Misschien moet je gewoon eens een goed gesprek met hem hebben over wat hem allemaal dwars zit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij sensuele UI, hij begint te radicaliseren.
Als iemand mij daar een maandloon voor zou betalen zou ik het overwegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens een goed gesprek met hem hebben over wat hem allemaal dwars zit.
Het maandloon van een vrijwilliger kun je krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als iemand mij daar een maandloon voor zou betalen zou ik het overwegen.
moemoequote:
Dan moet je wat vaker langskomenquote:Op zondag 22 december 2019 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hallo hallo.
Ik miste jullie een beetje.
Ging Vliegtuig89 zeker allemaal vieze berichtjes sturen?quote:Op zondag 22 december 2019 00:21 schreef moemoe het volgende:
Wel snel mijn relatiestatus weggehaald overigens. Ik had het even een paar dagen op ''vrijgezel'' staan en dat was voor helemaal niemand leuk.
Ik had wel minstens een liefdesbrief van hem verwacht ja, maar helaas.quote:Op zondag 22 december 2019 00:22 schreef LTVDK het volgende:
Ging Vliegtuig89 zeker allemaal vieze berichtjes sturen?
Hij heeft ook al een hele tijd geen nieuw account meer gemaakt, zou die er dan nu eindelijk echt mee klaar zijn?quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had wel minstens een liefdesbrief van hem verwacht ja, maar helaas.
Ik hoop niet de liefde tussen hem en mij over is, want wilde eigenlijk graag weer tekenspelletjes spelen binnenkort met hem.
Elfje blijft ook wel iets te lang hier weg, zal wel komen doordat 2019 een oneven getal is.quote:Op zondag 22 december 2019 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een hele tijd geen nieuw account meer gemaakt, zou die er dan nu eindelijk echt mee klaar zijn?
Ik hoop het want het is nu wel erg treurig gesteld hierquote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Elfje blijft ook wel iets te lang hier weg, zal wel komen doordat 2019 een oneven getal is.
In 2020 voorzie ik betere kansen voor deze slowchat.
Om dezelfde reden als dat jij niet als vrijgezel op FB staat, om van al die enge mannetjes af te zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef moemoe het volgende:
Ik was eigenlijk nog het meest geschokt door Yasmin die tegenwoordig als bitterbal door het leven gaat.
De meeste mannen houden toch juist van frituur en bier?quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat jij niet als vrijgezel op FB staat, om van al die enge mannetjes af te zijn.
Ja maar bitterbal klinkt net wat minder exotisch dan Yasmin.quote:Op zondag 22 december 2019 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste mannen houden toch juist van frituur en bier?
Maak jij het topic even vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |