Jawel aan de roze of blauwe verticale streep rechts van de post.quote:
Johquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel aan de roze of blauwe verticale streep rechts van de post.
Vraag het aan Haags als hij terug is van vakantiequote:
Hij is de autoriteit op dat gebied ?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag het aan Haags als hij terug is van vakantie
Dat zijn engelengetallen en kan medium tarotina je handen over lezen op paranomaliutusnet.com moet je wel eerst 3 keer naakt rond je huis rennen bij nieuwe maan voor het beste resultaat. Succes!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:29 schreef NZ het volgende:
[..]
Aha! Nee hier is het geloof ik Iets met dat hij altijd op de wekker kijkt als het 22.22 is ofzo
Das zo'n dun lijntje, daar vergeet ik naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is doorgaans niet een vrouw.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is niet echt een smakelijk idee
Volgens mij doet hij wel meer onzinnige spelletjesquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is niet echt een smakelijk idee
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is doorgaans niet een vrouw.
Zie geen roze, gelukkigquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je bij jezelf ook een blauwe streep?quote:
Jij bent mod van MEN, dus neem het zo van je aanquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij wel meer onzinnige spelletjes
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie je bij jezelf ook een blauwe streep?
Tettentaartquote:
Whaha, ik hou dit ff voor mezelf, dat snap je welquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn engelengetallen en kan medium tarotina je handen over lezen op paranomaliutusnet.com moet je wel eerst 3 keer naakt rond je huis rennen bij nieuwe maan voor het beste resultaat. Succes!
Mobiel zie ik bij jou echt een roze streepquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef NZ het volgende:
[..]
Zie geen roze, gelukkig![]()
Wel een mannetje/vrouwtje.
Thank god voor de settings
50 euro uitgeven per reading en healing op afstand kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef NZ het volgende:
[..]
Whaha, ik hou dit ff voor mezelf, dat snap je wel
Ik dacht dat de liefde van een man door de maag gingquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:37 schreef D. het volgende:
Wel leuk zo op een schotel, maar als er geen prettige vrouw aan zit is het toch niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |