Ohw jee. Lastig inderdaad. Ik duim dat die rotpees tot inkeer komtquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet juist nu de laatste 3 maanden volgens trainingschema de intensiteit opvoeren. Even kijken hoe ik dat ga doen. Pff. gedoe.
Ah, toe, verzin eens een naamquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, nee, het is toch een andere geur, maar ik kan er geen naam aan geven.
Beetje de geur van biks, maar dan viezer en minder aromatisch.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
3 maanden, dat gaat al opschieten! Spannend met je achillespees en ik ben benieuwd hoe je dat gaat opvoeren.
thanks! Het gaat allemaal goedkomen. Ben gelukkig positief ingesteldquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
Ohw jee. Lastig inderdaad. Ik duim dat die rotpees tot inkeer komt
Hop. In de zomer stonk de hele wijk naar die zure lucht.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
OK.. waar?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voglende week naar Lazarus en inmiddels besloten waar we vooraf iets gaan eten.
Ja, zo zou je het wel kunnen omschrijven.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hop. In de zomer stonk de hele wijk naar die zure lucht.
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' postquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van het Delamar
Die staan gewoon voor de ingang te posten hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' post
Alle rondes, als het ff kanquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op zich maakt het voor Max weinig uit.. ff heel blijven de 1e rondes
Oja, natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan gewoon voor de ingang te posten hoor
Zoiets ja, voor je het weet moet ik van alles uit gaan leggen aan mijn dochterquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |