote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je ook andrea gezien, zie is al zeker een uur bij een vrouw met 2 kindjes aan het praten en meelopen.
de hele boekhouding is een wassen neus, ook die van de haringenquote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Er zal toch geld tegenover moeten staan.... als ze zegt ik heb de prijs verlaagd dan weten we genoeg...
kan niet, daarvoor heeft ze te vaak stil gestaan. of ze moeten er 10 per keer kopen, maar dat geloof ik ook nietquote:
wat nou 70 per uur, het is bij dat aantal mensen als je uitgaat van 2 harinkies per persoon nog geen 20% wat dan harinkies eet ...... tis niksquote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb haar 2 keer iets zien verkopen, in de tijd dat ik gekeken heb en haar op de streams had. Dan moet het op sommige andere momenten lopendebandwerk geweest zijn geweest.quote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, daar geloof ik geen klap vanquote:Op zondag 3 november 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Of snijden of op de polly.....nee. Plezier heeft ze gehad maar daar blijft het ook bij.quote:Op zondag 3 november 2019 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De 1ste 1½ uur verkocht ze al nix, de rest van tijd kwam er van alles aan standhouders mee eten.. neuhh die kan never 450 stuks verkocht hebben in die middagquote:Op zondag 3 november 2019 17:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
wat nou 70 per uur, het is bij dat aantal mensen als je uitgaat van 2 harinkies per persoon nog geen 20% wat dan harinkies eet ...... tis niks
Laten dat gisteren 20zijn....dan nog....ze liegt dat ze barst.quote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie haar ervoor aan. Vergeet ook niet dat ze al het nodige 'opgevroten' hebben.
quote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zondag 3 november 2019 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]WOOOOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
Jessie zag ik inderdaad vaak bij de rookplek staan kletsen. Merel heb ik niet zo gezien. Maar keek ook naar het schaatsen dus kan het gemist hebben dat ze rond liep.quote:Op zondag 3 november 2019 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, doet ook niets, maar was even gefocust op Merel en Jessie vanmiddag....
Misschien bedoelde ze van de 300 die ze daarnet afgesproken heeft met Jessie (en Hiske).quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is echt behoorlijk, 400 kilo aardappelen erdoor bijna dus
quote:Op zondag 3 november 2019 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Myl heeft wat lopen werken , die zal denk ik voorlopig geen friet meer kunnen zien, eerst alles maken dan nog allemaal verkopenquote:
Ze had wel weer een excuus.....mensen dachten dat ze paling gingen verkopen dat had overal gestaan??????quote:Op zondag 3 november 2019 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan niet, daarvoor heeft ze te vaak stil gestaan. of ze moeten er 10 per keer kopen, maar dat geloof ik ook niet
Geen fake, gewoon zo van de utopiatwitter afquote:
Bij mark in uto 1 ging er volgens mij altijd 5 a 600 kilo door. Ze hebben nu 1500 bezoekers ipv 1000quote:Op zondag 3 november 2019 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij hebben onze eigen waarheden, dat wist je toch welquote:Op zondag 3 november 2019 17:54 schreef BloesBloes het volgende:
Jesus de commune is in de ontkenningsfase "Nee hoor ik geloof er niks van, niet zoveel harinkies" So sayeth the Shepherd! The Flock
Was ook niet vaak op haar plek.quote:Op zondag 3 november 2019 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie zag ik inderdaad vaak bij de rookplek staan kletsen. Merel heb ik niet zo gezien. Maar keek ook naar het schaatsen dus kan het gemist hebben dat ze rond liep.
oke top van markquote:Op zondag 3 november 2019 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij mark in uto 1 ging er volgens mij altijd 5 a 600 kilo door. Ze hebben nu 1500 bezoekers ipv 1000
Kijk, die 50.000 euro die straks in de eindpot moet zitten, moet wel ergens vandaan komen. Anders lijkt het weer net of JdM zijn portemonnee weer heeft getrokken, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 november 2019 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar 2 keer iets zien verkopen, in de tijd dat ik gekeken heb en haar op de streams had. Dan moet het op sommige andere momenten lopendebandwerk geweest zijn geweest.
Ja maar ja maar......dan is ze weer het zakenvrouwtje van de markt....die altijd goede ideeën heeft en weet hoe ze het aan moet pakken.....doet ze buiten ook zo....is zo opgevoed.quote:Op zondag 3 november 2019 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja mariska gunnen we wel een plekje bij de visboer dus oke.
mariska verkoopt 500 haringen![]()
en ze zoekt nog werk
En morgen wordt ze weer afgezeken dat ze niks gedaan heeft....quote:Op zondag 3 november 2019 17:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Myl heeft wat lopen werken , die zal denk ik voorlopig geen friet meer kunnen zien, eerst alles maken dan nog allemaal verkopen
Man er zijn 1500 mensen geweest, er kunnen mensen zijn die 10 harinkies hebben meegenomen bij het naar huis gaan en los daarvan als één derde 1 haring neemt is het op, wat is daar nou zo ongeloofwaardig aan.quote:Op zondag 3 november 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De 1ste 1½ uur verkocht ze al nix, de rest van tijd kwam er van alles aan standhouders mee eten.. neuhh die kan never 450 stuks verkocht hebben in die middag
ze is gewoon een topperquote:Op zondag 3 november 2019 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar ja maar......dan is ze weer het zakenvrouwtje van de markt....die altijd goede ideeën heeft en weet hoe ze het aan moet pakken.....doet ze buiten ook zo....is zo opgevoed.
quote:Op zondag 3 november 2019 17:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kan niet, dan hebben ze de helft gewoon weggeflikkerd, moet wel
200 a 250 hooguitquote:Op zondag 3 november 2019 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat je op een utopia markt 10 haringen in een zakje meeneemt naar huis klinkt mij niet geloofwaardig in de orenquote:Op zondag 3 november 2019 17:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Man er zijn 1500 mensen geweest, er kunnen mensen zijn die 10 harinkies hebben meegenomen bij het naar huis gaan en los daarvan als één derde 1 haring neemt is het op, wat is daar nou zo ongeloofwaardig aan.
Nee, ze wilde eerst 750 verkopen en dat is terug gebracht tot 500 na een expert haringverkoper had gezegd dat 250 meer dan genoeg was.quote:Op zondag 3 november 2019 17:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze van de 300 die ze daarnet afgesproken heeft met Jessie (en Hiske).
Is echt niet veel verkocht. Das duidelijk. Ze hebben zelf meer opgegeten.
Omdat ik niets van dat alles gezien heb.. niet één "veelkoper" amper een éénkoper,, en aan die 1500 mense twijel ik ook alquote:Op zondag 3 november 2019 17:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Man er zijn 1500 mensen geweest, er kunnen mensen zijn die 10 harinkies hebben meegenomen bij het naar huis gaan en los daarvan als één derde 1 haring neemt is het op, wat is daar nou zo ongeloofwaardig aan.
Ze klaagden wel dat het niet zo druk was ( in ieder geval de eerste lading) . Ik wee tniet meer wat ze in 1 deden, maar ze hadden niet harder kunnen gaan. Ze waren aan een stuk door bezig, en erg efficiënt ook.quote:Op zondag 3 november 2019 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij mark in uto 1 ging er volgens mij altijd 5 a 600 kilo door. Ze hebben nu 1500 bezoekers ipv 1000
Da's waarquote:Op zondag 3 november 2019 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij hebben onze eigen waarheden, dat wist je toch wel
quote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat ik niets van dat alles gezien heb.. niet één "veelkoper" amper een éénkoper,, en aan die 1500 mense twijel ik ook al
bah de smeerlapquote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's waarIn dat kader, ik zag net dat Jessie aan de kont van Mylene zat, ze weerde hem af, maar hij deed het gewoon weer, bah, vieze man.
Oh zeker weten dat die patat mensen altijd hard werken op de markt.quote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze klaagden wel dat het niet zo druk was ( in ieder geval de eerste lading) . Ik wee tniet meer wat ze in 1 deden, maar ze hadden niet harder kunnen gaan. Ze waren aan een stuk door bezig, en erg efficiënt ook.
Hij wil een keer aan een klein kontje zitten.quote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's waarIn dat kader, ik zag net dat Jessie aan de kont van Mylene zat, ze weerde hem af, maar hij deed het gewoon weer, bah, vieze man.
De rest heeft Jessie zelf opgevretenquote:Op zondag 3 november 2019 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je weet toch wat er binnen kwam?
hahahaquote:Op zondag 3 november 2019 18:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De rest heeft Jessie zelf opgevreten
Gewoon hard op zn smoel slaan...quote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hoorde van mijn nicht dat bij het verlaten van het terrein ze moesten doorgeven hoeveel geld ze hadden uitgegeven tijdens de markt.quote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lol neehee jij bent wel erg snel
jeeeetje ze willen nog net je pincode niet wetenquote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hoorde van mijn nicht dat bij het verlaten van het terrein ze moesten doorgeven hoeveel geld ze hadden uitgegeven tijdens de markt.
Controle door de Febo?
Dan hoeft Jessie niet alles na te tellenquote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hoorde van mijn nicht dat bij het verlaten van het terrein ze moesten doorgeven hoeveel geld ze hadden uitgegeven tijdens de markt.
Controle door de Febo?
Zo, dat is handig.......quote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Controle door de Febo?
Dat dus, ben er ook bang voorquote:Op zondag 3 november 2019 17:57 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
En morgen wordt ze weer afgezeken dat ze niks gedaan heeft....
Klopt....raar!!quote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Controle door de Febo?
Dat is altijd al zoquote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Controle door de Febo?
Ja man dikke vette winst weet je, ja heel veel verkochtquote:
Klopt, en dan geef je gewoon twee honderd Euro meer op, moeten ze gaan zoeken .....quote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
Controle door de Febo?
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, de mensen zijn nog niet weg, maar de opbrengst is bekend, ook goedenavond, lekker gedut?
Tis Jessie hé die mag allesquote:Op zondag 3 november 2019 18:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat de Febo bij zoiets niet ingrijpt, echt schandalig
Bij de releaseparty is dit niet gevraagd, misschien alleen bij markten?quote:Op zondag 3 november 2019 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo
Ook in Uto 1 werd dat gevraagd.
quote:Op zondag 3 november 2019 18:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt, en dan geef je gewoon twee honderd Euro meer op, moeten ze gaan zoeken .....
wellicht zodat andere standhouders ze niet sponsoren ofzo?quote:Op zondag 3 november 2019 18:06 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Bij de releaseparty is dit niet gevraagd, misschien alleen bij markten?
Ja, is ook raar, gaat de febo toch geen reet aanquote:
Dat weten ze toch als er geteld is......quote:Op zondag 3 november 2019 18:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom raar..
vaker gehoord..
bietje inschatten wat dr is uitgegeven
Die expert heeft dus gelijk gekregen. Ze was ervan overtuigd dat ze die 500 met gemak zou verkopen.quote:Op zondag 3 november 2019 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze wilde eerst 750 verkopen en dat is terug gebracht tot 500 na een expert haringverkoper had gezegd dat 250 meer dan genoeg was.
Waarschijnlijk zagen ze er onbetrouwbaar uit, dan doen ze dat om te kijken of je geen geld gejat heb. En zitten ze vast of hadden ze de poet goed verborgen?quote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Controle door de Febo?
Kijk haar genieten........quote:Op zondag 3 november 2019 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
even een momentje voor myleentje zelf![]()
[ afbeelding ]
Oh dat zou kunnen inderdaad...quote:Op zondag 3 november 2019 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wellicht zodat andere standhouders ze niet sponsoren ofzo?
quote:Op zondag 3 november 2019 18:06 schreef Appeltje het volgende:
[..]
je kijkt nog niet zo lang streams ?quote:Op zondag 3 november 2019 18:06 schreef Appeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2019 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
even een momentje voor myleentje zelf![]()
[ afbeelding ]
Heb borg gestaan voor mijn liefjesquote:Op zondag 3 november 2019 18:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zagen ze er onbetrouwbaar uit, dan doen ze dat om te kijken of je geen geld gejat heb. En zitten ze vast of hadden ze de poet goed verborgen?
een COS marktquote:Op zondag 3 november 2019 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
damn ik ga ook een markt organiseren
yepp .quote:Op zondag 3 november 2019 18:07 schreef Mjelleke het volgende:
Zag ik nu net de fotografe uit Utopia 1 met haar man en dochter?
Maar niet wat in eigen zak is gestoken.....vindt het ook raar dat bij het ene muntjes en bij het andere geld....quote:Op zondag 3 november 2019 18:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat weten ze toch als er geteld is......
Dan zijn ze achter nog wel even bezig met opnemen van de bedragen. Ik zou ze gek maken. Zeggen dat ik niets had uitgegeven.quote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Controle door de Febo?
quote:Op zondag 3 november 2019 18:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heb borg gestaan voor mijn liefjes
quote:Op zondag 3 november 2019 18:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt, en dan geef je gewoon twee honderd Euro meer op, moeten ze gaan zoeken .....
Ik geloof niet dat er van buiten het terrein wordt gestreamd?quote:Op zondag 3 november 2019 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
je kijkt nog niet zo lang streams ?
Met die jank UI, nou dat zal wel geholpen hebben ......quote:Op zondag 3 november 2019 18:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heb borg gestaan voor mijn liefjes
jeeetjequote:Op zondag 3 november 2019 18:11 schreef zodeju het volgende:
Wat erg, Jordy wil rommelen met muntjes maar mevrouw acher de kraam trapt daar niet in...en de deal gaat niet door.
Klopt, was zo geregeldquote:Op zondag 3 november 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Met die jank UI, nou dat zal wel geholpen hebben ......
quote:Op zondag 3 november 2019 18:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er van buiten het terrein wordt gestreamd?
Wat een Klojo!quote:Op zondag 3 november 2019 18:11 schreef zodeju het volgende:
Wat erg, Jordy wil rommelen met muntjes maar mevrouw acher de kraam trapt daar niet in...en de deal gaat niet door.
quote:Op zondag 3 november 2019 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je had het over de Markt..
en dat de productie vraagt aan enkele bezoekers
hoeveel heeft u ongeveer uitgegeven en waar aan
dat is al vanaf de eerste Markt zo
en niet aan iedereen wrd dat gevraagd
Ja, was triest om te zien....hij had voor 8euro muntjes en zei wilde het hem verkopen voor 20euro.....eerst wilde ze geen muntjes en toen dacht ze dan wissel ik dat om maar hij had niet meer muntjes in alle zakken zoeken en maar door blijven lullen dat hij geen geld had.quote:
Dan wordt Shelley een clown genoemd. Mijn got, als ik hem alleen al hoor, ga ik naar een andere stream.quote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zorgt wel voor stemming....Vind juist wel dat hij het leuk doet...
Dat klopt, ben in totaal op drie markten geweest, en het werd twee keer gevraagd na afloop.quote:Op zondag 3 november 2019 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nooit geweten joh, ik zou weigeren. gaat ze niks aanquote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat klopt, ben in totaal op drie markten geweest, en het werd twee keer gevraagd na afloop.
Kan ook, sommigen zeggen ook gaat je niets aan. Ik gaf gewoon teveel op.quote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit geweten joh, ik zou weigeren. gaat ze niks aan
oke dat is wel netjes danquote:Op zondag 3 november 2019 18:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan ook, sommigen zeggen ook gaat je niets aan.
dat kan ik me dan ook nog wel voorstellen, het zag er heel gemoedelijk en gestroomlijnd uitquote:Op zondag 3 november 2019 18:17 schreef zodeju het volgende:
Vrijwilligster wil volgende markt weer bij snacks staan. Vond het heel zwaar maar ook heel leuk.
Welk masterplan?quote:Op zondag 3 november 2019 18:18 schreef Alocanda het volgende:
Bezoekers weg want ik wil eindelijk het masterplan van Brandon horen.
de reden waarom sjellie blijft, brandson stapt van zijn principes afquote:
Beter weggeven dat laten verrotten denk ik dan.quote:Op zondag 3 november 2019 18:19 schreef juul. het volgende:
Ja zo kan ik het ook, Jessie hoor ik roepwlen dat ze gratis haringen bij Mariska kunnen halen
Moet je dan ook een boekhouding bijhouden wat je waar gekocht hebt. Misschien heb je wel deels of alles gekocht bij standhouders van buiten. Is het ook gewoon om te kijken of het nattevingerwerk overeenkomt met wat de bewoners opgeven. Je kan dan iets leuks winnen.quote:Op zondag 3 november 2019 18:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er van buiten het terrein wordt gestreamd?
quote:Op zondag 3 november 2019 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
schuimpje tegen Brandon: DE OVEN STAAT DAAR IN DE SILO OP 250 GRADEN EN ER IS NIEMAND!
Denk nog steeds dat Shelley het volgende Petertje gaat worden dinsdag ...quote:Op zondag 3 november 2019 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
de reden waarom sjellie blijft, brandson stapt van zijn principes af
O, wat is hij van plan dan?quote:Op zondag 3 november 2019 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de reden waarom sjellie blijft, brandson stapt van zijn principes af
Of zeggen, van kijk maar na op de beelden..quote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nooit geweten joh, ik zou weigeren. gaat ze niks aan
Ik had het over 'bij het verlaten van het terrein'. Dat is niet op de markt zelf.quote:Op zondag 3 november 2019 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je had het over de Markt..
en dat de productie vraagt aan enkele bezoekers
hoeveel heeft u ongeveer uitgegeven en waar aan
haha ja dat is ook een goeiequote:Op zondag 3 november 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of zeggen, van kijk maar na op de beelden..
o dat is dan weer jammerquote:
Hoezo Petertje? Ze mag toch weg wanneer ze wil?quote:Op zondag 3 november 2019 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat Shelley het volgende Petertje gaat worden dinsdag ...
la maarquote:Op zondag 3 november 2019 18:21 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik had het over 'bij het verlaten van het terrein'. Dat is niet op de markt zelf.
Zou kunnen Struis, dat ze dit vaker vragen op de markt.
Ze mag zo weg, zit er meer dan 15 maandenquote:Op zondag 3 november 2019 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat Shelley het volgende Petertje gaat worden dinsdag ...
quote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat klopt, ben in totaal op drie markten geweest, en het werd twee keer gevraagd na afloop.
Ja, maar het moet verkapt via de nominaties denk ik. Anders zijn ze er twee kwijt.quote:Op zondag 3 november 2019 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoezo Petertje? Ze mag toch weg wanneer ze wil?
Natuurlijk weten we dat al iemand van groep Jessie Merel moet wegquote:Op zondag 3 november 2019 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat weet niemand ....
op papier aan sjellie laten zien
Ja, dat slaat ook nergens op, Shell heeft geen enkele reden om een Petertje te willen.quote:Op zondag 3 november 2019 18:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo Petertje? Ze mag toch weg wanneer ze wil?
Zo die is best creepyquote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Bassie de camera loopt...
[ afbeelding ]
Nee een houten afdakje wat met evenementen de rookplek isquote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Staan ze nou onder de tent te roken?
Ik snap de logica ook niet, maar die is in Utopia toch vaak ver te zoeken.quote:Op zondag 3 november 2019 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet je dan ook een boekhouding bijhouden wat je waar gekocht hebt. Misschien heb je wel deels of alles gekocht bij standhouders van buiten. Is het ook gewoon om te kijken of het natte vinger werk overeenkomt met wat de bewoners opgeven. Je kan dan iets leuks winnen.
O, op die fiets.quote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar het moet verkapt via de nominaties denk ik. Anders zijn ze er twee kwijt.
quote:Op zondag 3 november 2019 18:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Met elkaar praten, terwijl ze beide aan het roken zijn mag nu ook opeens?
quote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee een houten afdakje wat met evenementen de rookplek is
Zo jammer, His die steeds zegt met niemand mee te gaan.quote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel: Gaat Hiske mee?
Jessie: Jawel..
en morgen in bed met buikpijnquote:Op zondag 3 november 2019 18:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die kut heeft 70 haringen over, nou die gaan vanavond wel op .....
hahahahahahahahahahahquote:Op zondag 3 november 2019 18:28 schreef juul. het volgende:
Maris zegt net dat ze denkt dat er 70 haringen over zijn
Andrea is ook al bezig met het benuttigen van......quote:Op zondag 3 november 2019 18:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die kut heeft 70 haringen over, nou die gaan vanavond wel op .....
Op haar CV als "Joker"quote:Op zondag 3 november 2019 18:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, vooral die enge nep smile
Haha Lexy die zo hard roept dat ze haar eigen keuzes maaktquote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel nu met Jessie aan het smoezen dat Lex naar haar toe kwam om te vragen wat ze morgen gaan doen met de nominaties,
Over een vals meelopend slangetje gesproken..Dat is er 1quote:
Oh dacht dat ze zei trektquote:Op zondag 3 november 2019 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
dan vertrek ik uit het huisje zegt frennie
die kan er wat van inderdaadquote:Op zondag 3 november 2019 18:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over een vals meelopend slangetje gesproken..Dat is er 1
Ze verwachten morgen ochtend........quote:Op zondag 3 november 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat er geen nominaties zijn deze week maar iets anders..
Geen nominaties?quote:Op zondag 3 november 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat er geen nominaties zijn deze week maar iets anders..
Nog met Merel op de foto geweest?quote:
Die is toch om 20:10 live vanuit Amerika?quote:Op zondag 3 november 2019 18:30 schreef BloesBloes het volgende:
Nog een half uurtje volhouden, dan begint de Grand Prix
20:00 de start....quote:Op zondag 3 november 2019 18:30 schreef BloesBloes het volgende:
Nog een half uurtje volhouden, dan begint de Grand Prix
quote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Bassie de camera loopt...
[ afbeelding ]
quote:
Ja, maar de voorbeschouwing begint om 1900 uur en ik doe alles om maar niet meer naar die idioten te hoeven kijkenquote:Op zondag 3 november 2019 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is toch om 20:10 live vanuit Amerika?
Nee ze zei dan vertrek ik uit het huisje. Is heel iets anders dan wat jij schreefquote:Op zondag 3 november 2019 18:30 schreef zodeju het volgende:
Franny trekt zelfs iemand uit het huisje.....onzekere depressieve labiele Franny.
Voor op een foto zei ze tegen de persoon die het vroeg.quote:Op zondag 3 november 2019 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel; Dan zal ik nog een keer mijn nep lach opzetten.
oh, dat had ik niet verwacht.quote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh de kaas word morgen weer opgehaald
daar heeft ze vast iets over te horen hebben, ik hoorde haar al een paar keer "grapjes" over makenquote:Op zondag 3 november 2019 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel; Dan zal ik nog een keer mijn nep lach opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |