Als de basis is pc, PS5 en Xbox Scarlett wel prima mogelijk. De oudere consoles uhhh niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:16 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een betere optie. Niet dat ik verwacht dat het er nog ooit van komt.
Wie weet hebben ze het intern al lang aan het werk op consoles en weigeren ze het uit te brengen. Blizzard maakt wel vaker rare beslissingen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als de basis is pc, PS5 en Xbox Scarlett is het wel prima mogelijk. De oudere consoles uhhh niet.
Ze doen het vast niet hoor.
Dat je moet missen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ook in de guides? XD
Qua markt wel een goede manier om weer te groeien.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze het intern al lang aan het werk op consoles en weigeren ze het uit te brengen. Blizzard maakt wel vaker rare beslissingen.
1900u hoop ikquote:
Meh IGNquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:50 schreef DKUp het volgende:
Goede review, klinkt eerlijk. Klinkt als een ¤20-¤35,- game. Wereld ziet er prachtig uit en het verhaal ben ik wel benieuwd naar.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fkn bazen
Natuurlijk maar dit was al maanden lang gelekt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:06 schreef Jimbo het volgende:
Oeh donker openingsfilmoje !!!!!IS DIT HEM DAN ????
Natuurlijk is dit D4.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:07 schreef Jimbo het volgende:
Immortal of 4... wat gaat het worden, ik zie een barb
Dat filmpje vorig jaar van DI was ook in deze stylequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |