dit dusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die dikke knoflooksaus wanker heeft nu al een zwaar knellend kruis![]()
Nurse Rozetta Shelley
Secretly my eyes undress her
Let me feel your tongue depressor
I'm suddenly twice my size
My pants are all wet inside
Lex? Shell?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze is altijd lief voor keesje
Franny is echt de allergrootste rat die daar rondloopt, een vuile verrader.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
En Franny die net nog met Merel zat te konkelen....speelt het spelletje met Lex mee.....nog een keer zeggen En misschien blijft ze.........toch????
Als je Brandon zo in het donker tegen zou komen, zou je nog oprecht bang worden ook....quote:
zoo echt hoor wat een draakquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Franny is echt de allergrootste rat die daar rondloopt, een vuile verrader.
Ja, samen met Mariska......die twee zijn de allergrootste......quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Franny is echt de allergrootste rat die daar rondloopt, een vuile verrader.
Lex is zeker gespierd en lichamelijk sterk, maar geestelijk is het een wrak.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef juul. het volgende:
Lex hoort haar hele leven dat ze een sterke vrouw is
jupquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
merel heeft nu het feestje voor lexy verpest, kan ze zich zelf weer lekker goed voelen
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Lex hoeft zich toch ook niet te verkleden?....
kijk dat vind ik nou leuk, go mickeyquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef Inca het volgende:
Er heeft een muis in Hiske der schoen gepist en gepoept![]()
Niet alleen lafkut Hiske, Merel is het ook kwijt aan het raken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat LafKut Hisssss aan alle kanten de grip kwijt is op gebeurtenissen
Puzz hou op met me......quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Awwwww kusje dr op?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik nog meer verdrietig....
Soury!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef Inca het volgende:
Er heeft een muis in Hiske der schoen gepist en gepoept![]()
Hij ziet er altijd zo uit...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef Appeltje het volgende:
Brandon ziet er goed uit zo, wat een beetje make up kan doen
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Wow!! LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helder
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Witte Zoeloe is toch aan het verkleden.. is er toevallig een geile catsuit over het hek gegooid ?
Met verkleden? Lex hoort er dan ook nog bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed, wie zijn de afhakers?.....Jessie, Hiske, Mariska en Merel?
Geestelijk gelooft ze nog in Sinterklaas hèquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Een vrouw van 49 die in de broek schijt voor Merel
Lex is al aan het verkleden......quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Met verkleden? Lex hoort er dan ook nog bij.
rapgroep wannabees de zure bommenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed, wie zijn de afhakers?.....Jessie, Hiske, Mariska en Merel?
Is een volwassen kerel hè, daar hoeft ze toch niet voor thuis te blijven?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Geen recht om te huilen als je er kiest om utopia in te gaan en je zoon achter te laten....
Die zag af van haar catwomen kostuum. Veranderen van gewone kleding tijdens Halloween noem ik geen verkleden hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lex is al aan het verkleden......
Ik zie bij jouw UI telkens iets geels en dan kijk ik en zie ik het niet meer komenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Geestelijk gelooft ze nog in Sinterklaas hè
Myleentje kan dit goed !!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:56 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk best wel ironisch dat dit steeds meer oprukt en dat zo weer weken wordt gejankt over een zwarte Piet die te gekleurd is
[ afbeelding ]
Je moet het in ieder geval niet aan mij overlaten.....quote:
Ze vroeg wel of Franny wilde vragen of Mylene haar nog wilde schminken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die zag af van haar catwomen kostuum. Veranderen van gewone kleding tijdens Halloween noem ik geen verkleden hoor.
Geen ideequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet het moeilijk zijn om iets goed te kunnen?
Vindt het ook niet echt vergelijkbaar.....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:56 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk best wel ironisch dat dit steeds meer oprukt en dat zo weer weken wordt gejankt over een zwarte Piet die te gekleurd is
[ afbeelding ]
Okquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vroeg wel of Franny wilde vragen of Mylene haar nog wilde schminken.
Nee je wordt niet gek. Ik kreeg het gisteren ook in de gaten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw UI telkens iets geels en dan kijk ik en zie ik het niet meer komen![]()
![]()
Ben ik nou gek aan het worden
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het ook niet echt vergelijkbaar.....
Ik laat dat maar 1 x verschijnen steeds, ben niet zo'n fan van bewegende UI'squote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw UI telkens iets geels en dan kijk ik en zie ik het niet meer komen![]()
![]()
Ben ik nou gek aan het worden
Die zijn een Toontje lager gaan zingen geloof ik.....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:00 schreef Lelie68 het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met Toontje Lager?
moet lex zich maar met zichzelf bemoeien,en als ze er niet tegen kan om weerwoord te krijgen da moet ze haar mond houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
merel heeft nu het feestje voor lexy verpest, kan ze zich zelf weer lekker goed voelen
Ik snap de vergelijking niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oh gelukkigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nee je wordt niet gek. Ik kreeg het gisteren ook in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |