quote:Op zondag 3 november 2019 00:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wie gaat het doelpunt maken zei je, de doelpunten zijn toch gemaakt? Blijf jij je lekker indekken voor RKC, Sparta en HHC Hardenberg. Prima.
Hij doet het ongetwijfeld beter dan Rosario, wat een flapdrol is dat zeg, maar gisteren was het toch ook gewoon een waterval van cliché's en open deuren? Nogmaals, vergeleken bij Rosaria lijkt het al snel heel wat, maar zo bijzonder is het toch allemaal niet wat Dumfries zegt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat er een halve voor de camera staat, zelden zo'n domme aanvoerder gezien dan.
De enige echt bepalende speler die je gisteren moest missen was Malen, toch? De rest stak er dit seizoen nog niet echt bovenuit. Ook Bergwijn niet.quote:Op zondag 3 november 2019 09:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch zou Ajax als ze zoveel bepalende spelers missen als PSV ook punten laten liggen. Wellicht minder omdat hun selectie breder is, maar toch...
Het is bar en bar slecht momenteel, maar het zijn ook even net een paar zaken die samenvallen waardoor het ook meteen zo duidelijk naar voren komt in de resultaten.
Het is wel jammer dat hiermee de kans op spanning in de competitie al vrijwel nihil is.
Dit. Ik snap echt niet wat mensen goed vinden aan zijn tekstenquote:Op zondag 3 november 2019 09:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hij doet het ongetwijfeld beter dan Rosario, wat een flapdrol is dat zeg, maar gisteren was het toch ook gewoon een waterval van cliché's en open deuren? Nogmaals, vergeleken bij Rosaria lijkt het al snel heel wat, maar zo bijzonder is het toch allemaal niet wat Dumfries zegt?
MoGodAllah!quote:Op zondag 3 november 2019 09:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mo kiest voor NL
Lekker mannetje is t ook
Het gaat er natuurlijk ook een beetje om wat je uitstraalt voor de camera hè. Bij Rosario is dat helegaar niets.quote:Op zondag 3 november 2019 09:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hij doet het ongetwijfeld beter dan Rosario, wat een flapdrol is dat zeg, maar gisteren was het toch ook gewoon een waterval van cliché's en open deuren? Nogmaals, vergeleken bij Rosaria lijkt het al snel heel wat, maar zo bijzonder is het toch allemaal niet wat Dumfries zegt?
Dit maakt m'n weekend weer een stuk beter.quote:Op zondag 3 november 2019 09:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mo kiest voor NL
Lekker mannetje is t ook
Eens, maar hier (en op Twitter) wordt hij toch vooral geprezen om zijn woorden. En dat vind ik wel overdreven met wat praat als:quote:Op zondag 3 november 2019 09:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk ook een beetje om wat je uitstraalt voor de camera hè. Bij Rosario is dat helegaar niets.
Voetballers hebben altijd kutteksten. Mediatraining hè. Maar Rosario staat er vaak te kijken of hij in zijn broek gescheten heeft. Dan zie ik nog liever Dumfries. Als Ihattaren een jaartje ouder was zou je de band aan hem kunnen geven.quote:Op zondag 3 november 2019 09:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eens, maar hier (en op Twitter) wordt hij toch vooral geprezen om zijn woorden. En dat vind ik wel overdreven met wat praat als:
- we hebben veel talent
- dit mag niet gebeuren
- we moeten shinen
- we hebben vertrouwen in elkaar
- hier moet over gepraat worden
Kan me niet voorstellen dat je hier als PSV-fan warm of koud van wordt.
Begrijp me trouwens niet verkeerd, dit gebeurt bij elke club hoor, van RKC tot Ajax. Weet zeker dat Tadic ook zo praat als Ajax 3 keer op rij niet wint. Maar om er nou helemaal wild van te worden.
Preciesquote:Op zondag 3 november 2019 08:40 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik hoor veel mensen die aangeven dat het niet vreemd is om nu achter Ajax te staan, en dat het daarom geen crisis is nu. Maar onafhankelijk van wat Ajax doet, is een moyenne van 2 punten per wedstrijd dit seizoen bijzonder weinig.
Volledig eens hoor. Feit is natuurlijk ook dat Rosario zijn handen vol heeft om zelf wekelijks een zesje te halen, laat staan dat 'ie de boel nog even op sleeptouw kan nemen of een dragende rol te spelen.quote:Op zondag 3 november 2019 09:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voetballers hebben altijd kutteksten. Mediatraining hè. Maar Rosario staat er vaak te kijken of hij in zijn broek gescheten heeft. Dan zie ik nog liever Dumfries. Als Ihattaren een jaartje ouder was zou je de band aan hem kunnen geven.
dat is toch wel het beste PSV nieuws in tijden, mooiquote:Op zondag 3 november 2019 09:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mo kiest voor NL
Lekker mannetje is t ook
Welkom, je bent nieuw zie ik? Hier dekken we ons voor elke wedstrijd in; uit of thuis maakt tegenwoordig niet meer uitquote:Op zondag 3 november 2019 09:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ook een beetje apart dat mensen zich nu ineens verschuilen achter dat Ajax een betere selectie zou hebben. Ajax heeft ook aan kwaliteit ingeleverd en ik kan me eerdere berichten herinneren van mensen die benadrukten dat het verschil niet zo groot zou moeten zijn. Kan me zelfs nog berichten heugen dat PSV, in eigen huis, Ajax wel even zou pakken. Dan vind ik het ook wat onnodig om ineens weer die rol van underdog op te zoeken. Ik denk dat je ook best realistisch mag zijn, ja je kunt best een paar punten achter staan op Ajax, maar 8 is wel erg veel na 12 gespeelde wedstrijden.
Heeft niks met kritisch te maken man, schei uitquote:Op zondag 3 november 2019 09:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Durf eens kritisch te zijn man. Je hebt gisteren dramatisch gespeeld.
Dit heeft niks met bescheidenheid te maken, maar gewoon puur negativisme. Zelfs een kapotte klok geeft 2x per etmaal de juiste tijd aan. Gisteren was het wederom niet goed, maar over 90 minuten ben je wel gewoon beter dan Sparta, praktisch elke bal tegen wordt een tegengoal nu. Valt het binnenkort weer een paar keer de goede kant op en scoor je vroeg in de wedstrijd dan win je 0-4 en is alles weer in orde. Daarnaast: waarom zouden we Bergwijn missen? Die bakte er toch niks van dit seizoen? En Malen schoot toch alleen maar ballen op de keeper? Wat een zegen moet dat zijn dat die 2 er tijdelijk niet bij zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 08:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben jij Mark van Bommel?
Je steekt je kop in het zand en denkt het zal wel loslopen. Hoeveel goede aanvallen heb je gezien? Wat vond je van Baumgartl en Schwaab achterin?
Hoe vond je Rosario en Bruma?
Wat vind je van het middenveld in z’n algemeen?
Heb je de wedstrijd überhaupt wel gezien?
Sodemieter op met je indekken, het is gewoon een realistische inschatting van de kansen wanneer deze 11 binnen de lijnen staan. Maar als je een punt steelt bij Sparta, dan moet je jezelf eens goed afvragen waar je mee bezig bent. Een incident kan gebeuren, maar de gehele tweede helft van het vorige seizoen was het je reinste zelfkastijding om naar PSV te kijken. Het begin van dit seizoen was redelijk, maar met een paar blessures en schorsingen blijft er niks van over.
Blijf jij lekker de struisvogel uithangen en roepen dat PSV de volgende wedstrijd moet winnen. Maar ik kan je verzekeren dat je dan vaak van een koude kermis zal thuiskomen. Enige bescheidenheid zou gepast zijn, PSV is in deze vorm dusdanig kwetsbaar dat er verdomd weinig wedstrijden met zekerheid gewonnen zullen worden.
Ja leuk, jij kwam met de vraag 'wie moet dan de doelpunten maken?, ik voorzie je enkel van antwoord. Ik zei gisteren nergens dat PSV wel even ging winnen, maar om nou preventief voor elke wedstrijd in de foetushouding te gaan liggen.. houd op hoor. En dat gejank om Rosario/Hendrix/Sadilek/Dumfries mag ook wel eens kappen, stelletje wijven hier.quote:Op zondag 3 november 2019 08:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarnaast
[..]
Iemand aanspreken op het feit dat die alleen naar de cijfertjes kijkt. En vervolgens alleen de 2 doelpunten van gisteren aanhalen en voor het gemak het spelbeeld, de fouten, het gebrek aan inzet enz. maar buiten beschouwing laten.
dat vind ik dan wel weer wat vroegquote:Op zondag 3 november 2019 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
En passant geeft Koeman aan dat - wanneer hij daar voor open staat - hij ook meteen geselecteerd gaat worden.
Goed genoeg is oud genoeg. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom hij niet meteen wordt meegenomen in de groep. Hij gaat heus geen basis staan, maar alvast even laten ruiken aan het hele interland gebeuren kan geen kwaad, lijkt me.quote:Op zondag 3 november 2019 10:21 schreef Tarado het volgende:
aan de andere kant zolang spelers als Vilhena op het lijstje staan is het eigenlijk wel logisch
dat is ook waar maar bij spelers van 17 weet je nog minder of die stabiel blijven qua niveau en het zijn natuurlijk ook weer meer wedstrijdenquote:Op zondag 3 november 2019 10:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Goed genoeg is oud genoeg. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom hij niet meteen wordt meegenomen in de groep. Hij gaat heus geen basis staan, maar alvast even laten ruiken aan het hele interland gebeuren kan geen kwaad, lijkt me.
Maar spelen gaat 'ie misschien nog niet doen, hooguit een invalbeurtje? Dus meer belast zal 'ie sowieso niet worden. En hij is fit toch? Daarnaast, of je nu bij PSV op de Herdgang traint of met Oranje. Kan er alleen maar beter van worden.quote:Op zondag 3 november 2019 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook waar maar bij spelers van 17 weet je nog minder of die stabiel blijven qua niveau en het zijn natuurlijk ook weer meer wedstrijden
ik dacht hij aan het begin van het seizoen nog niet een uur kon spelen, ik weet niet hoe dat nu is maar als je bij oranje zit wil je natuurlijk wel laten zien waarom dus heel wat anders dan trainen op de Herdgang tijdens de interlandperiode.quote:Op zondag 3 november 2019 10:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar spelen gaat 'ie misschien nog niet doen, hooguit een invalbeurtje? Dus meer belast zal 'ie sowieso niet worden. En hij is fit toch? Daarnaast, of je nu bij PSV op de Herdgang traint of met Oranje. Kan er alleen maar beter van worden.
Ja, stabiel blijven is nog wel een dingetje, maar zijn groeispurt is wel dusdanig dat hij het voordeel van de twijfel heeft ten opzichte van bijvoorbeeld Gakpo, die eerder in beeld was bij het eerste elftal van PSV en nu achterop raakt bij Mo.
Ajax spelers staan na een halve invalbeurt al in de basis bij Oranje. Mo is er klaar voor. Verder logisch want als je hem minuten laat maken zit hij vast aan Oranje en kan ie niet meer switchen.quote:Op zondag 3 november 2019 10:21 schreef Tarado het volgende:
aan de andere kant zolang spelers als Vilhena op het lijstje staan is het eigenlijk wel logisch
Oke Paul.quote:Op zondag 3 november 2019 10:37 schreef Paul het volgende:
Gecondoleerd met het verlies van het kampioenschap. Pas wel een beetje op voor Utrecht die komen eraaaaaaaaaaaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |