Heb je wel de hele avond voor jezelfquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:01 schreef gcjoel het volgende:
Vriend is een weekend weg. Moest ik net zelf koken.
Wat ga je vanavond doen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel de hele avond voor jezelf
Hele dag alquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel de hele avond voor jezelf
quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op een neer naar Nijmegen denk ik.
Je zou ook nog naar Tilly of Gouda kunnenquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op en neer. Uhuquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet de hond nog uitlatenquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit lekker op de bank en daar ga ik vanavond ook niet meer vanaf komen.
Welk snoep?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig op de bank met Amerikaans snoep. Even de broeksriem losmaken.
M&M chocolade crispy en een zak met kleine cups van Reese.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk snoep?
Ik heb vanmorgen gewoon grotere broeken gekocht. Lekker makkelijk met eten deze winter.
Haha mooi zulksquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M&M chocolade crispy en een zak met kleine cups van Reese.
De M&Ms pindakaas had ie zelf al opgegeten.
Ik ben wel bevriend met tweelingzielen. Ik had een tijdje geleden hetzelfde bij hem gedaan met M&Ms.quote:
Begrijpelijk welquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel bevriend met tweelingzielen. Ik had een tijdje geleden hetzelfde bij hem gedaan met M&Ms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |