Prachtig.. als straks met regen ook de zijflappen dicht mogen… zal wel niet..quote:Op zondag 3 november 2019 09:03 schreef Bramenstruik het volgende:
laat ik eens wat positiefs zeggen, die tent is wel mooi!
vervolgens vraagt hij of ze iets mee kan nemen, "ja zo"zegt zequote:Op zondag 3 november 2019 09:04 schreef Maria44 het volgende:
Andrea biedt aan om te helpen, maar alles is al opgelost zegt Jessie.
Nep druktemakertje, hij delegeert niets en als 'ie vastloopt in zijn eigen drukte gaat 'ie stennis makenquote:Op zondag 3 november 2019 09:04 schreef Maria44 het volgende:
deed hij dus wel en kreeg als antwoord "ja zo"quote:Op zondag 3 november 2019 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nep druktemakertje, hij delegeert niets en als 'ie vastloopt in zijn eigen drukte gaat 'ie stennis maken
Hij doet alsof hij alles voor iedereen moet oplossen, daarom heeft hij zijn eigen ding gister al gedaan zegt hij.quote:Op zondag 3 november 2019 09:04 schreef Maria44 het volgende:
Ik zat er naar te luisteren exact dat dus.quote:Op zondag 3 november 2019 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nep druktemakertje, hij delegeert niets en als 'ie vastloopt in zijn eigen drukte gaat 'ie stennis maken
Dat is dan wel weer leuk..Dree heeft het aangeboden, meer nietquote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deed hij dus wel en kreeg als antwoord "ja zo"
hij krijgt ook ruim de gelegenheid met die lapzwansenquote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij alles voor iedereen moet oplossen, daarom heeft hij zijn eigen ding gister al gedaan zegt hij.
Als Andrea vraagt wat er dan is en of ze hem kan helpen komt er geen antwoord.
Hij doet echt alsof hij alles op moet lossen maar als er nader naar gevraagd wordt is er geen antwoord.
Druk zijn en doen om later te kunnen zeggen dat je druk was.
precies aangeboden, meer nietquote:Op zondag 3 november 2019 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk..Dree heeft het aangeboden, meer niet
Ja en nu mag een standhouder een stroomkabeltje uitlenen. Pfff goed geregeld als je weet dat het elke keer prijs is met de stroomvoorziening.quote:Op zondag 3 november 2019 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het is te hopen dat er geen koppeldozen in de regen liggen straks..quote:Op zondag 3 november 2019 09:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja en nu mag een standhouder een stroomkabeltje uitlenen. Pfff goed geregeld als je weet dat het elke keer prijs is met de stroomvoorziening.
Nee alles was al opgelost, dus dan is het klaar. Hij kan zelf toch zijn spullen dragen?quote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deed hij dus wel en kreeg als antwoord "ja zo"
nee hij vroeg idd wat, of ze wat kon doen................ tot nu toe nog steeds niet gebeurdquote:Op zondag 3 november 2019 09:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee alles was al opgelost, dus dan is het klaar. Hij kan zelf toch zijn spullen dragen?
Ja precies dat ...snap niet dat mensen daar nog intrappenquote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij alles voor iedereen moet oplossen, daarom heeft hij zijn eigen ding gister al gedaan zegt hij.
Als Andrea vraagt wat er dan is en of ze hem kan helpen komt er geen antwoord.
Hij doet echt alsof hij alles op moet lossen maar als er nader naar gevraagd wordt is er geen antwoord.
Druk zijn en doen om later te kunnen zeggen dat je druk was.
ik zie hem dat ook doen hoor, maar waar is de rest???? Gelegenheid maakt de diefquote:Op zondag 3 november 2019 09:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja precies dat ...snap niet dat mensen daar nog intrappen
Zou ze weer via via te horen krijgen dat haar wenkbrauwen nog steeds niet gelijk zijn?quote:Op zondag 3 november 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen allebei gelijk hebben![]()
[ afbeelding ]
haiiiii schat ..ja natuurlijk schat...ken je mijn mooie zoon ook schatquote:Op zondag 3 november 2019 09:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Lexie maakt zich klaar voor haar fandag
die denkt echt dat alles om haar draaitquote:Op zondag 3 november 2019 09:17 schreef humpty het volgende:
[..]
haiiiii schat ..ja natuurlijk schat...ken je mijn mooie zoon ook schat
Hoop dat ze andere dingen te horen krijgt dan datquote:Op zondag 3 november 2019 09:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zou ze weer via via te horen krijgen dat haar wenkbrauwen nog steeds niet gelijk zijn?
wat een oud script Dotquote:Op zondag 3 november 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze andere dingen te horen krijgt dan dat
DIngen die ze niet leuk vind over haar en Jessie
Of dat Jessie telefoon nummer van een vrouw heeft gekregen
Maar geldt ook voor Jessie.. die mag ook nog wel het een en ander horen over Merelquote:Op zondag 3 november 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze andere dingen te horen krijgt dan dat
DIngen die ze niet leuk vind over haar en Jessie
Of dat Jessie telefoon nummer van een vrouw heeft gekregen
ze heeft het geprobeerd bij Jessie, of ze een andere klus kon krijgen, runner leek haar wel leukquote:Op zondag 3 november 2019 09:20 schreef Lelie68 het volgende:
Voor iemand die van de week nog riep dat ze niets wilde doen voor de markt is Mylène goed bezig
mwah, ze is een van slimsten, dat zegt wel watquote:Op zondag 3 november 2019 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
Miloontje komt er bij pak 6 achter dat de chocomelk pakken misschien wel geschud moeten worden..
Mooi maar het blijft een dom kind
[ afbeelding ]
Ben net de regie, uit de kast halen wat allemaal al geweest isquote:
O zeer zeker, hoe ze hem laatst naar beneden heeft gehaaldquote:Op zondag 3 november 2019 09:22 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar geldt ook voor Jessie.. die mag ook nog wel het een en ander horen over Merel
quote:Op zondag 3 november 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net de regie, uit de kast halen wat allemaal al geweest is
Je moet geen nieuw script er in gooien bij die derderangs acteurs dan bakken ze er helemaal niets van
Die jassen kosten bij de Aldi 15 euro.quote:Op zondag 3 november 2019 09:27 schreef Lelie68 het volgende:
Ongelofelijk dat die kleding als een gek verkopen.. niets origineels aan.. gewoon doorverkopen. En in de winkels zijn ze volgens mij goedkoper
de haring"kraam" is een oud hollandse tafel geworden!?quote:Op zondag 3 november 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dan maar de haring-ontdooi-truc.. de koelkast openlaten…
Om 13:00h heerlijke slijmharinkies, met extra uitjes
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook nooit gesnapt hoorquote:Op zondag 3 november 2019 09:27 schreef Lelie68 het volgende:
Ongelofelijk dat die kleding als een gek verkopen.. niets origineels aan.. gewoon doorverkopen. En in de winkels zijn ze volgens mij goedkoper
Ik snap die schuimpjes echt nietquote:Op zondag 3 november 2019 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die jassen kosten bij de Aldi 15 euro.
Dat "kraampje" is een rekwisietje , voor de show net als de molentjes, dat ze er vandaag ook een klap van mag krijgen..quote:Op zondag 3 november 2019 09:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
de haring"kraam" is een oud hollandse tafel geworden!?
thema marktquote:Op zondag 3 november 2019 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "kraampje" is een rekwisietje , voor de show net als de molentjes, dat ze er vandaag ook een klap van mag krijgen..
niet alleen het jasjequote:Op zondag 3 november 2019 09:33 schreef Lelie68 het volgende:
Ah Jessie heeft zijn ietwat te krappe Toffe Tony jasje weer aan
maar goed dat kapster Sjellie hem gisteren nog ff verneukt heeftquote:Op zondag 3 november 2019 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Amy is binnen!!!
GeileG kan zich amper meer op zijn gesprek concentreren..
[ afbeelding ]
DJ NoNo's SnelleJelle kapsel.. vallen de kale plekken niet zo opquote:Op zondag 3 november 2019 09:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar goed dat kapster Sjellie hem gisteren nog ff verneukt heeft
qua mannenkapsels kent Sjellie maar een kunstjequote:Op zondag 3 november 2019 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DJ NoNo's SnelleJelle kapsel.. vallen de kale plekken niet zo op
De tondeuze op stand 1quote:Op zondag 3 november 2019 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
qua mannenkapsels kent Sjellie maar een kunstje
Ik gun de andere standhouders een topdagquote:Op zondag 3 november 2019 09:30 schreef Straatverlichting het volgende:
Dat ze er maar een leuk dagje van maken, voor bezoekers en bewoners. (Ja weet t, men ziet hier liever oorlog en alles in de soep).
Overigens: haring verneuken is uit den boze, gffr![]()
net als Gina in Uto 1quote:Op zondag 3 november 2019 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat ze hem überhaupt nog knipt..quote:Op zondag 3 november 2019 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Op het randje.quote:
Prachtig beeld zijn geile oogjes glinsteren al.quote:Op zondag 3 november 2019 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Amy is binnen!!!
GeileG kan zich amper meer op zijn gesprek concentreren..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
net als Gina in Uto 1
overigens, alle heren kappers kennen volgens mij op het moment maar 1 trukje, opgeschoren aan de zijkant, scheiding erin en lokje opzij gekamd
en toen hij vroeg of ze een verlengsnoer mee kon nemen naar de bar zei ze ja zo,en dus heeft hij het zelf maar gedaan.quote:
kloptquote:Op zondag 3 november 2019 09:40 schreef krabje het volgende:
[..]
en toen hij vroeg of ze een verlengsnoer mee kon nemen naar de bar zei ze ja zo,en dus heeft hij het zelf maar gedaan.
en ze had niets anders te doen hoor, met haar "ja zo"quote:Op zondag 3 november 2019 09:40 schreef krabje het volgende:
[..]
en toen hij vroeg of ze een verlengsnoer mee kon nemen naar de bar zei ze ja zo,en dus heeft hij het zelf maar gedaan.
ben geen Jessie fan, maar dat kon ik ook nog wel horenquote:Op zondag 3 november 2019 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
soms denk ik echt dat ik andere streams heb als andere mensen hier
ja juist,ze heeft dan wel koffie voor hem gehaald,maar dat was daarvoor,lief van haar tochquote:Op zondag 3 november 2019 09:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ze had niets anders te doen hoor, met haar "ja zo"
gelukkigquote:Op zondag 3 november 2019 09:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben geen Jessie fan, maar dat kon ik ook nog wel horen
Nee dezelfde, maar als je aanbiedt om AL zijn PROBLEMEN op te lossen en dat hoeft niet, moet je dan een kabeltje gaan dragen?quote:Op zondag 3 november 2019 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
soms denk ik echt dat ik andere streams heb als andere mensen hier
dat dusquote:Op zondag 3 november 2019 09:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dezelfde, maar als je aanbiedt om AL zijn PROBLEMEN op te lossen en dat hoeft niet, moet je dan een kabeltje gaan dragen?
Hij deed er zo druk over dat Andrea dacht dat er heel wat gaande was en het bleek dus niks te zijn want het was al opgelost.
Zijn spullen regelt hij zelf maar.
quote:Op zondag 3 november 2019 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Sherry haar ook 'n Gerrit-coup gegeven?
ik vind het prima hoorquote:Op zondag 3 november 2019 09:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dezelfde, maar als je aanbiedt om AL zijn PROBLEMEN op te lossen en dat hoeft niet, moet je dan een kabeltje gaan dragen?
Hij deed er zo druk over dat Andrea dacht dat er heel wat gaande was en het bleek dus niks te zijn want het was al opgelost.
Zijn spullen regelt hij zelf maar.
zonnepanelen???quote:Op zondag 3 november 2019 09:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie: het is wel belangrijk dat mensen voor de volgende markt voldoende stroom meenemen
Naar mijn inziens probeerde Andrea hem uit te lokken iets lelijks te zeggen en daar paste hij voor...liet hij zich niet toe verleiden hoe ze het ook probeerde.quote:
Druk met? Muah muah muah aan vrouwen zitten, het is zo een glibberquote:Op zondag 3 november 2019 09:47 schreef schizolientje het volgende:
Gerrit hoor je weer overal "netwerken"met zijn speciale lagere kraakstem dan, oftewel de slijm modus
is een broek die ruim moet vallenquote:Op zondag 3 november 2019 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
Heeft Jessie nu een maillot aan, het is in ieder geval een raar gezicht met die rare kuiten van hem.
is toch raar? hij had er niets mee, en opeens is het onlosmakelijk verbonden met het gay zijnquote:Op zondag 3 november 2019 09:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh het is een dragqueen op jor's shirt
bedankt vrijwilliger voor het interview
Die verzint het ook waar je bij staat hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 09:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is toch raar? hij had er niets mee, en opeens is het onlosmakelijk verbonden met het gay zijn
daarom zei ik ook,dat ik andere streams heb,kijk iedereen hoort het op zijn eigen manier.quote:Op zondag 3 november 2019 09:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Naar mijn inziens probeerde Andrea hem uit te lokken iets lelijks te zeggen en daar paste hij voor...liet hij zich niet toe verleiden hoe ze het ook probeerde.
wat ben ik?quote:Op zondag 3 november 2019 09:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is toch raar? hij had er niets mee, en opeens is het onlosmakelijk verbonden met het gay zijn
quote:Op zondag 3 november 2019 09:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
wat ben ik?
nederlands, turk?
weet je wat
doe maar gay
tis wel een posertje ja, "strike a pose"quote:Op zondag 3 november 2019 09:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
wat ben ik?
nederlands, turk?
weet je wat
doe maar gay
Party,work.quote:Op zondag 3 november 2019 09:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis wel een posertje ja, "strike a pose"
Vind ik ook Juulquote:Op zondag 3 november 2019 09:59 schreef juul. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het ziet er gezellig uit met al die kraampjes in de tent
Het is net de zwarte markt in Beverwijk..quote:Op zondag 3 november 2019 09:59 schreef juul. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het ziet er gezellig uit met al die kraampjes in de tent
Erg hè zelfs met een haspelquote:Op zondag 3 november 2019 09:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kan er niet over uit, sorry, die handjes
Ach ja. We weten ondertussen niet beterquote:Op zondag 3 november 2019 10:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die tent is leuk, verders is het weer een aanfluiting qua thema
Nee vreselijk ik irriteer me dood aan haar handen. Compleet motorisch gestoord, maar ze wil elegant doen.quote:Op zondag 3 november 2019 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jij ziet het ook? gelukkig, dacht al dat ik gek was
Da's toch Utopiaans dialect?quote:Op zondag 3 november 2019 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een taaltechnisch wonder heeft dit geschreven?
Een dis-Lexiequote:Op zondag 3 november 2019 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hooi hooi poezzzquote:
Van Skerjon.quote:Op zondag 3 november 2019 10:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
gerrit liep altijd op handgemaakt klompen
quote:
Keyeleweg waardig.quote:
Ja dan moet hij Frannie aanspreken, die loopt bij de bar weg als Andrea gaat douchen.quote:Op zondag 3 november 2019 10:05 schreef Mjelleke het volgende:
Maar ff Jessie heeft toch gelijk wat de koffie betreft...
ze doewe het allemaal nie, dus hun ook nie, ze doewe he nie, geen klompenquote:
Denk het niet...quote:Op zondag 3 november 2019 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
NaarGeest..Ohhhw.. hep je een nieuwe ketting? jahh promo lope voor Amy.. Aldus Hebbert
Vanavond effe checken of 'm weer inlevert
Fran doet het ook voor een zak Sjippiesquote:
nog een sliert krul whatever overquote:Op zondag 3 november 2019 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet…
[ afbeelding ]
de middeleeuwen, nooit weggeweestquote:Op zondag 3 november 2019 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet…
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, eén lettertje verschil maar toch, Mylène als een boerinnetje en Tranny als een hoerinnetje...quote:Op zondag 3 november 2019 10:07 schreef Verida het volgende:
Wat een enorm verschil hoe Mylene eruit ziet en hoe Franny eruit ziet
quote:Op zondag 3 november 2019 10:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mwah, eén lettertje verschil maar toch, Mylène als een boerinnetje en Tranny als een hoerinnetje...
Die heeft ook zn tv momentje weer gemaakt. Terug aan de oplader.quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 10:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mwah, eén lettertje verschil maar toch, Mylène als een boerinnetje en Tranny als een hoerinnetje...
Schuimpjes leegtrekken.quote:Op zondag 3 november 2019 10:15 schreef Bramenstruik het volgende:
GELD VERDIENEN YESSSSSS schreeuwt Hiske
Ik las ergens 11.000 kostenquote:Op zondag 3 november 2019 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
Hé? De Markt begint over een ½uur al.. de vroege shift.. ze denken idd ¤20.000 te gaan halen zeker..
Haar handen?quote:Op zondag 3 november 2019 10:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou zo graag iets groots in de scheur van haar willen douwen
quote:
Een bowlingbal .... ?quote:Op zondag 3 november 2019 10:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou zo graag iets groots in die scheur van haar willen douwen
+1quote:Op zondag 3 november 2019 10:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
la maar, mens haalt het slechtste in me naar boven
Ja hij denkt weer heer en meester te zijnquote:Op zondag 3 november 2019 10:21 schreef BloesBloes het volgende:
Tjonge wat loopt Abdul irritant te commanderen
waar, maar die Lex moet ook stoppen met zeikenquote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij denkt weer heer en meester te zijn
Ik zou dat pakje in zijn hol douwen, niemand kan iemand iets verplichten om aan te trekken
Nee hè, wat is dat mens wispelturigquote:Op zondag 3 november 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik doe het niet ik wil het niet dramt Lex over der pakkie
ik hou het maar op de IJhallenquote:Op zondag 3 november 2019 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Je zou toch gillend gek worden als je die markt bezoekt
ja belofte maakt schuld,en dan doe je het toch ook al is het met iemand die je niet mag ,en dat geld voor allebei,gewoon even je principes overboord gooien.quote:Op zondag 3 november 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Jessie die zo de pest aan SHel zegt te hebben, gaat wel met haar dansen
Goedemorgen Cos,quote:Op zondag 3 november 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie heeft nu meer plezier met Sjellie dan hij in al die maanden met Merel heeft gehad.
Jessie gebruikt Merel als stortloods voor zijn kwakkiequote:Op zondag 3 november 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie heeft nu meer plezier met Sjellie dan hij in al die maanden met Merel heeft gehad.
Sjellie had zo gehapt, ook zij is niet kosjerquote:Op zondag 3 november 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2019 10:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hou het maar op de IJhallen
Paar keer geweest maar dat was wel gezellig ouwe meuk bekijkenquote:Op zondag 3 november 2019 10:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hou het maar op de IJhallen
En andersom evengoed.quote:Op zondag 3 november 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Jessie die zo de pest aan SHel zegt te hebben, gaat wel met haar dansen
Je bent 5 als je zo dansje voor de mensen wil doenquote:Op zondag 3 november 2019 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
En andersom evengoed.
Maar ik vind dat totaal niet raar. Even voor de markt een dansje, dan ben je echt 5 als je dan niet even met iemand wil dansen.
Hapt lekker weg danquote:Op zondag 3 november 2019 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
De haring is nog bevroren lees ik elders.
Dat vieĺ mij ook opquote:Op zondag 3 november 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
verplicht nummertjequote:Op zondag 3 november 2019 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
En andersom evengoed.
Maar ik vind dat totaal niet raar. Even voor de markt een dansje, dan ben je echt 5 als je dan niet even met iemand wil dansen.
Ja, dat was vanmorgen om 7 uur, die zal nu ondertussen wel ontdooit zijnquote:Op zondag 3 november 2019 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb net een cap geplaatst van Amy.quote:Op zondag 3 november 2019 10:27 schreef schizolientje het volgende:
ik begrijp dat Amy er ook is, Jes liep Gerrit daarmee te sarren. "ze keek wel verliefd maar niet naar jou,hahaha"
zegt die wandelende steenpuist?quote:Op zondag 3 november 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Lex is een vrouwelijke ettergezwel zegt Ger
De oplossing was de koelkast open zetten.. briljante vondstquote:Op zondag 3 november 2019 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ze is ietwat labiel soms en de slimste niet, maar Lex is zeker geen kwaaie.quote:Op zondag 3 november 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2019 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De oplossing was de koelkast open zetten.. briljante vondst
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 10:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
krijg opeens trek in chocolade doughnut
De knoflooksauspuist geeft ook weer pusquote:Op zondag 3 november 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Das echt goor moet nog ontbijten bedanktquote:Op zondag 3 november 2019 10:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De knoflooksauspuist geeft ook weer pus
Tot er vanmiddag 600 mensen willen schuilen..quote:Op zondag 3 november 2019 10:31 schreef Appeltje het volgende:
Op zich toont het wel gezellig in die tent
Ik word er zelf ook een beetje misselijk vanquote:Op zondag 3 november 2019 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Das echt goor moet nog ontbijten bedankt
Geniaal.quote:Op zondag 3 november 2019 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op zondag 3 november 2019 10:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik word er zelf ook een beetje misselijk van
Het is de grootste braakbal naast Jessie de er rondlooptquote:Op zondag 3 november 2019 10:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De knoflooksauspuist geeft ook weer pus
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 10:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe ik ook als het warm is in huis, gewoon de koelkast open zetten.
GVD mama nu moet ik nog mee naar die achtelijke markt, je hebt nu inene wel tijd voor me terwijl je dagen en nachten aan die streams hangt, maar beloof me ik ga met niemand op de foto hoor ( meisje tegen haar moeder)quote:
[ afbeelding ]
wat is Jessie eigenlijk eng om te zien als hij zo grijnst omdat hij geld ruikt, er boven hangtquote:Op zondag 3 november 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar komen ze hoor, de ramptoeristen
[ afbeelding ]
Misschien is het kindje wel de fan en moet mama meequote:Op zondag 3 november 2019 10:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
GVD mama nu moet ik nog mee naar die achtelijke markt, je hebt nu inene wel tijd voor me terwijl je dagen en nachten aan die streams hangt, maar beloof me ik ga met niemand op de foto hoor ( meisje tegen haar moeder)
quote:Op zondag 3 november 2019 10:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
GVD mama nu moet ik nog mee naar die achtelijke markt, je hebt nu inene wel tijd voor me terwijl je dagen en nachten aan die streams hangt, maar beloof me ik ga met niemand op de foto hoor ( meisje tegen haar moeder)
Lekker hebben ze ook satesausquote:Op zondag 3 november 2019 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
En wie wil er smorgens om ½11 patat met haring...
half bevroren, daar daar draait de maag toch van om , zo vroeg.quote:Op zondag 3 november 2019 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ze verkopen ook nog nix, logisch de trek komt pas laterquote:Op zondag 3 november 2019 10:40 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
half bevroren, daar daar draait de maag toch van om , zo vroeg.
Omdat alleen die twee bij de haringkar een Volendammerpakje hebben.quote:Op zondag 3 november 2019 10:39 schreef Dotteke het volgende:
Waarom heeft Jessie geen boerenkleding aan, waarom alleen de dames bij de vis
Hoor die Lex schreeuwen, tis echt een viswijf
die is uitquote:Op zondag 3 november 2019 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mag die zender van Alex ff uit......... HALLOOOO.... HOI HOI
Dikke, vette schuimpies .....quote:Op zondag 3 november 2019 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een boerenmarkt, was dus wel leuk geweest als ze allemaal boeren kleding aan haddenquote:Op zondag 3 november 2019 10:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat alleen die twee bij de haringkar een Volendammerpakje hebben.
er is wel gevraagd of de andere bewoners een boerenzakdoek om wilden doenquote:Op zondag 3 november 2019 10:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat alleen die twee bij de haringkar een Volendammerpakje hebben.
't zuur krijg je wel na dat je de haring gegeten hebtquote:Op zondag 3 november 2019 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
Eerste haring verkocht.Met uitjes en zuur.
En de prijs van een muntje ?quote:Op zondag 3 november 2019 10:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
crepe 2 munten, snack 1 munt, patat 1 munt
Jessies markt.. en budgetquote:Op zondag 3 november 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een boerenmarkt, was dus wel leuk geweest als ze allemaal boeren kleding aan hadden
quote:
Kwalijk hoor.. vond ik ook al toen hij dat tegen Jens zeiquote:Op zondag 3 november 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
En de haring en kaas niet met munten? Hoor Lex 8 euro afrekenen.quote:Op zondag 3 november 2019 10:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
crepe 2 munten, snack 1 munt, patat 1 munt
jaquote:Op zondag 3 november 2019 10:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
veel spaanse schuimpjes, komo estah x3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |