Is dit hoe je terugkeert na die gigantische afgang gisteren?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit heeft Merkel allemaal 'deliberate' gedaan, ja?
Maar natuurlijk... die hoort ook bij de complotterende 'elite'.
Wat voor geweld dan precies?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
Imposing measures intended to prevent births within the group;
En er is natuurlijk wel spraken van geweld zoals daar omschreven; Causing serious bodily or mental harm to members of the group, maar dat vind ik zelf minder relevant voor de aanklacht.
Kinderen krijgen is een plicht?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:46 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Ik doe mijn plicht. En jij? Heb jij al een paar mooie boreale kinderen verwekt?
Zionisten zijn een groot aanhanger van het motto 'Diversity for thy, not me'. Wie weet is ze er zelf een.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Precies, Frau Merkel heeft opzettelijk danwel doelbewust aangestuurd op de ondergang van haar volk.
Moest zeker van de zionisten?
Eerlijk gezegd dacht ik even: er zit wat in, wat Lelijknap zegt. Maar dan zie ik je hier weer dezelfde riedels afsteken en weet ik zeker: je hebt voor jezelf al lang helder wat het doel was van 9/11 - en elk ander complot van je gading - en wie daar achter heeft gezeten; alle schijn van neutraliteit verdwijnt weer als sneeuw voor de zon wanneer je je standaard omvolkingsmeuk kunt propageren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is dit hoe je terugkeert na die gigantische afgang gisteren?
Ik presenteer u bewijsstuk 1a.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zionisten zijn een groot aanhanger van het motto 'Diversity for thy, not me'. Wie weet is ze er zelf een.
Je zat er een beetje naast. Maar we komen er uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, dus je moet niet alleen roomblank wetsgetrouw zijn maar ook nog eens paranoïde en gelijkgestemd met een gezond verstand in het leven staan en er alt-right vaderlandslievende denkbeelden op nahouden.
Zolang de 'ons volk houdt op met bestaan!!'-waanbeelden niet verder komen dan dit soort onzinnig geneuzel zou een afspraak met een psychiater geen slecht idee zijn. Die kan je wellicht verder helpen met je fobie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:52 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Je zat er een beetje naast. Maar we komen er uiteindelijk wel.
Welke afgang?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is dit hoe je terugkeert na die gigantische afgang gisteren?
Ja, maar als ik jouw posts zo lees, kan jij waarschijnlijk wel vrijstelling krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is een plicht?
Lelijknap's 9/11 truth endeavour: BNW / 9/11 #128: # Debunkersquote:
Op welke politieke partij stem jij?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang de 'ons volk houdt op met bestaan!!'-waanbeelden niet verder komen dan dit soort onzinnig geneuzel zou een afspraak met een psychiater geen slecht idee zijn. Die kan je wellicht verder helpen met je fobie.
Wat? Jij bent toch een marokkaan oid? Geen Nederlander dus.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, dus je moet niet alleen roomblank zijn maar ook nog eens paranoïde en gelijkgestemd in het leven staan en er alt-right denkbeelden op nahouden.
Zo blijft er op termijn inderdaad niet veel over van 'je volk'.
Dit had ik dan weer niet verwacht, maar het is chronologisch gewoon aantoonbaar hoor: 9/11 speelde voor mij veel eerder dan realisaties aangaande de invloed van het zionisme, het omvolkingsidee, of cultureel-marxisme, en hoe deze mogelijk met elkaar in verband staan. De laatste zijn pas van de laatste jaren. En zelfs omvolkingsidee begon los van het zionisme, en ten delen nog steeds overigens.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik even: er zit wat in, wat Lelijknap zegt. Maar dan zie ik je hier weer dezelfde riedels afsteken en weet ik zeker: je hebt voor jezelf al lang helder wat het doel was van 9/11 - en elk ander complot van je gading - en wie daar achter heeft gezeten; alle schijn van neutraliteit verdwijnt weer als sneeuw voor de zon wanneer je je standaard omvolkingsmeuk kunt propageren.
Hmm, weet niet... iemand die kinderen de wereld in schopt om z'n vaderlandslievende boreale plicht te doen... succes ermee.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:54 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jouw posts zo lees, kan jij waarschijnlijk wel vrijstelling krijgen
Maar hoe verrassend, ze zitten er hoe dan ook weer bij!quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet verwacht, maar het is chronologisch gewoon aantoonbaar hoor: 9/11 speelde voor mij veel eerder dan realisaties aangaande de invloed van het zionisme, het omvolkingsidee, of cultureel-marxisme, en hoe deze mogelijk met elkaar in verband staan. De laatste zijn pas van de laatste jaren. En zelfs omvolkingsidee begon los van het zionisme, en ten delen nog steeds overigens.
Die psychiater gaat het druk hebben maandag, Jezus Christus.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:56 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Wat? Jij bent toch een marokkaan oid? Geen Nederlander dus.
Wat zit je nou te bazelen? Ben je Nederlands of Marokkaans?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die psychiater gaat het druk hebben maandag, Jezus Christus.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm, weet niet... iemand die kinderen de wereld in schopt om z'n vaderlandslievende boreale plicht te doen... succes ermee.
Ah, 9/11 complotten.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lelijknap's 9/11 truth endeavour: BNW / 9/11 #128: # Debunkers
Dat had je toch allang bepaald? Wat zit jij dan nu ineens te bazelen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:59 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Wat zit je nou te bazelen? Ben je Nederlands of Marokkaans?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah, 9/11 complotten.
Daar vind ik zelf ook niet zo veel aan.
Nou en... anderen gooien het continu op de joden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Dat scheelt, dan kan je gewoon moslims de schuld blijven geven.
Hoe kom je erbij dat Xa1pt een Marokkaan is.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:56 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Wat? Jij bent toch een marokkaan oid? Geen Nederlander dus.
Waarom denk je dat de elite zo graag omvolking wil hebben. Het lijkt mij sterk dat ze daar beter van worden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet verwacht, maar het is chronologisch gewoon aantoonbaar hoor: 9/11 speelde voor mij veel eerder dan realisaties aangaande de invloed van het zionisme, het omvolkingsidee, of cultureel-marxisme, en hoe deze mogelijk met elkaar in verband staan. De laatste zijn pas van de laatste jaren. En zelfs omvolkingsidee begon los van het zionisme, en ten delen nog steeds overigens.
En al valt mijn neutraliteit, 9/11 dient op haar eigen beurt onderzocht te worden. Dat is geheel niet afhankelijk van welke vervolgstappen LK heeft genomen.
Nee ik dacht dat eens meegekregen te hebben. Ik vroeg het daarom nog maar eens en aangezien je blijkbaar niet 'roomblank' bent, zul je idd een marokkaan zijn en dan kan ik je meedelen: je zult dat altijd blijven. Het is niet alsof je ineens in een Nederlander gemorpht kunt worden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat had je toch allang bepaald? Wat zit jij dan nu ineens te bazelen?
Omdat de elite echt heel vervelende mannetjes en vrouwtjes zijn die in hun batcave niets beters te doen hebben dan de blanke man dwars te zitten, gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Xa1pt een Marokkaan is.
[..]
Waarom denk je dat de elite zo graag omvolking wil hebben. Het lijkt mij sterk dat ze daar beter van worden.
Laat dat denken voortaan dan maar aan iets of iemand anders over.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:07 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat eens meegekregen te hebben.
Wijze woorden van deze Turkquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:07 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat eens meegekregen te hebben. Ik vroeg het daarom nog maar eens en aangezien je blijkbaar niet 'roomblank' bent, zul je idd een marokkaan zijn en dan kan ik je meedelen: je zult dat altijd blijven. Het is niet alsof je ineens in een Nederlander gemorpht kunt worden.
Julius Streicher heeft je goed onderwezen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:07 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat eens meegekregen te hebben. Ik vroeg het daarom nog maar eens en aangezien je blijkbaar niet 'roomblank' bent, zul je idd een marokkaan zijn en dan kan ik je meedelen: je zult dat altijd blijven. Het is niet alsof je ineens in een Nederlander gemorpht kunt worden.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Dat scheelt, dan kan je gewoon moslims de schuld blijven geven.
Dus je bent een Nederlander die constant moslims zit te verdedigen. Zielig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Laat dat denken voortaan dan maar aan iets of iemand anders over.
Ach, we hebben hier ook Nederlanders die constant joden lopen te demoniseren. Ieder z'n hobby, toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:11 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Dus je bent een Nederlander die constant moslims zit te verdedigen. Zielig.
Van vroeger toen er nog blanke mensen warenquote:
Nee, iemand die geen onderscheid maakt op basis van huidskleuren of andersoortig kankerdom gelul. Mensen die zichzelf op basis daarvan superieur voelen of een zinnig onderscheid denken te kunnen maken zijn wat mij betreft net zulk ongedierte als de figuren die ze menen te bestrijden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:11 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Dus je bent een Nederlander die constant moslims zit te verdedigen. Zielig.
Leuke Godwin, loser.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Julius Streicher heeft je goed onderwezen.
Tenslotte zijn blanke mensen al eeuwen uitgestorven.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Van vroeger toen er nog blanke mensen waren
Omgevolkt hequote:Op vrijdag 1 november 2019 19:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tenslotte zijn blanke mensen al eeuwen uitgestorven.
Suggereert je nu dat ik heb gezegd dat marokkanen minderwaardig zijn? Tyf toch op joh.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, iemand die geen onderscheid maakt op basis van huidskleuren of andersoortig kankerdom gelul. Mensen die zichzelf op basis daarvan superieur voelen of een zinnig onderscheid denken te kunnen maken zijn wat mij betreft net zulk ongedierte als de figuren die ze menen te bestrijden.
Ik wijs je gewoon op je grote voorbeeld. Die was ook zo overtuigd van het hele 'een kat kan nooit een hond worden'-verhaal, bracht er zelfs een leuk blaadje van uit vol koddige cartoons.quote:
Welnee, gewoon 'geen Nederlanders'. Als in 'niet echt'.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:15 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Suggereert je nu dat ik heb gezegd dat marokkanen minderwaardig zijn? Tyf toch op joh.
Oja, want 9/11, zionisme en cultureel-marxisme. Ik ben weer helemaal op de hoogte.quote:
Zullen we morgen samen naar de moskee?quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oja, want 9/11, zionisme en cultureel-marxisme. Ik ben weer helemaal op de hoogte.
Kennelijk komt het daar bij in de buurt, gezien je eerdere idiote claim dat ik iemand zou zijn die moslims loop te verdedigen. Blijkbaar is er niet iets anders dan een ofwel een groep zien als minderwaardig ofwel een alle moslims of welke groep dan ook de hand boven het hoofd houden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:15 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Suggereert je nu dat ik heb gezegd dat marokkanen minderwaardig zijn? Tyf toch op joh.
De aanklacht had beter kunnen zijn dat er veel vluchtelingen omgekomen zijn doordat Merkel ze min of meer uitgenodigd heeft, zonder de reis te faciliteren wat tot wanhopige toestanden en verdrinkingen geleid heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef LXIV het volgende:
De aanklacht had beter kunnen zijn genocide op de Germaanse volkeren, want behalve Duitsland worden Nederland, België en Zweden ook omgevolkt.
Op zaterdag? Dan ga je toch naar de synagoge? Het zionisme en cultureel-marxisme gaat natuurlijk niet vanzelf.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zullen we morgen samen naar de moskee?
Daar heb je wel een punt. Merkel heeft mensen vooral false hoop gegeven.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De aanklacht had beter kunnen zijn dat er veel vluchtelingen omgekomen zijn doordat Merkel ze min of meer uitgenodigd heeft, zonder de reis te faciliteren wat tot wanhopige toestanden en verdrinkingen geleid heeft.
Zonder die uitspraken van Merkel was er nooit een dergelijke stroom op gang gekomen, en waren er minder vluchtelingen verdronken.
Dat is geen idiote claim. Dat is wat je hier iedere dag doet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kennelijk komt het daar bij in de buurt, gezien je eerdere idiote claim dat ik iemand zou zijn die moslims loop te verdedigen. Blijkbaar is er niet iets anders dan een ofwel een groep zien als minderwaardig ofwel een alle moslims of welke groep dan ook de hand boven het hoofd houden.
deze afbeeldingen zijn helaas niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tenslotte zijn blanke mensen al eeuwen uitgestorven.
Ik weet dat dit aanvankelijk juist onwaarschijnlijk klinkt, maar een heterogene massa is beter te controleren dan een homogene massa.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:06 schreef Morrigan het volgende:
Waarom denk je dat de elite zo graag omvolking wil hebben. Het lijkt mij sterk dat ze daar beter van worden.
Diversiteit is onze grootste kracht.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
deze afbeeldingen zijn helaas niet meer van deze tijd.
Tegenwoordig is het de verwachting dat minimaal 2 van de kinderen donker of getint horen te zijn. Anders is het niet divers genoeg, en is er sprake van racisme en white supremacy.
Dat heb je dan mis. Figuren als Mohammed Enait en Badr Hari bijvoorbeeld zijn wat mij betreft ook kneusjes en figuren met een slecht karakter. De bullies in deze wereld, zo gezegd. Ik heb alleen een net zo grote hekel aan figuren die dat soort mafkezen gebruiken om hele groepen weg te zetten als minderwaardig of 'hier-niet-horend'. Als jij dat opvat als 'moslims verdedigen' moet je dat vooral doen natuurlijk, het slaat alleen nergens op. Mensen zijn individuen en iemand verantwoordelijk houden voor iets wat iemand anders uitspookt enkel omdat hun grootouders in hetzelfde land geboren zijn is net zo kwalijk als een Mohammed Enait die zijn positie hier misbruikt en een slechte persoonlijkheid heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:24 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Dat is geen idiote claim. Dat is wat je hier iedere dag doet.
Dat vraag ik me dus af. Hoe meer mensen op elkaar lijken, des te makkelijker afwijkingen te vinden zijn. En ook makkelijker te controleren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet dat dit aanvankelijk juist onwaarschijnlijk klinkt, maar een heterogene massa is beter te controleren dan een homogene massa.
EU sued by human rights lawyers over migrant deathsquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De aanklacht had beter kunnen zijn dat er veel vluchtelingen omgekomen zijn doordat Merkel ze min of meer uitgenodigd heeft, zonder de reis te faciliteren wat tot wanhopige toestanden en verdrinkingen geleid heeft.
Zonder die uitspraken van Merkel was er nooit een dergelijke stroom op gang gekomen, en waren er minder vluchtelingen verdronken.
Onzin.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Homogene samenleving kent veel meer sociale cohesie. Sociale cohesie kan bij sterke onvrede eerder leiden tegen een front tegen de machthebbenden. Bij een sterk heterogene samenleving is die sociale cohesie minder, en zal er bij sterke onvrede, die onvrede eerder geprojecteerd worden op een andere groep, dan op de machthebbenden. Dit is bovendien nog makkelijker stuurbaar ook met instrumenten als mass-media.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Hoe meer mensen op elkaar lijken, des te makkelijker afwijkingen te vinden zijn. En ook makkelijker te controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |