Nee, hijs de nieuwe Chuck Norris.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is Lando Norris de nieuwe Schumacher?
Leuk grapje wel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef zoem het volgende:
Oh ja, het is zo laat vanwege het concert. Vorig jaar ook. Commerciele zooi.
Nee. Norris is wel sympathiek.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is Lando Norris de nieuwe Schumacher?
Gelukkig een uur eerder vanwege de wintertijd hierquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef zoem het volgende:
Oh ja, het is zo laat vanwege het concert. Vorig jaar ook. Commerciele zooi.
Kan er niet slexht genoeg uitzien.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:59 schreef zoem het volgende:
Bak en motor LEC zijn eraf. Ziet er slecht uit.
Fixed.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:59 schreef zoem het volgende:
Bak en motor LEC zijn eraf. Ziet er slecht uitstekend uit.
Oei.quote:
Zijn favo liedjequote:Op zaterdag 2 november 2019 19:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lando is een fan die rijdt in de f1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Klopt niet. 22:00 uur.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:00 schreef StephanL het volgende:
Bij GPtoday zeggen ze dat Kwalificatie tijd is 21:10 - 22:10
Haar nummers uit de zeroes vond ik leuker dan wat ze nu uitbrengt.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zijn favo liedjeHahha dat was episch. Helemaal stuk ging die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbeschouwing kwallificatie?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:00 schreef StephanL het volgende:
Bij GPtoday zeggen ze dat Kwalificatie tijd is 21:10 - 22:10
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zijn favo liedjeBazen nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Nee. Q begint om 22:00 uurquote:
En max had echt zo iets van euh ja...quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hahha dat was episch. Helemaal stuk ging die.
Betraptquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ninja edit![]()
Ok thanks. Ik zat er al naar uit te kijken, 21:10
Hij was zuuuuuurrr. Maar ja verstappen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
En max had echt zo iets van euh ja...
Nou, moet zeggen dat ze de laatste paar jaar ook toffe nummers heeft hoor. What about us in 2017 en dit jaar Walk me homequote:Op zaterdag 2 november 2019 20:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Haar nummers uit de zeroes vond ik leuker dan wat ze nu uitbrengt.
Gewoon uit de luidsprekers laten schallen op de gp Zandvoort, dan wil ik de reactie van Max, Norris en Riccardio wel eens zienquote:
Is normaal ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef StephanL het volgende:
02
NOV
Qualifying
22:00 - 23:00
02
NOV
Practice 3
19:00 - 20:00
Volgens de officiele website zijn dit de tijden, dus nog 2 uur wachten idd.
Ja kloptquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is normaal ook2 uur ertussen.
beetje onzin dit. Als de Bull de plank mis slaat mag dat gewoon gezegd wordenquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom mag hier wel gehaat worden op Ferrari 'kan er niet slecht genoeg uitzien' etc, maar is het VERBOTEN wanneer dergelijke uitspraken over Red Bull/Max worden gedaan?
Hoho, Sjarrel. Niet Ferrari. Sebke mag van mij winnen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom mag hier wel gehaat worden op Ferrari 'kan er niet slecht genoeg uitzien' etc, maar is het VERBOTEN wanneer dergelijke uitspraken over Red Bull/Max worden gedaan?
Van links.... naar rechts....quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gewoon uit de luidsprekers laten schallen op de gp Zandvoort, dan wil ik de reactie van Max, Norris en Riccardio wel eens zien
Het gaat erom dat het wel gefundeerd moet zijn. Als een team of coureur een flater begaat dan ben ik de laatste die daar op gaat modereren. Waar we hier wel ontzettend moe van worden zijn mensen die structureel en te pas en te onpas iemand komen lopen afzeiken. Een soort cassettebandje dat op repeat staat. Erg storend.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef Doevelaer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |