Het is al goed dat je het nu herkent, toch. En hoe vervelend het ook is, het kan geen kwaad om die onrust of hartkloppingen te voelen. Trekt ook wel weer weg, wees niet te streng voor jezelf.quote:Op maandag 18 november 2019 07:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iets teveel emoties en iets teveel gedaan de afgelopen dagen... al sinds gisteravond onrust en hartkloppingen...![]()
ik leer t ooit heus wel... nu maar weer even een rustige dag inplannen... en dan nog een paar... morgen alleen wat dingen die ik moet doen... hoera voor oxazepam...
Even weer pas op de plaats... goed om de oxazepam te gebruiken. Wees lief voor jezelfquote:Op maandag 18 november 2019 07:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iets teveel emoties en iets teveel gedaan de afgelopen dagen... al sinds gisteravond onrust en hartkloppingen...![]()
ik leer t ooit heus wel... nu maar weer even een rustige dag inplannen... en dan nog een paar... morgen alleen wat dingen die ik moet doen... hoera voor oxazepam...
Vanmorgen weer NLP sessie gehad en hartcoherentie oefening gehad... en dat was heel fijn...quote:Op maandag 18 november 2019 11:05 schreef Nijna het volgende:
[..]
Even weer pas op de plaats... goed om de oxazepam te gebruiken. Wees lief voor jezelf
Mooi dat je luistert naar je lichaam.quote:Op maandag 18 november 2019 07:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mooi dat NLP werkt voor je, ik ben zelf meer van de wetenschappelijk bewezen maar mss moet ik daar ook wat uitstapjes gaan maken..quote:Op maandag 18 november 2019 12:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vanmorgen weer NLP sessie gehad en hartcoherentie oefening gehad... en dat was heel fijn...
Daten is misschien nu niet t beste plan maar hij is wel echt leuk!...
Ook niet wetenschappelijke dingen kunnen je helpen om anders naar dingen te kijken. Ik ben zelf niet zo van de NLP, maar denk wel dat alles in principe kan werken, als je er voor open staat.quote:Op maandag 18 november 2019 15:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mooi dat NLP werkt voor je, ik ben zelf meer van de wetenschappelijk bewezen maar mss moet ik daar ook wat uitstapjes gaan maken..
Grappige is dat het juist heel wetenschappelijk is... het uitleggen HOE en WAT er gebeurd vind ik heel fijn.quote:Op maandag 18 november 2019 15:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mooi dat NLP werkt voor je, ik ben zelf meer van de wetenschappelijk bewezen maar mss moet ik daar ook wat uitstapjes gaan maken..
Dat iemand zegt hoe het zou moeten werken, maakt het nog niet waar of wetenschappelijk (worden helaas veel psychologische onwaarheden verkondigd binnen NLP). Is pseudowetenschap. Maar dat geeft niet, als je er wat aan hebt.quote:Op maandag 18 november 2019 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Grappige is dat het juist heel wetenschappelijk is... het uitleggen HOE en WAT er gebeurd vind ik heel fijn.
Daarom, baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 18 november 2019 18:22 schreef Californium het volgende:
Ik ken genoeg mensen die veel baat hebben gehad bij bijvoorbeeld accupunctuur enzo. En dat zie ik ook hen, dat het goed gaat. Is niet wetenschappelijk bewezen.
Plus, alles wat wel bewezen is hoeft ook niet voor iedereen te werken.
Plus placebo-effect
Ik bedoel met wetenschappelijk dat er nooit echt onderzoek is gedaan naar of het echt werkt en hoe effectief het is. Maar aan de andere kant betekent dat niet meteen dat het niet werkt.quote:Op maandag 18 november 2019 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Grappige is dat het juist heel wetenschappelijk is... het uitleggen HOE en WAT er gebeurd vind ik heel fijn.
Leuk GM! Ik zal aan je denken morgenquote:Op woensdag 20 november 2019 11:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanmorgen zomaar weer een paniekaanval gehad... klein weliswaar maar toch.. ik kan heel goed beredeneren waar ie vandaan komt..., morgen een date en dat brengt spanning mee, positieve spanning maar dat onderscheid kan mn hoofd niet maken... die denkt alleen maar OVERLOAD OVERLOAD.
![]()
Dus lekker misselijk en buikklachten... slecht geslapen... maar toch vrolijk want hij is zo leuk
Dank je!quote:Op woensdag 20 november 2019 11:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk GM! Ik zal aan je denken morgen
Jaa t is wat t is... lekker in chillmodus vandaag en morgenochtend een leuke ochtend♡quote:Op woensdag 20 november 2019 11:46 schreef Nijna het volgende:
Spannend GM, jammer dat je hoofd nog geen onderscheid kan maken in leuk spannend en gespannen op een andere manier.
Vandaag misschien maar even laten zijn en morgen een leuke date
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn god ik ben zoextreeem gertiggerd nu... ik blijf gewoonaan mijnbeury zitten totdmijn hfod het weerdeto
Hoe is het nu lieffiequote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn god ik ben zoextreeem gertiggerd nu... ik blijf gewoonaan mijnbeury zitten totdmijn hfod het weerdeto
Hey... wel oké. Ik let hier erg op wat voor prikkels ik binnen krijg, want ik ben nog enorm trigger-gevoelig. Een vriendin gaat scheiden van iemand die erg op mijn vader lijkt. Dit brengt een zee aan herinneren naar boven en het is zwaar irritant, want het grijpt op elkaar in, waardoor ik als ik niet oplet in een zee van herbelevingen verzuip. Het is me gisteravond gelukt om haar te steunen en dit niet te laten merken, maar dat heeft wel zijn tol geëistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |