Prachtig.. als straks met regen ook de zijflappen dicht mogen… zal wel niet..quote:Op zondag 3 november 2019 09:03 schreef Bramenstruik het volgende:
laat ik eens wat positiefs zeggen, die tent is wel mooi!
vervolgens vraagt hij of ze iets mee kan nemen, "ja zo"zegt zequote:Op zondag 3 november 2019 09:04 schreef Maria44 het volgende:
Andrea biedt aan om te helpen, maar alles is al opgelost zegt Jessie.
Nep druktemakertje, hij delegeert niets en als 'ie vastloopt in zijn eigen drukte gaat 'ie stennis makenquote:Op zondag 3 november 2019 09:04 schreef Maria44 het volgende:
deed hij dus wel en kreeg als antwoord "ja zo"quote:Op zondag 3 november 2019 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nep druktemakertje, hij delegeert niets en als 'ie vastloopt in zijn eigen drukte gaat 'ie stennis maken
Hij doet alsof hij alles voor iedereen moet oplossen, daarom heeft hij zijn eigen ding gister al gedaan zegt hij.quote:Op zondag 3 november 2019 09:04 schreef Maria44 het volgende:
Ik zat er naar te luisteren exact dat dus.quote:Op zondag 3 november 2019 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nep druktemakertje, hij delegeert niets en als 'ie vastloopt in zijn eigen drukte gaat 'ie stennis maken
Dat is dan wel weer leuk..Dree heeft het aangeboden, meer nietquote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deed hij dus wel en kreeg als antwoord "ja zo"
hij krijgt ook ruim de gelegenheid met die lapzwansenquote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij alles voor iedereen moet oplossen, daarom heeft hij zijn eigen ding gister al gedaan zegt hij.
Als Andrea vraagt wat er dan is en of ze hem kan helpen komt er geen antwoord.
Hij doet echt alsof hij alles op moet lossen maar als er nader naar gevraagd wordt is er geen antwoord.
Druk zijn en doen om later te kunnen zeggen dat je druk was.
precies aangeboden, meer nietquote:Op zondag 3 november 2019 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk..Dree heeft het aangeboden, meer niet
Ja en nu mag een standhouder een stroomkabeltje uitlenen. Pfff goed geregeld als je weet dat het elke keer prijs is met de stroomvoorziening.quote:Op zondag 3 november 2019 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het is te hopen dat er geen koppeldozen in de regen liggen straks..quote:Op zondag 3 november 2019 09:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja en nu mag een standhouder een stroomkabeltje uitlenen. Pfff goed geregeld als je weet dat het elke keer prijs is met de stroomvoorziening.
Nee alles was al opgelost, dus dan is het klaar. Hij kan zelf toch zijn spullen dragen?quote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deed hij dus wel en kreeg als antwoord "ja zo"
nee hij vroeg idd wat, of ze wat kon doen................ tot nu toe nog steeds niet gebeurdquote:Op zondag 3 november 2019 09:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee alles was al opgelost, dus dan is het klaar. Hij kan zelf toch zijn spullen dragen?
Ja precies dat ...snap niet dat mensen daar nog intrappenquote:Op zondag 3 november 2019 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij alles voor iedereen moet oplossen, daarom heeft hij zijn eigen ding gister al gedaan zegt hij.
Als Andrea vraagt wat er dan is en of ze hem kan helpen komt er geen antwoord.
Hij doet echt alsof hij alles op moet lossen maar als er nader naar gevraagd wordt is er geen antwoord.
Druk zijn en doen om later te kunnen zeggen dat je druk was.
ik zie hem dat ook doen hoor, maar waar is de rest???? Gelegenheid maakt de diefquote:Op zondag 3 november 2019 09:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja precies dat ...snap niet dat mensen daar nog intrappen
Zou ze weer via via te horen krijgen dat haar wenkbrauwen nog steeds niet gelijk zijn?quote:Op zondag 3 november 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen allebei gelijk hebben![]()
[ afbeelding ]
haiiiii schat ..ja natuurlijk schat...ken je mijn mooie zoon ook schatquote:Op zondag 3 november 2019 09:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Lexie maakt zich klaar voor haar fandag
die denkt echt dat alles om haar draaitquote:Op zondag 3 november 2019 09:17 schreef humpty het volgende:
[..]
haiiiii schat ..ja natuurlijk schat...ken je mijn mooie zoon ook schat
Hoop dat ze andere dingen te horen krijgt dan datquote:Op zondag 3 november 2019 09:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zou ze weer via via te horen krijgen dat haar wenkbrauwen nog steeds niet gelijk zijn?
wat een oud script Dotquote:Op zondag 3 november 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze andere dingen te horen krijgt dan dat
DIngen die ze niet leuk vind over haar en Jessie
Of dat Jessie telefoon nummer van een vrouw heeft gekregen
Maar geldt ook voor Jessie.. die mag ook nog wel het een en ander horen over Merelquote:Op zondag 3 november 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze andere dingen te horen krijgt dan dat
DIngen die ze niet leuk vind over haar en Jessie
Of dat Jessie telefoon nummer van een vrouw heeft gekregen
ze heeft het geprobeerd bij Jessie, of ze een andere klus kon krijgen, runner leek haar wel leukquote:Op zondag 3 november 2019 09:20 schreef Lelie68 het volgende:
Voor iemand die van de week nog riep dat ze niets wilde doen voor de markt is Mylène goed bezig
mwah, ze is een van slimsten, dat zegt wel watquote:Op zondag 3 november 2019 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
Miloontje komt er bij pak 6 achter dat de chocomelk pakken misschien wel geschud moeten worden..
Mooi maar het blijft een dom kind
[ afbeelding ]
Ben net de regie, uit de kast halen wat allemaal al geweest isquote:
O zeer zeker, hoe ze hem laatst naar beneden heeft gehaaldquote:Op zondag 3 november 2019 09:22 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar geldt ook voor Jessie.. die mag ook nog wel het een en ander horen over Merel
quote:Op zondag 3 november 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net de regie, uit de kast halen wat allemaal al geweest is
Je moet geen nieuw script er in gooien bij die derderangs acteurs dan bakken ze er helemaal niets van
Die jassen kosten bij de Aldi 15 euro.quote:Op zondag 3 november 2019 09:27 schreef Lelie68 het volgende:
Ongelofelijk dat die kleding als een gek verkopen.. niets origineels aan.. gewoon doorverkopen. En in de winkels zijn ze volgens mij goedkoper
de haring"kraam" is een oud hollandse tafel geworden!?quote:Op zondag 3 november 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dan maar de haring-ontdooi-truc.. de koelkast openlaten…
Om 13:00h heerlijke slijmharinkies, met extra uitjes
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook nooit gesnapt hoorquote:Op zondag 3 november 2019 09:27 schreef Lelie68 het volgende:
Ongelofelijk dat die kleding als een gek verkopen.. niets origineels aan.. gewoon doorverkopen. En in de winkels zijn ze volgens mij goedkoper
Ik snap die schuimpjes echt nietquote:Op zondag 3 november 2019 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die jassen kosten bij de Aldi 15 euro.
Dat "kraampje" is een rekwisietje , voor de show net als de molentjes, dat ze er vandaag ook een klap van mag krijgen..quote:Op zondag 3 november 2019 09:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
de haring"kraam" is een oud hollandse tafel geworden!?
thema marktquote:Op zondag 3 november 2019 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "kraampje" is een rekwisietje , voor de show net als de molentjes, dat ze er vandaag ook een klap van mag krijgen..
niet alleen het jasjequote:Op zondag 3 november 2019 09:33 schreef Lelie68 het volgende:
Ah Jessie heeft zijn ietwat te krappe Toffe Tony jasje weer aan
maar goed dat kapster Sjellie hem gisteren nog ff verneukt heeftquote:Op zondag 3 november 2019 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Amy is binnen!!!
GeileG kan zich amper meer op zijn gesprek concentreren..
[ afbeelding ]
DJ NoNo's SnelleJelle kapsel.. vallen de kale plekken niet zo opquote:Op zondag 3 november 2019 09:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar goed dat kapster Sjellie hem gisteren nog ff verneukt heeft
qua mannenkapsels kent Sjellie maar een kunstjequote:Op zondag 3 november 2019 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DJ NoNo's SnelleJelle kapsel.. vallen de kale plekken niet zo op
De tondeuze op stand 1quote:Op zondag 3 november 2019 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
qua mannenkapsels kent Sjellie maar een kunstje
Ik gun de andere standhouders een topdagquote:Op zondag 3 november 2019 09:30 schreef Straatverlichting het volgende:
Dat ze er maar een leuk dagje van maken, voor bezoekers en bewoners. (Ja weet t, men ziet hier liever oorlog en alles in de soep).
Overigens: haring verneuken is uit den boze, gffr![]()
net als Gina in Uto 1quote:Op zondag 3 november 2019 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat ze hem überhaupt nog knipt..quote:Op zondag 3 november 2019 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Op het randje.quote:
Prachtig beeld zijn geile oogjes glinsteren al.quote:Op zondag 3 november 2019 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Amy is binnen!!!
GeileG kan zich amper meer op zijn gesprek concentreren..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
net als Gina in Uto 1
overigens, alle heren kappers kennen volgens mij op het moment maar 1 trukje, opgeschoren aan de zijkant, scheiding erin en lokje opzij gekamd
en toen hij vroeg of ze een verlengsnoer mee kon nemen naar de bar zei ze ja zo,en dus heeft hij het zelf maar gedaan.quote:
kloptquote:Op zondag 3 november 2019 09:40 schreef krabje het volgende:
[..]
en toen hij vroeg of ze een verlengsnoer mee kon nemen naar de bar zei ze ja zo,en dus heeft hij het zelf maar gedaan.
en ze had niets anders te doen hoor, met haar "ja zo"quote:Op zondag 3 november 2019 09:40 schreef krabje het volgende:
[..]
en toen hij vroeg of ze een verlengsnoer mee kon nemen naar de bar zei ze ja zo,en dus heeft hij het zelf maar gedaan.
ben geen Jessie fan, maar dat kon ik ook nog wel horenquote:Op zondag 3 november 2019 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
soms denk ik echt dat ik andere streams heb als andere mensen hier
ja juist,ze heeft dan wel koffie voor hem gehaald,maar dat was daarvoor,lief van haar tochquote:Op zondag 3 november 2019 09:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ze had niets anders te doen hoor, met haar "ja zo"
gelukkigquote:Op zondag 3 november 2019 09:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben geen Jessie fan, maar dat kon ik ook nog wel horen
Nee dezelfde, maar als je aanbiedt om AL zijn PROBLEMEN op te lossen en dat hoeft niet, moet je dan een kabeltje gaan dragen?quote:Op zondag 3 november 2019 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
soms denk ik echt dat ik andere streams heb als andere mensen hier
dat dusquote:Op zondag 3 november 2019 09:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dezelfde, maar als je aanbiedt om AL zijn PROBLEMEN op te lossen en dat hoeft niet, moet je dan een kabeltje gaan dragen?
Hij deed er zo druk over dat Andrea dacht dat er heel wat gaande was en het bleek dus niks te zijn want het was al opgelost.
Zijn spullen regelt hij zelf maar.
quote:Op zondag 3 november 2019 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Sherry haar ook 'n Gerrit-coup gegeven?
ik vind het prima hoorquote:Op zondag 3 november 2019 09:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dezelfde, maar als je aanbiedt om AL zijn PROBLEMEN op te lossen en dat hoeft niet, moet je dan een kabeltje gaan dragen?
Hij deed er zo druk over dat Andrea dacht dat er heel wat gaande was en het bleek dus niks te zijn want het was al opgelost.
Zijn spullen regelt hij zelf maar.
zonnepanelen???quote:Op zondag 3 november 2019 09:46 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie: het is wel belangrijk dat mensen voor de volgende markt voldoende stroom meenemen
Naar mijn inziens probeerde Andrea hem uit te lokken iets lelijks te zeggen en daar paste hij voor...liet hij zich niet toe verleiden hoe ze het ook probeerde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |