Rewimo

Rewimo

Da's waarquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze die man weggehaald hebben..

Rewimo

Rewimo

Wanneer heb je geboekt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:53 schreef Tito het volgende:
belachelijke vluchtijden,1e dag helemaal weg en s'nachts weer aankomen op schiphol als er geen treinen rijden..

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Hey wat leuk, daar heb ik een aantal maanden mogen bivakkeren 10 jaar geleden toen ik daar werkte!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:12 schreef Fiëstasnuggle het volgende:
Hoooooi
Ik ben gisteravond terug gekomen uit Kusadasi!
We hadden eigenlijk geboekt bij Golden Moon...maar dat was dus overboekt....wij helemaal pissed...mja we kwamen uiteindelijk bij een veel beter app. complex terecht.
Akdas...dat lag precies midden in het centrum! Ideaal dus voor ons(stapjongeren zeg maar)

In december al ergens bij neckermann..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:13 schreef ploppie_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je geboekt?

Als je door het centrum van Kusadasi loopt zijn er genoeg winkeltjes die cd's verkopen. Naast de grote 'rode' bank is een er een kleine shop dat naast sieraden, foto's ontwikkelen, ook cd's verkoopt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:33 schreef qltel het volgende:
Weet er iemand een leuke CD-shop in Kusadasi? Wil er wat CD's kopen als ik er toch ben.

Nou eh... Summer Jamquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:56 schreef Fiëstasnuggle het volgende:
Ik ben natuurlijk allemaal liedjes aant downloaden die ik in kusadasi veel gehoord heb....heeft iemand nog tips?

Rewimo

Rewimo

En ze zijn inmiddels definitiefquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Onze vluchttijden onder voorbehoud:
Heen (Izmir): 13.40-18.05
Terug: 19.00-2140
Helemaal niet slecht

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Welk hotel ga je?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk aanstaande Mei
Zo te lezen bijna niets dan lof over deze bestemming, is er in Mei al het een en ander te doen ?

Ik heb nog geen idee eigenlijk.....quote:

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Vergis je niet. Wij wilden samen met schoonzusje en zwager twee weken in mei. Allebei voorgeboekt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:21 schreef Angelic1 het volgende:
Aqua Fantasy is al aardig volgeboekt. In juli en augustus al helemaal vol
Maar daar zal je in mei geen last van hebben denk ik. En daar is in ieder geval zat te doen.

Ja, bizar he?! Het is ook nog eens een heel stuk duurder geworden. Ik zou 500 euro meer kwijt zijn (komt ook omdat Justin nu 2 is). Dus het was al een twijfelgeval of we weer zouden gaan, maar die keus was snel gemaakt want het is gewoon al vol in de periode dat ik wil gaan. Dus nu maar op zoek naar iets anders leuks. In Griekenland hebben ze nu ook een leuk waterpark van Kids World.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergis je niet. Wij wilden samen met schoonzusje en zwager twee weken in mei. Allebei voorgeboekt.
Uiteindelijk kregen we bericht dat zij de ene week konden en wij de tweede(het is dan namelijk schoolvakantie). Wij gaan nu in september, Christan is dan nog 4 en dus kunnen we nog 1x buiten de schoolvakantie.

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Ook dat jaquote:Op woensdag 15 december 2004 17:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: In Aqua Fantasy zit je goed![]()

Rewimo

Rewimo

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |