Ik moet ook nog 6 karakters op level 70 hebben voor de platina. Waarvan 1 op hardcore.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Geen idee of je dit al doet. Maar die bounties zijn zeer snel klaar met je lvl 70 op de laagste moeilijkheidsgraad.
Moet je voor de platinum niet meer dan 1 class naar 70 levelen en minstens 1 op hardcore? Het is al een tijd geleden dat ok die gehaald heb.
Heb zitten no-lifen op diablo toen. Alle classes 2x op max level in de beste gear doe toen beschikbaar was.
Dat hardcore character heeft me 4 pogingen gekost. Eentje ging dood op level 68. De witch doctor is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 6 karakters op level 70 hebben voor de platina. Waarvan 1 op hardcore.
Ik ben nu met mijn 5de karakter bezig, heb ook de DLC helemaal af.
Als dat gedaan is, die laatste 2 karakters op 70, en de 500 bounties, dan moet ik nog de 50 objects mollen in een paar tellen.
Mijn eerste hc ging dood op 67.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat hardcore character heeft me 4 pogingen gekost. Eentje ging dood op level 68. De witch doctor is mijn favoriet.
Ik heb de platinum 2 keer, op de ps3 en de ps4 versie.
De 50 objecten vernielen gaat het best met een aoe skill. Het verbaast me dat je die nog niet hebt gehaald. Alles gaat zo snel kapot hehe.
Je minions doen ook weinig damage? Met mijn WD hoef ik enkel te looten, mijn legertje dood alles voor me.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste hc ging dood op 67.
Mijn tweede wel gelukt.
Witch doctor speel ik nu, maar ik doe zo weinig schade. Kan er niet aan wennen.
Ja, ik weet het. Heb niet zoveel aoe dingen gehad tot nu toe. Doe hem wel als laatste, met een guide.
Ja. Erg traag allemaal.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je minions doen ook weinig damage? Met mijn WD hoef ik enkel te looten, mijn legertje dood alles voor me.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:01 schreef Jimbo het volgende:
De nioh 2 open beta is live... waarom hoor ik hier niemand over![]()
Godverdomme bijna gemist
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef DKUp het volgende: Ni-Oh 2 komt 13 maart 2020 uit. 1 november 2019 de Open Beta.
quote:
Dat is bij mij ook wel. De witch doctor is wat trager dan de andere classes. Maar je minions zouden net veel schade moeten doen. Veel kan je toch niet fout doen. De skills zijn zo erg versimpeld in diablo 3. Hopelijk gaan ze met de 4de weer terug naar hoe het in de 2de was wat betreft skills. Veel meer build vrikheid.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Erg traag allemaal.
Mijn necromancer, barb en crusader gingen sneller.
1900uquote:
Mobielquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:41 schreef DKUp het volgende:
Maar alleen voor de pc of ook andere platformen?
50 objects ergens in de catacombs voor skeleton kingquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 6 karakters op level 70 hebben voor de platina. Waarvan 1 op hardcore.
Ik ben nu met mijn 5de karakter bezig, heb ook de DLC helemaal af.
Als dat gedaan is, die laatste 2 karakters op 70, en de 500 bounties, dan moet ik nog de 50 objects mollen in een paar tellen.
Ja, ik weet waar. Maar ben gewoon traag en mis altijd die schoten veraf.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
50 objects ergens in de catacombs voor skeleton king
Zeggen ze dat ook in de guides? XDquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar. Maar ben gewoon traag en mis altijd die schoten veraf.
Doe dan maar de PS5quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:06 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
World of Warcraft komt naar de ps4.
Ik zou het ze graag horen aankondigen.
Hoe laat begint die ongein?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |