SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Deze show is ten slotte ook een testquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor trouwens om het nummer iets met 'test' en dan het andere nummer 'rock', klopt dat?
Noteer voor mij alvast maar 0 punten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Rock test als alternatief voor pop quiz
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Rock test als alternatief voor pop quiz
In de eerdere nummers zat in de tekst ook 'rock'. Titel geen idee vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze show is ten slotte ook een test
Net was de eerste met Rock in de titel.
Werkt de puntentelling net als bij mijn shows dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Noteer voor mij alvast maar 0 punten.
Voor mij is dat wel een fijne puntentelling, ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkt de puntentelling net als bij mijn shows dan?
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel een fijne puntentelling, ja.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Volgens mij hoorde ik bier in deze songtekst. Dat is nog weer beter dan koffie eigenlijk.
Jij gaat voor de koelkast vol bierquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Volgens mij hoorde ik bier in deze songtekst. Dat is nog weer beter dan koffie eigenlijk.
Vanavond aan het bier ja?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Er is nog een andere optie, die komt hiernaquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:46 schreef CindieY het volgende:
Brother52 neemt alvast een voorschotje op ons oordeel over zijn show, hoor ik
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
IJwit van brouwerij 't IJ.
Voor livelink: 6,5%
Nee, ik wissel af. En had toevallig nu een voorraadje van 't IJ. Dit is de laatste. Hierna ligt er wat Brugse Zot te wachten.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik wissel af. En had toevallig nu een voorraadje van 't IJ. Dit is de laatste. Hierna ligt er wat Brugse Zot te wachten.
Ik doe zo wel een playlist.quote:
Er moeten nog 7 nummers doorheen worden gejast.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Ze hoeven zich niet zo te haasten hoor. Ze hebben nog 4 minuten.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Verdorie, heb ik een minuut over...quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Oh ja, dan is een beetje tempo niet overbodig.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er moeten nog 7 nummers doorheen worden gejast.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er moeten nog 7 nummers doorheen worden gejast.
Oei.. Tubular Bells dan maar instarten en hopen dat ie op tijd afgelopen is!quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik een minuut over...
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. S.O.D. - Anti-procrastination Song
03. Fish - brother 52
04. Talk Show - Hello Hello
05. Pennywise - This Is Only A Test
06. Dream Theater - The Test That Stumped Them All
07. Rise Against - Nervous Breakdown
08. Viva Death - Damage Control
09. Lemonheads - Rest Assured
10. Prong - Test
11. Paul Gilbert - I Like Rock
12. Bad Religion - Tested
13. NOFX - Please Play This Song On The Radio
14. Anthrax - Tester
15. Iggy Pop - Success
16. Devin Townsend Project - Failure
17. A Wilhelm Scream - I Wipe My A*s With Showbiz
18. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei.. Tubular Bells dan maar instarten en hopen dat ie op tijd afgelopen is!
Oh?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:01 schreef CindieY het volgende:
Ik ga nul punten vanavond scoren, zie ik
Had ik het toch goed uitgerekend.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:00 schreef CindieY het volgende:
Wat een timing, het nummer was ook echt klaar toen de klok naar 21.00 u sprong![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:02 schreef brother52 het volgende:
Dus ik moet nog een keer?![]()
Graag gedaan, zal zeker vaker gaan draaien.
[..]
Had ik het toch goed uitgerekend.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:06 schreef CindieY het volgende:
Deze keer trouwens voorzien van een goed inkoopbeleid. Ik ben voorbereid voor het geval Melting weer eens wat geks in z'n hoofd heeft
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:06 schreef CindieY het volgende:
Deze keer trouwens voorzien van een goed inkoopbeleid. Ik ben voorbereid voor het geval Melting weer eens wat geks in z'n hoofd heeft
Toevallig welquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
3 flessen Merlot in huis gehaald?
Stop je al zo vroeg dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
3 flessen Merlot in huis gehaald?
De Lidl had 1+1 gratis op de dozen wijn?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:06 schreef CindieY het volgende:
Ik volgens mij ook.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere uitvoering.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Sometimes when we touch is in ieder geval de titel
Heb je de rest van het jaar geen love nodig dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:09 schreef CindieY het volgende:
Is het nu al kerst? Heb ik iets gemist?
Het is altijd Kerst als je maar wilt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:09 schreef CindieY het volgende:
Is het nu al kerst? Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is altijd Kerst als je maar wilt.
Jawelquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je de rest van het jaar geen love nodig dan?
Komen ze toch net een bandlid te kortquote:
Yoko Ono bemoeide zich toch al heel veel, dus die had ook wel zo'n bord omhoog kunnen houden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Komen ze toch net een bandlid te kort
Mooi nummer blijft het. Jammer dat veel mensen het niet waarderen.quote:
Geen idee of veel mensen het niet waarderen, ik vind het mooiquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi nummer blijft het. Jammer dat veel mensen het niet waarderen.
Volgens mij de eerste keer dat ik het hoorde maar klonk best goed.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi nummer blijft het. Jammer dat veel mensen het niet waarderen.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - Stranger in a strange land
Ik had de posterquote:
Jij had Melting?quote:
Ai ai ai aiquote:
Nee..... even kijken of jullie nog wakker waren.quote:
Dit is het soloproject van Bruce Dickinson.quote:
En dan nog onschuldig doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
Die Maria klinkt niet als een heel aardig meisje.
Een snol is het.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
Die Maria klinkt niet als een heel aardig meisje.
een sloerie en een sletquote:
De katholieke kerk vindt Maria Magdalena wel een snol, sloerie en slet, dus tja...quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Het motto van elke energieleverancier: Power to the people
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#TeamZwartePietMoetZwartBlijven.
#TeamHetBoeitMeNietMaarHoudAllemaalOpMetJullieExtremeGezeurquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#TeamNeemNogEenSlokquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
#TeamHetBoeitMeNietMaarHoudAllemaalOpMetJullieExtremeGezeur
Ze zoeken nog wel naar een betere naam.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
#TeamHetBoeitMeNietMaarHoudAllemaalOpMetJullieExtremeGezeur
Nee, ik meen het echt. Zo is een handjevol tegenstanders en een handje vol voorstanders het voor iedereen aan het verpesten. Het zal me worst wezen hoe Piet er uit ziet en dat zal de kinderen ook worst wezen, zolang Sinterklaas maar komt.quote:
Ik had bij die titel meer een situatie in gedachten van een man die op een stoel vastgebonden zit in een donkere kelder, met een domme kracht die in een hoekje staat met een peuk in z'n mondhoek en een andere man die de vastgebonden man in zijn gezicht slaat en constant tegen hem roept: "I want a name! Give me a name! I KNOW you know more than you say!"quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zoeken nog wel naar een betere naam.
Ik meen het ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik meen het echt. Zo is een handjevol tegenstanders en een handje vol voorstanders het voor iedereen aan het verpesten. Het zal me worst wezen hoe Piet er uit ziet en dat zal de kinderen ook worst wezen, zolang Sinterklaas maar komt.
Uit de NEN 0512:quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.nen.nl/Nieuws(...)interklaasnorm-1.htmquote:Zwarte Pieten zijn geschminkt in diepzwart, bruin of een andere kleur of kleuren. Elke Piet moet zorgvuldig zijn gekleed en alle zichtbare huid moet volledig zijn geschminkt.
#BlokkeerWorstquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik meen het echt. Zo is een handjevol tegenstanders en een handje vol voorstanders het voor iedereen aan het verpesten. Het zal me worst wezen hoe Piet er uit ziet en dat zal de kinderen ook worst wezen, zolang Sinterklaas maar komt.
Wedden dat de Piet uit jouw jeugd heel anders was dan de Piet uit mijn jeugd? Dingen veranderen nu eenmaal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik meen het ook
Ik zal zeker niet gaan demonstreren maar van sommige nostalgische dingen moeten "ze" afblijven.
Ik heb op school gewerkt en kinderen willen echt een
Jouw Piet is nepquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wedden dat de Piet uit jouw jeugd heel anders was dan de Piet uit mijn jeugd? Dingen veranderen nu eenmaal.
dat is idd onze generatiekloofquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wedden dat de Piet uit jouw jeugd heel anders was dan de Piet uit mijn jeugd? Dingen veranderen nu eenmaal.
Ohja 19th. Ik zat aan 21st te denken, maar dat kwam later.. denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja 19th. Ik zat aan 21st te denken, maar dat kwam later.. denk ik.
Inmiddels zitten ze collectief wel over de 100 denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja 19th. Ik zat aan 21st te denken, maar dat kwam later.. denk ik.
Keith Richards is allang dood, alleen weet hij het nog niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Inmiddels zitten ze collectief wel over de 100 denk ik.
Mee eens. Ik heb niets met Rosanna, Africa en Pamela.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
Een nummer van Toto dat wel lekker is
wat een vreemde naam voor een meisje " Africa"quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb niets met Rosanna, Africa en Pamela.
Niet vreemder dan Vlinder.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
wat een vreemde naam voor een meisje " Africa"
Je gaat omhoog.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor de statistieken: Brugse Zot dubbel 7,5%
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
wat een vreemde naam voor een meisje " Africa"
Niet mijn schuld dat ze er zoveel alcohol in doenquote:
Watje met je 7.5 %quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat ze er zoveel alcohol in doen
Ik ben geen alcoholist, anders dan sommige Zwollenaren..quote:
Dat vond ik wel een voordeel van verhuizen uit Zwolle.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben geen alcoholist, anders dan sommige Zwollenaren..
Ik zag het. Maar ook Brother miste een stukje.quote:
Ik mis wel meerquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar ook Brother miste een stukje.
quote:
Nu zie ik het ook.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar ook Brother miste een stukje.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:52 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu aan deze:
Vandeoirsprong - Quadrupel whiskey infused. 10%
Nog nooit gehad, dus even testen.
Zo ziet het er wel uit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:59 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is Melting die peterolie nu aan het drinken.
delahitie!quote:
quote:
Je hebt net het hoogtepunt van de avond gemist: Het Börker trio.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben kapot, maar het was grandioos. Nu in de trein naar huis...
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mie va lopt met de pieterolie kar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt net het hoogtepunt van de avond gemist: Het Börker trio.
Ik ben nu in Haarlem...quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef just me het volgende:
[..]![]()
wel op tijd uit die trein stappen
Dan komt het goedquote:
Vonden de makers van Ocean's Twelve ook; daarom hebben ze voor de opnames de naambordjes vervangen door Amsterdam Centraal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Dan komt het goed
Wel een mooi station!
Jij boft toch maar met Mw MM !quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM pikt me op in Halfweg over 15 minuten...
Nicequote:Op zaterdag 2 november 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM pikt me op in Halfweg over 15 minuten...
Zou jij toch ook wel doen, als je getrouwd was?quote:
'quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou jij toch ook wel doen, als je getrouwd was?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
'
als ik met Mad getrouwd zou zijn dan wel
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik...
Jump to the beat - Stacey Lattisaw of zo
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
David Bowie - This is not America
Ik zat me er een beetje aan te ergeren. Zo'n snotneus met dit soort teksten:quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Zou zo een jonge MJ kunnen zijn.
Stoephoer was van De Dikke Lul Band.quote:
kedeng kedengquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:23 schreef CindieY het volgende:
Guus Meeuwis - Per spoor
Altijd gênant als m'n vader 'lekker ding lekker ding' ipv kedeng kedeng zong
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:23 schreef CindieY het volgende:
Guus Meeuwis - Per spoor
Altijd gênant als m'n vader 'lekker ding lekker ding' ipv kedeng kedeng zong
kereng kerengquote:
Guus stapt ook net uit.quote:
en staat te roepen waar is mijn lekker dingquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
en staat te roepen waar is mijn lekker ding
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
en staat te roepen waar is mijn lekker ding
Ik dacht eerst hetzelfde als jij, tot ze begon te zingenquote:
Toch snel getypt in die 4 secondenquote:
13% hè?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik ga zometeen heel hard 'Oh ja' roepen. Ik heb wel wat in m'n hoofd zitten, maar het vormt nog geen samenhangend geheel
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:40 schreef brother52 het volgende:
Diana Ross - When you tell me that you love me
Precies hetzelfde getypt en in precies dezelfde seconde gepost. Eng.quote:
Ik kan heel snel copy/pastenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies hetzelfde getypt en in precies dezelfde seconde gepost. Eng.
Begon bijna net zoquote:
Stand by me is ook een boek van hemquote:
Hij was al Halfweg hèquote:
Dat verhaal heet The Body/Het lijk...quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stand by me is ook een boek van hem
En film...
quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat verhaal heet The Body/Het lijk...
Ik zag het ja..... was de kurk zo oud, dat deze verbrokkelde, of heeft een onkundig iemand proberen de flessen te openen?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het ja..... was de kurk zo oud, dat deze verbrokkelde, of heeft een onkundig iemand proberen de flessen te openen?
Dat zegt het al.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je met oude flessen uit de jaren 70.
Maar wat waren ze allejezus geweldig...
Ik vroeg me al af of ik als boekenverzamelaar nou gek aan het worden wasquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Te lang geleden dat ik dat gelezen heb...
De uitdrukking 'kurkdroog' was simpelweg van toepassing.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het ja..... was de kurk zo oud, dat deze verbrokkelde, of heeft een onkundig iemand proberen de flessen te openen?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je met oude flessen uit de jaren 70.
Maar wat waren ze allejezus geweldig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |