Zwaartekracht.quote:Op zondag 3 november 2019 14:22 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ten eerste, hoe is dit mogelijk?! Ten tweede, bij wie moet ik verhaal halen? Het was opgehangen door een loodgieter in dienst van een aannemer die de verbouwing van de gehele badkamer op zich had genomen. Of moet ik bij bedrijf zijn waar ik het meubel gekocht heb?
Was ook vrij kut ja.quote:Op zondag 3 november 2019 15:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Auwch. Dat lijkt me nog veel kutter. Overal behalve waar je voeten staan ligt dan glas ja
. Hebben zij toen een weg voor je vrij gemaakt?
Toch wel; net een gat in de deur ontdekt.quote:Op zondag 3 november 2019 14:32 schreef XanderH het volgende:
Heb je nog meer schade behalve de kast en de WCD?
Het is bijzonder hoe hardnekkig ze blijven liggen, hè. Zelfs met twee weken douchen.quote:Op zondag 3 november 2019 15:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Was ook vrij kut ja.
Het kutte was ook nog dat de badkamer natuurlijk op slot zat, dus ik moest er wel uit om de badkamerdeur eerst open te doen. Gelukkig lag alles binnen de douchebak, dus daarbuiten kon ik redelijk vrij bewegen, maar het zat echt overal, ook aan de zijkant/bijna-onderkant van mijn voeten. Allemaal superfijne splintertjesDeed niet zozeer pijn, maar wel allemaal miniwondjes. Twee weken later vonden we ze nog.
F=G(m1 x m2)/(R^2)quote:
Maar jouw spiegel is niet gebroken? Of deuken/krassen op je tegels?quote:Op zondag 3 november 2019 15:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is bijzonder hoe hardnekkig ze blijven liggen, hè. Zelfs met twee weken douchen.
Dat zijn normaal gesproken gewoon haakjes die bij t kastje worden geleverd, achter aan het kastje zitten van die stel dingen die over het haakje vallen en aan de zijkant van het kastje vast zittenquote:Op zondag 3 november 2019 15:51 schreef Speekselklier het volgende:
als het kastje een hardboard achterkant heeft vind ik die haakjes wel wat zwak. wat zit er voor versteviging in het kastje en zijn de juiste haken gebruikt?
Ja, slechte foto, in de hoek die er niet opstaat zit een flinke barst. Ik moet hem nog weghalen maar zover ik kan zien is er niets met de tegels. Helaas wel een gat in de deur.quote:Op zondag 3 november 2019 15:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar jouw spiegel is niet gebroken? Of deuken/krassen op je tegels?
Ik zal het posten zodra ik 'm leeggehaald en omgedraaid heb.quote:Op zondag 3 november 2019 15:51 schreef Speekselklier het volgende:
als het kastje een hardboard achterkant heeft vind ik die haakjes wel wat zwak. wat zit er voor versteviging in het kastje en zijn de juiste haken gebruikt?
quote:Op zondag 3 november 2019 15:36 schreef TR08 het volgende:
F=G(m1 x m2)/(R^2)
F is de kracht tussen kastje en aarde.
G is de gravitatie constante
Kortom als je de massa van de aarde kent, die van het kastje en de afstand tussen de zwaartepunten kun je uit rekenen hoe sterk die 2 elkaar aan trekken.
Als je weet hoe sterk je ophanging was en hoe zwaar je kastje kun je ook de minimale massa van de aarde uitrekenen 😉
ik hoop het ook, maar dat kan toch niet losschieten??quote:Op zondag 3 november 2019 16:55 schreef XanderH het volgende:
Ik neem aan dat die haken niet in de achterwand vasthaken, maar dat er zoiets in de kast zit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haken zitten n og in de muur en zijn niet gebroken of gebogen.quote:Op zondag 3 november 2019 14:55 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet
Mijn tip zou zijn om ff je aannemer te polsen of hij flexibel wil zijn. En
anders pakt je inboedelverzekering dit verder wel op lijkt mij.
Vanwege het termijn?quote:Op zondag 3 november 2019 18:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Lijkt een slechte kast te zijn, maar ook bij die leverancier hoeft hij nu niet meer aan te kloppen.
De ventilator is op het licht aangesloten en draait vijf minuten door. Alleen als ik in het donker zou douchen, zou de ventilatie niet afdoende zijn. Ik begrijp dat ik daar niets mee bewijs maar ik wil wel even aangeven dat het qua vochtigheid wel meeviel. Zelden zijn de ramen beslagen. In de zomer en lente laat ik de deur meestal ook open.quote:Bewijslast ligt bij ts.
Wie weet zet ts de ventilatie steeds gelijk uit na douchen i.p.v. deze geruime tijd na te laten draaien.
Vocht kan zeker een probleem zijn bij spaanplaat.
Van de week maar 's een verzekering afsluiten jaquote:Ts zou dit als leergeld moeten zien, als hij al iets voor mekaar krijgt bij aannemer cq verkoper badmeubel, dan is dat coulantie en niets meer.
Waarom? Een badkamermeubel valt toch niet onder de inboedelverzekering?quote:Op zondag 3 november 2019 18:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Ts had het op zijn inboedelverzekering kunnen verhalen als hij deze gehad had.
En waarom niet?quote:Op zondag 3 november 2019 20:00 schreef GX3 het volgende:
[..]
Waarom? Een badkamermeubel valt toch niet onder de inboedelverzekering?
dit zat overduidelijk niet nagelvast.quote:Op zondag 3 november 2019 20:58 schreef Vin3324 het volgende:
Opstal is toch alles wat nagelvast zit aan het huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |