Die gaat halverwege die termijn dementeren en of dood.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Bernie is 80+ ofzo...dan moet je echt niet meer willen.
Vorige week nog een hartaanval gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Mwah, met een goede VP kan dat best wel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop op haar omdat ze Facebook en Amazon gaat(wil) slopen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:27 schreef svann het volgende:
Weer een opa in het Witte Huis?
Die democratische dame ziet er wel vitaal uit.
Oh daar ben ik voor doe die maarquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:28 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik hoop op haar omdat ze Facebook en Amazon gaat(wil) slopen.
De deep state runt sowieso dat hele land.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat zou het leuk zijn omdat die gay is, de inhoud boeit al jaren niet meer
Paar weken geleden nog een hartaanvalletje gehad...dan ben je echt niet geschikt voor deze functie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:27 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mwah, met een goede VP kan dat best wel.
Klinkt heel goed!quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:28 schreef BlackNero het volgende:
Ik hoop op haar omdat ze Facebook en Amazon gaat(wil) slopen.
Tjah, dan had Reagan eigenlijk ook geen tweede termijn moeten hebben. Maar ik snap je punt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog hartaanvalletje gehad...dan ben je echt niet geschikt voor deze functie.
Dat gaat zeker een rol spelen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog een hartaanvalletje gehad...dan ben je echt niet geschikt voor deze functie.
Denk het ook. Impeachment is de enige manier om hem weg te krijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Trump gaat deze winnen, met gemak, of je het leuk vindt of niet.
Zijn kandidaten proberen het trucje op zijn speelveld te doen, waar hij natuurlijk als grote winnaar uitkomt, hij zet de andere echt neer als tryhard. Heb ik het puur om charisma in ruime zin.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Denk het ook. Impeachment is de enige manier om hem weg te krijgen.
Jesse zit gewoon aan tafel hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Zolang die Amerikaanse manier van politiek bedrijven maar niet hierheen komt
De Engelse is al dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Zolang die Amerikaanse manier van politiek bedrijven maar niet hierheen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |