het blijkt wel dat Baumgartl moeite heeft op links te spelen, daarom vind ik het bij PSV net zo vreemd als bij Juventus met De Ligt dat ze de nieuwkomer niet op z'n vertrouwde positie laten spelen maar de routinier.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:06 schreef Cherni het volgende:
Gelukkig kan Viergever tegen LASK spelen. Gewoon een degelijke speler die je schijnbaar niet kan missen.
quote:Op woensdag 6 november 2019 12:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is een typische psv reactie ja.
Van Schwaab weten ze al dat hij het daar niet aan kan.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijkt wel dat Baumgartl moeite heeft op links te spelen, daarom vind ik het bij PSV net zo vreemd als bij Juventus met De Ligt dat ze de nieuwkomer niet op z'n vertrouwde positie laten spelen maar de routinier.
Inderdaad. Als je de blessures bij PSV eens allemaal op een rijtje zet is het om gek van te worden. Zelfs spelers die gekocht worden hebben gelijk blessures. Thomas en Romero zijn daar al voorbeelden van. Dan Lammers, Lato die niet fit blijkt te zijn. Guti die regelmatig niet fit is. Ibi niet fit genoeg. Het is complete waanzin. Unnerstall was geblesseerd, Pereiro is te vaak niet fit en geblesseerd in de aanvang van het seizoen. Ik stop er maar mee. Reken ik Malen Bergwijn en Mo niet mee.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Okay man. Leg jij maar eens uit wat er niet aan klopt dan, in een echte typische Ajax reactie!
![]()
ik weet net of hij veel eist maar het aantal wedstrijden is ook veel, Malen heeft er nu al meer speelminuten op zitten dan z'n hele vorige seizoenquote:Op woensdag 6 november 2019 13:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je de blessures bij PSV eens allemaal op een rijtje zet is het om gek van te worden. Zelfs spelers die gekocht worden hebben gelijk blessures. Thomas en Romero zijn daar al voorbeelden van. Dan Lammers, Lato die niet fit blijkt te zijn. Guti die regelmatig niet fit is. Ibi niet fit genoeg. Het is complete waanzin. Unnerstall was geblesseerd, Pereiro is te vaak niet fit en geblesseerd in de aanvang van het seizoen. Ik stop er maar mee. Reken ik Malen en Bergwijn niet mee.
Ik vraag mij af of van Bommel niet teveel eist van zijn spelers. Bij Ajax is de top van hun spelers zelden geblesseerd in die mate dat ze weken uit de running zijn.
Dat spelers al niet fit binnen komen is van Bommel niet aan te rekenen hè. Dat Ibi niet fit zou worden of gewoon niet goed genoeg meer is kan ook niemand een verrassing noemen. En Hendrix heeft ook al sinds jaren vaak pijntjes.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je de blessures bij PSV eens allemaal op een rijtje zet is het om gek van te worden. Zelfs spelers die gekocht worden hebben gelijk blessures. Thomas en Romero zijn daar al voorbeelden van. Dan Lammers, Lato die niet fit blijkt te zijn. Guti die regelmatig niet fit is. Ibi niet fit genoeg. Het is complete waanzin. Unnerstall was geblesseerd, Pereiro is te vaak niet fit en geblesseerd in de aanvang van het seizoen. Ik stop er maar mee. Reken ik Malen Bergwijn en Mo niet mee.
Ik vraag mij af of van Bommel niet teveel eist van zijn spelers. Bij Ajax is de top van hun spelers zelden geblesseerd in die mate dat ze weken uit de running zijn.
hem aanvoerder maken is natuurlijk wel een grote misserquote:Op woensdag 6 november 2019 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat spelers al niet fit binnen komen is van Bommel niet aan te rekenen hè. Dat Ibi niet fit zou worden of gewoon niet goed genoeg meer is kan ook niemand een verrassing noemen. En Hendrix heeft ook al sinds jaren vaak pijntjes.
Er lopen er hier nog steeds rond die het hele Afellay-dossier een goed idee vinden. Dat ie niet speelt is niet erg want je hebt ook spelers voor op de bank nodig en in de kleedkamer is ie zo goed.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hem aanvoerder maken is natuurlijk wel een grote misser
Daarom rekende ik Malen, Mo en Bergwijn niet mee. Maar het valt toch niet te ontkennen dat het aantal niet fitte spelers bij PSV veel te hoog is. Zelfs bij AZ ook een vrij jonge ploeg komt dat niet voor in die mate. En ook AZ speelt net als Ajax, PSV en Feyenoord Europees.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet net of hij veel eist maar het aantal wedstrijden is ook veel, Malen heeft er nu al meer speelminuten op zitten dan z'n hele vorige seizoen
Tja dat is PSV waar iedere speler die ooit iets voor PSV heeft betekend word opgevangen. Dat is natuurlijk een warm bad en dat is de charme van een PSV. Maar het is ook een groot nadeel.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er lopen er hier nog steeds rond die het hele Afellay-dossier een goed idee vinden. Dat ie niet speelt is niet erg want je hebt ook spelers voor op de bank nodig en in de kleedkamer is ie zo goed.![]()
Als het nou Robben was geweest had ik de gok wel genomen, maar Ibi zijn carrière is gewoon voorbij.
dat je hem opneemt, mee laat trainen, kijken of het nog wat wordt prima, maar hem aanvoerder maken is gewoon een grote misser en z'n keuze voor de 2e aanvoerder vind ik ook niet echt een sterkequote:Op woensdag 6 november 2019 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er lopen er hier nog steeds rond die het hele Afellay-dossier een goed idee vinden. Dat ie niet speelt is niet erg want je hebt ook spelers voor op de bank nodig en in de kleedkamer is ie zo goed.![]()
Als het nou Robben was geweest had ik de gok wel genomen, maar Ibi zijn carrière is gewoon voorbij.
Ik denk eerder dat het te maken heeft met hopen dat het écht nog wel een succes kan worden. Een contract geven is toch wat anders dan mee laten trainen.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja dat is PSV waar iedere speler die ooit iets voor PSV heeft betekend word opgevangen. Dat is natuurlijk een warm bad en dat is de charme van een PSV. Maar het is ook een groot nadeel.
Zo worden zelfs spelers, destijds zoals Andy van der Meyde(totaal niet fit) warm onthaald en dan was dat nog eens íemand die niet eens ooit iets had met PSV. Hoe gek ben je dan.
Hij trainde al een hele tijd bij PSV, dat je hem dan een contract geeft terwijl je donders goed weet hoe hij er voor staat qua fysiek en niveau vind ik al bezopen, laat staan aanvoerder maken.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je hem opneemt, mee laat trainen, kijken of het nog wat wordt prima, maar hem aanvoerder maken is gewoon een grote misser en z'n keuze voor de 2e aanvoerder vind ik ook niet echt een sterke
maar is er een verband dan tussen de aard van de blessures?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daarom rekende ik Malen, Mo en Bergwijn niet mee. Maar het valt toch niet te ontkennen dat het aantal niet fitte spelers bij PSV veel te hoog is. Zelfs bij AZ ook een vrij jonge ploeg komt dat niet voor in die mate. En ook AZ speelt net als Ajax, PSV en Feyenoord Europees.
Durf ik niet te zeggen. Het valt mij gewoon op dat PSV ontzettend veel spelers heeft die niet fit blijken te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar is er een verband dan tussen de aard van de blessures?
Romero is toch die snuiver? Die kan je gewoon afschrijvenquote:Op woensdag 6 november 2019 14:51 schreef Cherni het volgende:
Tot overmaat van ramp moet je hopen dat zowel Thomas, Romero en Lammers ooit het niveau gaan halen. Alle drie blessures aan de knie. En dat stemt mij niet gerust om eerlijk te zijn.
Enige kans voor Romero is het hopen op een Reis scenario, minus de verschrikkelijke blessure.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Romero is toch die snuiver? Die kan je gewoon afschrijven
Is daar basisspeler ja, maar niet heel denderende stats. 11 wedstrijden, 2 goals, 3 assists.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:29 schreef RipCity het volgende:
Speelt romero wel daar eigenlijk? Iemand z’n stats van daar?
Gewoon Luukinho en Cocu terughalen komend seizoen.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:51 schreef Cherni het volgende:
Tot overmaat van ramp moet je hopen dat zowel Thomas, Romero en Lammers ooit het niveau gaan halen. Alle drie blessures aan de knie. En dat stemt mij niet gerust om eerlijk te zijn.
Het is dat we de UEFA punten nodig hebben maar je zou stiekem hopen dat Mark keihard op zijn bek gaat met een dikke nederlaag. Helemaal klaar met hem. Tegen Sparta vond ik het jammer dat Gakpo nog de 2-2 maakte. Laat het kaartenhuis maar in elkaar storten zodat we een fatsoenlijke trainer krijgen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef RipCity het volgende:
Mark weigert dingen aan te passen en afellay niet fit maar mee omdat die zo belangrijk is op de bank
https://www.nu.nl/voetbal(...)mindere-periode.html
Mooi zo ,kunnen we weer genieten van Rosarioquote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef RipCity het volgende:
Mark weigert dingen aan te passen en afellay niet fit maar mee omdat die zo belangrijk is op de bank
https://www.nu.nl/voetbal(...)mindere-periode.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |