Het zijn ook schuimpjes he? Wat kun je anders verwachten. Die zijn blij met het dagje 'wie laat het meest geld uit de zak kloppen. Ze hebben tevens een heerlijk dagje uit met vriendinnen en bepaalde vriendjes.quote:Op zondag 3 november 2019 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n deceptie als klappen in een vliegtuig na een landing....
quote:Op zondag 3 november 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zijn ook schuimpjes he? Wat kun je anders verwachten. Die zijn blij met het dagje 'wie laat het meest geld uit de zak kloppen. Ze hebben tevens een heerlijk dagje uit met vriendinnen en bepaalde vriendjes.
Hij volgt je wel tot het eind van de straat als je een verkeerd muntje in het zakje doet.quote:Op zondag 3 november 2019 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit is een commerciele jongen, maar geen afperser ....
hahaha dat vond ik een strakke actie van die bezoekerquote:Op zondag 3 november 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij volgt je wel tot het eind van de straat als je een verkeerd muntje in het zakje doet.
Met van die blije glimmende oogjes. Eind van de maand zien ze wel verder.quote:Op zondag 3 november 2019 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie ze al in de auto zitten, pochen hoeveel geld ze uit gegeven hebben
Die zichzelf als laatste zien zijn eerder thuis dan ze denken. Alhoewel we ook weken op Ivan hebben moeten wachten....op die spetterende finale.....quote:Op zondag 3 november 2019 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit net: schat in dat ze er nog tot 20 december in zitten....13 december is de laatste aflevering, dus in die week finale...
quote:Op zondag 3 november 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met van die blije glimmende oogjes. Eind van de maand zien ze wel verder.
Wat een gier, om er achteraan te hollen. Maar 'niemand' gaf geen antwoord.quote:Op zondag 3 november 2019 17:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha dat vond ik een strakke actie van die bezoeker
erg he, 2 fucking euro, hij had er beter om kunnen lachenquote:Op zondag 3 november 2019 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gier, om er achteraan te hollen. Maar 'niemand' gaf geen antwoord.
Heer vergeef het ze niet, want ze weten dondersgoed wat ze doen!quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 17:28 schreef BloesBloes het volgende:
Klappen na de landing..... Nee op Schipol met de KLM niet, maar als je met een Griekse ex-jachtpiloot achter de knuppel land op Brindisi dan klap je je handen stuk als je eenmaal op de grond staat
Precies, en het was ook al betaald. Goeie van die persoon!quote:Op zondag 3 november 2019 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
erg he, 2 fucking euro, hij had er beter om kunnen lachen
bekende schuimpjes, leonquote:Op zondag 3 november 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
Franny is druk bezig......en Merel ook. Met schuimpjes vermaken.
hier zie je echt duidelijk dat ze een heel raar groot hoofd heeft ten opzichte van haar schouders.quote:
En ik durf te zeggen meer friet dan haringen......quote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
1 ding weet ik zeker, er is meer friet verkocht dan kaas
quote:Op zondag 3 november 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik durf te zeggen meer friet dan haringen......
Ja hoor, jullie doen het erom, ze is een dikke pad, oké, maar dat wil nog niet zeggen dat alles misvormd is aan dat mensquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
hier zie je echt duidelijk dat ze een heel raar groot hoofd heeft ten opzichte van haar schouders.
Doordat ze normaal haar haar op haar rug heeft hangen, valt dat niet zo op
maar dit is haast een karikatuur, qua afmetingen.
Zou ook liever een patatje hebben dan een haringquote:Op zondag 3 november 2019 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik durf te zeggen meer friet dan haringen......
Ik zit nu alleen nog maar op haar handen te lettenquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
hier zie je echt duidelijk dat ze een heel raar groot hoofd heeft ten opzichte van haar schouders.
grote handen, grote voetenquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
echt welquote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie doen het erom, ze is een dikke pad, oké, maar dat wil nog niet zeggen dat alles misvormd is aan dat mens
quote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie doen het erom, ze is een dikke pad, oké, maar dat wil nog niet zeggen dat alles misvormd is aan dat mens
tja in dort zekerquote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
grote handen, grote voeten
1 long
grote bek
Bekende Nederlanderin
Meroll
Jeetje, je bent een nazaat van de Vikingen, geen Slavische aardappelkauwer tochquote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook liever een patatje hebben dan een haring
Ik lust die dingen niet
Je vergeet haar best wel grote hoofd zeg maar.....quote:Op zondag 3 november 2019 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
grote handen, grote voeten
1 long
grote bek
Bekende Nederlanderin
Meroll
Een wan product van echtelijk geknutselquote:Op zondag 3 november 2019 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zien we de komende dagen niet meer....quote:Op zondag 3 november 2019 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
poeh die brandson en myleentje moeten toch echt gaar zijn na al dat friet bakken
Welnee die hebben niks gedaanquote:Op zondag 3 november 2019 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
poeh die brandson en myleentje moeten toch echt gaar zijn na al dat friet bakken
dat de friet maar snel op is
Die zijn behoorlijk druk geweest....quote:
O ik verafschuw vis, kan er niets aan doen. Alleen als ik zwanger was lustte ik haring. Ligt aan me hormonen dus,quote:Op zondag 3 november 2019 17:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jeetje, je bent een nazaat van de Vikingen, geen Slavische aardappelkauwer toch
elke 6 jaar veranderen je smaakpupillen, gewoon nog is proberenquote:Op zondag 3 november 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik verafschuw vis, kan er niets aan doen. Alleen als ik zwanger was lustte ik haring. Ligt aan me hormonen dus,
Ik vind dat die het ook heel goed doen.quote:Op zondag 3 november 2019 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
dat de friet maar snel op is
klopt harde werkster ookquote:Op zondag 3 november 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
De vrijwilligster bij Mylene en Brandon heeft ook geen pauze gehad.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |