Ploppers. Blauwen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:29 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Voor jouw tijd werden oost-indiërs geen pinda's genoemd maar patjakkers
Misschien is die site ook van KOZP?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar in een tijd waar 99 van de 100 racisme verhaaltjes in de media verzonnen of gelogen zijn is het niet raar. Het is juist het type volk waarvan ik dit soort tactieken verwacht, alles is geoorloofd om hun gelijk te halen en hun mening op te dringen, zelfs geweld. Onderschat fascisme nooit.
Joop.nl bedoel je? Daar zitten idd kozp leden en Antifa leden, en allemaal in de lucht gehouden door ons belastinggeld.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:47 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Misschien is die site ook van KOZP?
Voor mijn tijd? Ik ben 56! Dus ken het woord. Pinda is inderdaad een vooruitgang.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:29 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Voor jouw tijd werden oost-indiërs geen pinda's genoemd maar patjakkers
Een pinda zal nooit een peer wordenquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:26 schreef Gia het volgende:
Voor mijn tijd? Ik ben 56! Dus ken het woord. Pinda is inderdaad een vooruitgang.
Zullen we de pieten dan een tintje lichter maken? Lichtgetint, dus...
Licht getint met een zak vol spullen over daken lopend. Ik vermoed dat er dan heel wat aanhoudingen verricht gaan worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:26 schreef Gia het volgende:
Zullen we de pieten dan een tintje lichter maken? Lichtgetint, dus...
Waarom?quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Licht getint met een zak vol spullen over daken lopend. Ik vermoed dat er dan heel wat aanhoudingen verricht gaan worden.
🤣quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Licht getint met een zak vol spullen over daken lopend. Ik vermoed dat er dan heel wat aanhoudingen verricht gaan worden.
Zouden ze kunnen zwemmen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:16 schreef Bottendaal het volgende:
Nu komt dat hele circus dus naar Nijmegen , ik hoop dat mijn stadsgenoten ze de Waal ingooien, ik zelf kan er niet bij zijn ik moet werken
De 'kern' (pro-piet supporters) heeft aangegeven zich rustig te houden zolang er geen kinderen lastig gevallen worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:16 schreef Bottendaal het volgende:
Nu komt dat hele circus dus naar Nijmegen , ik hoop dat mijn stadsgenoten ze de Waal ingooien, ik zelf kan er niet bij zijn ik moet werken
Nee, ik bedoel die neo-nazisite.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Joop.nl bedoel je? Daar zitten idd kozp leden en Antifa leden, en allemaal in de lucht gehouden door ons belastinggeld.
Ik denk dat hun strategie anders is. Door meerdere plaatsen te noemen hopen ze zo het aantal tegenstanders te verminderen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Wel een leuk spelletje. KOZP probeert uit handen van de politie te blijven en daardoor stellen ze zo vaak mogelijk hun standplaats uit.
Nee. Ze kiest voor "vriendelijk bruin". Dan lijk je dus op een neger, en dan geef ik anti-piet met hun racismeclaims groot gelijk. Het moet onmenselijk roetzwart zijn, zoals in de rest van Europa:quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:30 schreef RipCity het volgende:
Goed artikel
Annie Rijken uit Eindhoven; ‘Als ik roetveegpiet moet worden, stop ik ermee’
https://www.ed.nl/eindhov(...)p-ik-ermee~a6cae110/
Ik denk dat er gewoon niet genoeg animo is om in meer dan een paar steden te demonstreren zonder zielig ogende groepjes van enkele tot tientallen mensen. Dat is niet mediageniek genoeg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk dat hun strategie anders is. Door meerdere plaatsen te noemen hopen ze zo het aantal tegenstanders te verminderen.
Blank.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]Wat een debielen zeg. Dit soort types zijn nog erger dan de Sylvana Simons van de wereld. Wit zijn, Nederlandse roots hebben en dan je eigen cultuur haten en bij het grofvuil zitten. Gadverdamme. Zelfs een hond bevuild zijn eigen bed niet.
Huh? Posters plakken is racisme?quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:58 schreef Ringo het volgende:
Zwarte Piet-fans hangen honderden posters op in Den Haag
Met zulke “voorstanders” maak je het de tegenpartij wel erg gemakkelijk om hun racisme-argumenten te verzilveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |