Welk hotel ga je?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk aanstaande Mei
Zo te lezen bijna niets dan lof over deze bestemming, is er in Mei al het een en ander te doen ?
Ik heb nog geen idee eigenlijk.....quote:
Vergis je niet. Wij wilden samen met schoonzusje en zwager twee weken in mei. Allebei voorgeboekt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:21 schreef Angelic1 het volgende:
Aqua Fantasy is al aardig volgeboekt. In juli en augustus al helemaal vol
Maar daar zal je in mei geen last van hebben denk ik. En daar is in ieder geval zat te doen.
Ja, bizar he?! Het is ook nog eens een heel stuk duurder geworden. Ik zou 500 euro meer kwijt zijn (komt ook omdat Justin nu 2 is). Dus het was al een twijfelgeval of we weer zouden gaan, maar die keus was snel gemaakt want het is gewoon al vol in de periode dat ik wil gaan. Dus nu maar op zoek naar iets anders leuks. In Griekenland hebben ze nu ook een leuk waterpark van Kids World.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergis je niet. Wij wilden samen met schoonzusje en zwager twee weken in mei. Allebei voorgeboekt.
Uiteindelijk kregen we bericht dat zij de ene week konden en wij de tweede(het is dan namelijk schoolvakantie). Wij gaan nu in september, Christan is dan nog 4 en dus kunnen we nog 1x buiten de schoolvakantie.
Ook dat jaquote:Op woensdag 15 december 2004 17:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: In Aqua Fantasy zit je goed![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |