Dat is niet erg vriendelijk van je.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat je je bek brandt aan die kaassoufflé smeerlap.
Dat was ook helemaal niet mijn intentie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is niet erg vriendelijk van je.
Vond het al zo'n gekke liefdesverklaring.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal niet mijn intentie.
Nu heb je tenminste wel weer een leuke tweede post waar je naar kunt staren als je het topic opent, dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vond het al zo'n gekke liefdesverklaring.
Van een stormfront 2.0 redacteur kan ik het wel hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste wel weer een leuke tweede post waar je naar kunt staren als je het topic opent, dat is ook wat waard.
Je bent zelf een nazi joh van_Lamtak.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Van een stormfront 2.0 redacteur kan ik het wel hebben.
Daar is niets van waar, mijn bloksnor is een fashion statement en die rechterarm gewoon een onschuldige tic.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf een nazi joh van_Lamtak.
En die gaskamer slechts een geestverruimende tijdloze ruimte in je achtertuin zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar is niets van waar, mijn bloksnor is een fashion statement en die rechterarm gewoon een onschuldige tic.
Hey, dat hotboxen voor jou nou iets incidenteels is dat kan ik ook niet helpen. Ik neem dat soort dingen wél serieus.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die gaskamer slechts een geestverruimende tijdloze ruimte in je achtertuin zeker.
En strafkampen zie je zeker als een soort leerzaam zomerkampverblijf die mensen hun oergevoelens laat opleven en terug gaan naar de basics.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hey, dat hotboxen voor jou nou iets incidenteels is dat kan ik ook niet helpen. Ik neem dat soort dingen wél serieus.![]()
Probeer mij eens even niet te radicaliseren, vuile ronselaar met je giftige 'blaadje'!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En strafkampen zie je zeker als een soort leerzaam zomerkampverblijf die mensen hun oergevoelens laat opleven en terug gaan naar de basics.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Probeer mij eens even niet te radicaliseren, vuile ronselaar met je giftige 'blaadje'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |