quote:Op zondag 3 november 2019 14:18 schreef zodeju het volgende:
Thnx.....lette weer niet op dat ik de laatste was.
YW .quote:Op zondag 3 november 2019 14:18 schreef zodeju het volgende:
Thnx.....lette weer niet op dat ik de laatste was.
Geweldig, doen ze goedquote:Op zondag 3 november 2019 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ze vreten wel de bakken leeg, maar kopen ze ook wat...
[ afbeelding ]
Botox in haar stembanden spuitenquote:Op zondag 3 november 2019 14:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat kan ik voor je doen, schreeuwt Lexi tegen een kind.
Je mond aan twee kanten 3 cm laten innemen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
druk druk druk druk, vermoeiend weet je welquote:Op zondag 3 november 2019 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Als het zo doorgaat tot 6 uur gaat Merel het niet trekken
Heb het nog nooit gezien, geen idee.quote:Op zondag 3 november 2019 14:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is dat black lemon kaas ? Iemand ? T zwarte kaasje
Wie zegt dat?quote:Op zondag 3 november 2019 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Oh ..ik dacht over de verhalen die ze hoort van bezoekers over andere bewonersquote:Op zondag 3 november 2019 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
druk druk druk druk, vermoeiend weet je wel
faken is zwaar vermoeiend denk ik. merel heeft cup Equote:Op zondag 3 november 2019 14:22 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2019 14:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
faken is zwaar vermoeiend denk ik. merel heeft cup E
quote:Op zondag 3 november 2019 14:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
faken is zwaar vermoeiend denk ik. merel heeft cup E
Is er ook een filmpje van de ruzie?quote:Op zondag 3 november 2019 14:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was gisteren ver voor de ruzie 's avonds, happy couple ...![]()
[ afbeelding ]
Merel en Jessie zoenen - 2 november 2019.
x7nibip
heb ik ook, dan gaan mijn vingers sneller dan mijn hoofdquote:Op zondag 3 november 2019 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Soms gaat het me gewoon te snel, en soms willen mijn vingers gewoon gaan tikken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Of het moet gaan over iets wat ze wil hebben....heb er nu al een paar keer over een legging horen praten die ze wil ruilen voor haar panty.....maar dat is haar maat niet....quote:Op zondag 3 november 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
Merl luistert niet eens naar haar klantjuhs oh op de foto weer met jessie
quote:Op zondag 3 november 2019 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
Ik ben nu helemaal gefocust op die handen van Merel, in verhouding met haar grote gezicht valt het niet zo op maar sjeee die lengte van die vingers, tering
echt sick als je er op gaat lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
ja, naast haar 2e persoonlijkheid ofwel alter egoquote:Op zondag 3 november 2019 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft merel nu haar zin mbt de kleding niet naas merel ?
Jaquote:Op zondag 3 november 2019 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt sick als je er op gaat letten![]()
quote:Op zondag 3 november 2019 14:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, naast haar 2e persoonlijkheid ofwel alter ego
Ik ben nu helemaal gefocust op die handen van Merel, in verhouding met haar grote gezicht valt het niet zo op maar sjeee die lengte van die vingers, tering
Jemig mijn middelvinger haalt haar pink bij lange na niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2019 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt sick als je er op gaat letten![]()
Erg hé, ben onder de indruk ervanquote:Op zondag 3 november 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig mijn middelvinger haalt haar pink bij lange na niet eens.
Cup E van ENORM?quote:Op zondag 3 november 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
Merl luistert niet eens naar haar klantjuhs oh op de foto weer met jessie
Kijken hoe moe ze dan zijn, jammer dat we dat niet meer zien!quote:Op zondag 3 november 2019 14:27 schreef Poezewoes het volgende:
Zal wel tegenvallen, als ze als het programma afgelopen is de Utopianen, weer echt aan het werk moeten
Zijn ze weer ok?quote:Op zondag 3 november 2019 14:27 schreef schizolientje het volgende:
Merel mag eten halen van jessie maar ze zegt: ik weet niet of we krijgen
herinneringen blijven het langste hangen, dus hup leuke dingen doen van die pot, fuck centjesquote:
sowiesoquote:Op zondag 3 november 2019 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
morgen staan ze 50k in de plus, wat ik u brom
Hoe langer je er naar kijkt, hoe langer haar vingers lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, kan Jessie straks lekker winnen met een pot van 75K of zo ....quote:Op zondag 3 november 2019 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
ik dacht stuk of 20 ofzoquote:Op zondag 3 november 2019 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Hoeveel standhouders staan er eigenlijk?
Ben het aan het uit proberen. Om zo te zitten....kan mijn lelletje net aanraken met mijn middelvinger.....(kan ook aan mij liggen natuurlijk)quote:Op zondag 3 november 2019 14:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hoe langer je er naar kijkt, hoe langer haar vingers lijken
heb je je bekenden nog kunnen spotten?quote:Op zondag 3 november 2019 14:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n geldpotje wat vanzelf groeit en waar ik weinig voor hoeft te doen, denk dat ik maar ga vragen of ome John mij wilt adopterenquote:Op zondag 3 november 2019 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
hahaha ja dat wult ik ook welquote:Op zondag 3 november 2019 14:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n geldpotje wat vanzelf groeit en waar ik weinig voor hoeft te doen, denk dat ik maar ga vragen of ome John mij wilt adopteren
Ja, indeling heeft ook zoveel te maken met het op zijn van de bekers.....quote:Op zondag 3 november 2019 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
bekers zijn op bij de bar. hiske word gek van de indeling van de bar. klaag klaag bij jessie en merel
denk dat ze personen bedoelt die daar staanquote:Op zondag 3 november 2019 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, indeling heeft ook zoveel te maken met het op zijn van de bekers.....![]()
![]()
gisteren had ze gewoon even haar scheur moeten opentrekken ipv zeiken met mariska en merel, want ze stonden er zelf toch niet. eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 3 november 2019 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, indeling heeft ook zoveel te maken met het op zijn van de bekers.....![]()
![]()
Wat ie bomen, ja. vind ik ook, het is nu niet zo dat er zich vreselijk interessante zaken afspelen op de markt.quote:
Ja maar ook knap hoe zij ze zo houd. ik krijg dat echt niet goed voor elkaar die vingers zo gestrekt en in die hoek, blijft iets een bolling te zien dan hoor, maar ja ik heb ook worstenvingers als ik naar die van haar kijkquote:Op zondag 3 november 2019 14:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2019 14:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk dat ze personen bedoelt die daar staan
walgelijk gedrag, met haar zogenaamd nivoquote:Op zondag 3 november 2019 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]Gisteren hadden die drie al commentaar over de indeling.....nu zijn de bekers op dus kan dat mooi de schuld krijgen. Andrea Jordy en Franny hebben de bar ingedeeld.
Jij dus ook aan het proberenquote:Op zondag 3 november 2019 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben het aan het uit proberen. Om zo te zitten....kan mijn lelletje net aanraken met mijn middelvinger.....(kan ook aan mij liggen natuurlijk)
Samen staan wij sterk, misschien wilt die wel een 2ling dan adopterenquote:
hahaha top regel jij dat even?quote:Op zondag 3 november 2019 14:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Samen staan wij sterk, misschien wilt die wel een 2ling dan adopteren
quote:Op zondag 3 november 2019 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha top regel jij dat even?![]()
![]()
zeg maar dat ik zijn gras wel maai dan
zal wel over brandson gaan zeker?quote:Op zondag 3 november 2019 14:40 schreef zodeju het volgende:
Merel krijgt het advies om op te letten van iemand die ze niet verwacht????
John heeft 'n voortuin met 'n grasveldje van 3.5 hectarequote:Op zondag 3 november 2019 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha top regel jij dat even?![]()
![]()
zeg maar dat ik zijn gras wel maai dan
hmmmmmmm dan moet ik maar een trekker rijbewijs halenquote:Op zondag 3 november 2019 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
John heeft 'n voortuin met 'n grasveldje van 3.5 hectare
quote:Op zondag 3 november 2019 14:43 schreef zodeju het volgende:
aha.......staan ook niet op de factuur.......niet de glazen en niet de roerijzertjes......gosh wie doet dat ook al weer dat bestellen.
Oh, hebben ze dat niet klaargemaakt? Nu je het zegt, kan mij niet meer herinneren dat de mensen broodjes en muntjes kregen de afgelopen markt. Het is meer en meer geld binnenharken en that's it.quote:Op zondag 3 november 2019 14:28 schreef schizolientje het volgende:
Voorheen maakten ze nog wel eens broodjes, ook voor de standhouders
LUxe grasmaaier aanschaffenquote:Op zondag 3 november 2019 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
John heeft 'n voortuin met 'n grasveldje van 3.5 hectare
Erg he, en het werd even zachtjes mee gedeeld aan Jessie door Hiske.quote:Op zondag 3 november 2019 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
smeerlappen zijn het, altijd op een ander afschuiven
Heb ik ook al een keer opgemerkt, dat ze een lange pink heeft die in een boog staat. Kijk er weleens gebiologeerd naar.quote:Op zondag 3 november 2019 14:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
jawel, ouwehoeren kan hij welquote:Op zondag 3 november 2019 14:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit doet het wel aardig, maar die van Cees waren stukken beter ....
morge struisje, welkom op de marktquote:Op zondag 3 november 2019 14:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM
wat heurluk voor de Knoert slapers
Maris dr stinkpoten en de Haringlucht
Het is helemaal lekker scoren nu het helemaal stopt. Bij 1 was het al bekend dat er een doorstart zou komen. Alles moet weg!!!!quote:Op zondag 3 november 2019 14:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kan Jessie straks lekker winnen met een pot van 75K of zo ....
Ik dacht net precies hetzelfde tokkiequote:Op zondag 3 november 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Die fotograaf heeft al net zo rot kop als Merel
[ afbeelding ]
Waar moet ze op letten?quote:Op zondag 3 november 2019 14:40 schreef zodeju het volgende:
Merel krijgt het advies om op te letten van iemand die ze niet verwacht????
Dat hoorde ik niet, ze draaide haar gezicht om. Maar denk op een bewoners waar ze het niet van verwacht.quote:
Ja en het erge is, zet 2 van dit soort denkers naast elkaar en ze voeden zich aan elkaar in die nare gedragquote:Op zondag 3 november 2019 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
smeerlappen zijn het, altijd op een ander afschuiven
quote:Op zondag 3 november 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Die fotograaf heeft al net zo rot kop als Merel
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op zondag 3 november 2019 14:53 schreef BloesBloes het volgende:
Duur tentje nu er geen druppel regen is gevallen
er komt misschien over een uurtje nog wel wat regen, maar het valt erg mee inderdaadquote:Op zondag 3 november 2019 14:53 schreef BloesBloes het volgende:
Echt hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 14:53 schreef BloesBloes het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2019 14:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
best leuk, beetje rondscheuren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Goh, oude tijden herleven.... (begin Uto 2)quote:Op zondag 3 november 2019 14:43 schreef zodeju het volgende:
aha.......staan ook niet op de factuur.......niet de glazen en niet de roerijzertjes......gosh wie doet dat ook al weer dat bestellen.
quote:Op zondag 3 november 2019 14:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog nooit zulke handen gezien, En als je er eenmaal op gaat letten, valt het nog veel meer op
![]()
quote:Op zondag 3 november 2019 14:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes! Struis!quote:Op zondag 3 november 2019 14:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM
Ja zelfs die heldere ingeving hebben ze daar niet in Utopia, die beestjes kunnen nu op dat gras het walhala krijgen maar nee, het Gras en Jessie, mijn gras! mijn gras!quote:
Waar is hier, want hier (aan de kust) is het wel dreigend maar het regent nog niet echtquote:Op zondag 3 november 2019 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar hier regent het al dus misschien kunnen ze nog een drupje opvangen.....
Over echte oude tijden, heb gisternacht op yt vanaf 2014 tot nu terug gezocht.....mijn hemel wat is deze dan vanaf het begin een saaie bedoening geweest zonder echte humor......quote:Op zondag 3 november 2019 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goh, oude tijden herleven.... (begin Uto 2)
quote:Op zondag 3 november 2019 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niet, ze draaide haar gezicht om. Maar denk op een bewoners waar ze het niet van verwacht.
quote:Op zondag 3 november 2019 14:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed Mariska of Bonfire (Hiske)
haarlemmermeer.......quote:Op zondag 3 november 2019 14:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waar is hier, want hier (aan de kust) is het wel dreigend maar het regent nog niet echt
quote:Op zondag 3 november 2019 14:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zelfs die heldere ingeving hebben ze daar niet in Utopia, die beestjes kunnen nu op dat gras het walhala krijgen maar nee, het Gras en Jessie, mijn gras! mijn gras!
Whahahaha geweldig die grasmaaierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 november 2019 14:56 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit zulke handen gezien, En als je er eenmaal op gaat letten, valt het nog veel meer op
quote:Op zondag 3 november 2019 15:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Whahahaha geweldig die grasmaaier
Ze hebben geteerd op Uto1 en flink gekopieerd.quote:Op zondag 3 november 2019 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over echte oude tijden, heb gisternacht op yt vanaf 2014 tot nu terug gezocht.....mijn hemel wat is deze dan vanaf het begin een saaie bedoening geweest zonder echte humor......
Wat voor bekers, die beker die ger gedrukt heeft?quote:Op zondag 3 november 2019 14:47 schreef Schakeltopia het volgende:
evelien is nu bekers halen, ze heeft 100e meegekregen
plastic bekers zijn op voor de drank verkoopquote:Op zondag 3 november 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor bekers, die beker die ger gedrukt heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merel snachts.quote:Op zondag 3 november 2019 15:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Gina kon haar vingers ook altijd in een vreemde houding hebben maar dit wat Merel heeft heb ik ook nog nooit eerder gezien
quote:Op zondag 3 november 2019 15:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuk idee voor de volgende markt voor Jessie, met dank aan Fred van Leer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik gun het ze, geen druppel regen, geld van de pot weg foetsie. Vanmorgen op de valreep nog een tent van 2 meter geregeld die sukkelquote:Op zondag 3 november 2019 14:53 schreef BloesBloes het volgende:
kartonnen bekers misschien? voor koffie en chocomelquote:Op zondag 3 november 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor bekers, die beker die ger gedrukt heeft?
Geen idee, volgens mij niet tochquote:
ik moest wel lachen, je zal zo'n ding krijgen voor je verjaardagquote:
Het schuim wat daar heen gaat, is net zo psychisch niet van deze wereld als de bewoners zelf.quote:Op zondag 3 november 2019 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Net een schuim, die aangeeft dat Merel in het echt nog mooier is dan op de streams....Je kunt dat gedrocht toch niet mooi vinden?.....Moet ik dan echt naar de oogarts?....Wil niet...
Je zal 'm toch kado gevenquote:Op zondag 3 november 2019 15:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moest wel lachen, je zal zo'n ding krijgen voor je verjaardag
hahaha ja dat ookquote:Op zondag 3 november 2019 15:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal 'm toch kado geven![]()
2 weken voorpret
Denk het ook niet, zag er toch anders uit, maar wist het niet zeker.quote:
wow dat is netjes! sjellie staat lekker te verkopen dusquote:Op zondag 3 november 2019 15:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Voor wie hier riep dat de katieknuffels nooit verkocht zouden worden sjellie is aan de laatste doos bezig
Ik snap er ook niets van. Er zijn mensen die meerdere keer op dat terrein komen, dat is helemaal raar. Ik snap het nog als je alleen tv kijkt, maar dan nog, als je alle gestichten moet nalopen....quote:Op zondag 3 november 2019 15:06 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het schuim wat daar heen gaat, is net zo psychisch niet van deze wereld als de bewoners zelf.
Die zien zaken heel anders dan dat ze werkelijk zijn.
Eigenlijk mogen ze niet vrij rondlopen, maar ze worden gedoogd.
Zoiets.
ze moet er helemaal van huilenquote:Op zondag 3 november 2019 15:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow dinges is dr ook week
de B & B troela..
verjaardag vierde ut toen
regen ...quote:Op zondag 3 november 2019 15:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze moet er helemaal van huilen
Alles is groot bij dat mens: d'r hoofd, alles wat eronder zit, d'r ego, en d'r vingers.quote:Op zondag 3 november 2019 14:56 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Kan je nagaan hoe achterlijk dat schuim is. Je kunt er goedkoper aan komen als je toch zonodig een knuffel van een varken wil kopen.quote:Op zondag 3 november 2019 15:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Voor wie hier riep dat de katieknuffels nooit verkocht zouden worden sjellie is aan de laatste doos bezig
quote:Op zondag 3 november 2019 15:06 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het schuim wat daar heen gaat, is net zo psychisch niet van deze wereld als de bewoners zelf.
Die zien zaken heel anders dan dat ze werkelijk zijn.
Eigenlijk mogen ze niet vrij rondlopen, maar ze worden gedoogd.
Zoiets.
Ze heeft al genoeg betaald tijdens de B&B, hoezo voor die polly betalen die is gekquote:Op zondag 3 november 2019 15:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
regen ...![]()
motregen
ze wult ook een pollie..maar ze betaald dr wel voor
Ze zien er nogal euh ... ja hoe tik ik dat netjes .... "apart" uit, dus het zal wel voor jessie zijn.quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 15:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg betaald tijdens de B&B, hoezo voor die polly betalen die is gek
quote:Op zondag 3 november 2019 15:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg betaald tijdens de B&B, hoezo voor die polly betalen die is gek
Nee, plastic glazen en roerijzertjes.....dat kwam dacht Hiske door de verkeerde indeling van de bar en kregen Jordy Andrea en Franny de schuld van......Totdat bleek dat de 1500glazen e.d. niet besteld waren en ook niet op de factuur stonden.....quote:Op zondag 3 november 2019 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
kartonnen bekers misschien? voor koffie en chocomel
franny heeft het wel druk hoor, Die moet andrea in de gaten houden, want volgens franny solliciteert Andrea naar een exit, want ze voert niets uit.....quote:Op zondag 3 november 2019 15:14 schreef Schakeltopia het volgende:
prachtig, frennie staat eribj en kijkt hoe de 2 hulpjes het werk doen
haha owja dat was ik even vergetenquote:Op zondag 3 november 2019 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
franny heeft het wel druk hoor, Die moet andrea in de gaten houden, want volgens franny solliciteert Andrea naar een exit, want ze voert niets uit.....
Ik zou het toch een belediging vinden als ik ze was.quote:
Wijkertunnel is jaloers op die tot snot gereden mol van Merelquote:Op zondag 3 november 2019 15:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als alles zo groot is bij Merel, dan zal die ontplofte mol tussen haar benen ook wel groot zijn![]()
mag ze wel uitkijken, als ze op een krukje gaat zitten
quote:Op zondag 3 november 2019 15:16 schreef Poezewoes het volgende:
Als alles zo groot is bij Merel, dan zal die ontplofte mol tussen haar benen ook wel groot zijn![]()
mag ze wel uitkijken, als ze op een krukje gaat zitten
die staan echt hard te werkenquote:Op zondag 3 november 2019 15:20 schreef zodeju het volgende:
Bij de friet zijn ze al met het tweede boekje bezig...... nummer .310
Zo belazeren ze dus de boel.quote:Op zondag 3 november 2019 15:14 schreef Maria44 het volgende:
Frannie gooit even wat muntjes in het andere bakje, mag dat wel vraagt de vrijwilligster, maar het is goed zegt Frannie, ze zijn toch 1 station.
Ze zal er wel een reden voor hebben denk ik.
Opa zal zijn brilletje niet op hebben zeker, of de verkeerde bril.quote:Op zondag 3 november 2019 15:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Oude opa tegen Franny: Weet je dat je in het echt veel mooier bent?![]()
brrrrr eng wijfquote:Op zondag 3 november 2019 15:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Vieze ouwe trekschuit.quote:Op zondag 3 november 2019 15:22 schreef MacDeMarco het volgende:
het halve terrein is afgezet met lintenquote:Op zondag 3 november 2019 15:24 schreef Mjelleke het volgende:
Serieus... is die Andrea nu op een scootmobiel rond aan t rijden.... t is hardstikke druk
quote:Op zondag 3 november 2019 15:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dre mag ff crosseh met een scootmobiel
mefroi is goed verzekerd
Des te sneller is ze weer op haar plek....gaat sneller dan roken hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 15:24 schreef Mjelleke het volgende:
Serieus... is die Andrea nu op een scootmobiel rond aan t rijden.... t is hardstikke druk
gadverdammequote:Op zondag 3 november 2019 15:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny: Het is wel druk hier ( of zo, kon het niet helemaal goed verstaan)
Dezelfde oude opa: Dat komt omdat je zo mooi bent(nog net niet zijn tong in haar mond toen hij dit zei)
Toen volgde gelijk een streamlockquote:
Haar gedrag trekt ook zulke types aan.quote:Op zondag 3 november 2019 15:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny: Het is wel druk hier ( of zo, kon het niet helemaal goed verstaan)
Dezelfde oude opa: Dat komt omdat je zo mooi bent(nog net niet zijn tong in haar mond toen hij dit zei)
oooh ik dacht door de scootmobielquote:Op zondag 3 november 2019 15:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Toen volgde gelijk een streamlock
quote:Op zondag 3 november 2019 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Des te sneller is ze weer op haar plek....gaat sneller dan roken hoor.
opa verwijderd zekerquote:Op zondag 3 november 2019 15:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Toen volgde gelijk een streamlock
dat is wel een grap, en zelfs niet geproefd, het regent daar nu welquote:Op zondag 3 november 2019 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
de kaasjes lopen goed
[ afbeelding ]
quote:
Hij loopt er nog. Links op deze cap.quote:Op zondag 3 november 2019 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
de kaasjes lopen goed
[ afbeelding ]
mariska weer goed geregeld, tot het eind lekker kaasje bij de waaainquote:Op zondag 3 november 2019 15:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is wel een grap, en zelfs niet geproefd, het regent daar nu wel
quote:
das Paulusquote:Op zondag 3 november 2019 15:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Hij loopt er nog. Links op deze cap.
top verkoopsterquote:
Valt me nog meequote:Op zondag 3 november 2019 15:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Hij loopt er nog. Links op deze cap.
Dat er nog vele momenten van utopia 1 mogen volgenquote:Op zondag 3 november 2019 15:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog wat momenten van Billy online gezet: UTO / UTOPIA 2013/2019
Gekke meid.quote:Op zondag 3 november 2019 15:24 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb ook ff wat in min archief zitten spitten maar als je er op let..... apartquote:Op zondag 3 november 2019 15:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Gina kon haar vingers ook altijd in een vreemde houding hebben maar dit wat Merel heeft heb ik ook nog nooit eerder gezien
Ik doe mijn best, ik mis alleen de eerste maanden en ben veel kwijtgeraakt door opruim akties ...quote:Op zondag 3 november 2019 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat er nog vele momenten van utopia 1 mogen volgen
quote:Op zondag 3 november 2019 15:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik heb ook ff wat in min archief zitten spitten maar als je er op let..... apart
[ afbeelding ]
In de boot?quote:Op zondag 3 november 2019 15:35 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie en merel zijn allebei pauze houden
nondejuquote:Op zondag 3 november 2019 15:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik heb ook ff wat in min archief zitten spitten maar als je er op let..... apart
[ afbeelding ]
Moet wel een fetisj hebben voor het een of ander.quote:
Ik zie het niet hoor, ze heeft lange slanke vingers, so what ...?quote:Op zondag 3 november 2019 15:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee maar een vrijwilliger moet daarom geld uit de kassa van mariska lenenquote:
wel fijn mbt gripquote:Op zondag 3 november 2019 15:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 15:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wel fijn mbt grip
op handen en voeten lopen
flats flats flats
ken zo als Boomklvert meedoen
Verhoudingen zijn apart, gelukkig dat jij het niet ziet want ik weet nu al dat ik op niks anders meer letquote:Op zondag 3 november 2019 15:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor, ze heeft lange slanke vingers, so what ...?
quote:Op zondag 3 november 2019 15:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Verhoudingen zijn apart, gelukkig dat jij het niet ziet want ik weet nu al dat ik op niks anders meer let
Misschien dezelfde als Rienkquote:Op zondag 3 november 2019 15:39 schreef Vinamp het volgende:
Maris haalt haar wijn altijd bij een kaasboer
Yep, en d'r vlees knalt ze zelf af op het land, en slacht ze bij de mesthoopquote:Op zondag 3 november 2019 15:39 schreef Vinamp het volgende:
Maris haalt haar wijn altijd bij een kaasboer
Best een ruig wijfquote:Op zondag 3 november 2019 15:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, en d'r vlees knalt ze zelf af op het land, en slacht ze bij de mesthoop
Fake kost een heleboel energie.....vandaar dat vroeg naar bed gaan ook.quote:Op zondag 3 november 2019 15:41 schreef Angelique61 het volgende:
Merel is moe van het fake lachen gohhhhhhhhhh aardig weer......
Ja, ik zie wel dat ze lange slanke vingers heeft, maar dat is toch niet zo ongewoon en die verhouding.....tsja smalle handen, brede handen, lange en korte, dat is zo verschillend bij mensen.quote:Op zondag 3 november 2019 15:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Verhoudingen zijn apart, gelukkig dat jij het niet ziet want ik weet nu al dat ik op niks anders meer let
echt alles is nep bij haar bahquote:Op zondag 3 november 2019 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fake kost een heleboel energie.....vandaar dat vroeg naar bed gaan ook.
Handen is het eerste waar ik naar kijk bij mannen voornamelijk....nou kan die zo mooi zijn maar als hij kleine worst vingertjes heeft knap ik een beetje af....zo zonde.quote:Op zondag 3 november 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel dat ze lange slanke vingers heeft, maar dat is toch niet zo ongewoon en die verhouding.....tsja smalle handen, brede handen, lange en korte, dat is zo verschillend bij mensen.
Maar goed, ik ben geen handen expert ....
Vlak EL Commandante niet uit hèquote:Op zondag 3 november 2019 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
en brandson en myleentje maar doorbuffelen.
de eerste maande gemist?quote:Op zondag 3 november 2019 15:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, ik mis alleen de eerste maanden en ben veel kwijtgeraakt door opruim akties ...
Morgen misschien.quote:Op zondag 3 november 2019 15:43 schreef Mohitah het volgende:
Vies arrogant mokkel die oranje vogel. Zien die schuimpjes nou werkelijk niet hoe ze is? Ze moet echt es wat tegenslag krijgen, zoals een exit.
quote:Op zondag 3 november 2019 15:46 schreef schizolientje het volgende:
Shelly krijgt te horen dat ze een kanjer is en niet weg moet gaan van een mevr. Eens
quote:Op zondag 3 november 2019 15:46 schreef schizolientje het volgende:
Shelly krijgt te horen dat ze een kanjer is en niet weg moet gaan van een mevr. Eens
Is een opstekertje voor haar.quote:Op zondag 3 november 2019 15:46 schreef schizolientje het volgende:
* BloesBloes kijkt eens naar zijn worstvingertjes .......quote:Op zondag 3 november 2019 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Handen is het eerste waar ik naar kijk bij mannen voornamelijk....nou kan die zo mooi zijn maar als hij kleine worst vingertjes heeft knap ik een beetje af....zo zonde.
quote:Op zondag 3 november 2019 15:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
* BloesBloes kijkt eens naar zijn worstvingertjes .......
Kijk dat is het betere werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij wulten alleen survivor jacksquote:Op zondag 3 november 2019 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa
in de laatste doos zit ut
"kleding meuk ""
gelukkig maar
dr is verder naks te koop qwa kleding
Merel heeft er nog volop, die wordt woest van jaloezie vanavondquote:Op zondag 3 november 2019 15:48 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie heeft nog maar 1 doosje jassen
maar in de kraam hoorde ik haar , Merel, ook nee verkopen en zei dat binnen bestellingen liggen van de UR of iets, dus het zal wel weer niet goed zijn wat Shellie doetquote:Op zondag 3 november 2019 15:47 schreef Maria44 het volgende:
De silo ligt boven vol met jassen van Merel
goo sjelliequote:Op zondag 3 november 2019 15:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Merel heeft er nog volop, die wordt woest van jaloezie vanavond
Ze wil het laten lijken dat ze uitverkocht is en dat de voorraad voor bestellingen van de webshop is.quote:Op zondag 3 november 2019 15:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar in de kraam hoorde ik haar , Merel, ook nee verkopen en zei dat binnen bestellingen liggen van de UR of iets, dus het zal wel weer niet goed zijn wat Shellie doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |