Sepp zei dat "probably" hij, Tom en George naar de vuelta zouden gaan op de rustdagquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:34 schreef Marcoss het volgende:
En bij Dumoulin werd het als een mogelijkheid gezien, maar die twijfelt zelf inmiddels omdat hij flink gesloopt is na deze Tour
Met eventueel de Plus erbij wel prima ondersteuning voor Dumoulin dan, als hij start uiteraardquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Sepp zei dat "probably" hij, Tom en George naar de vuelta zouden gaan op de rustdag
Als je echt met hoogtestages wilt gaan werken zou je eigenlijk ook het WK moeten overslaan. Bora lijkt bijvoorbeeld wel voor die planning te kiezen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dumoulin is wel van de hoogtestages. Dan moet ie Luik en de Gold Race waarschijnlijk laten schieten. Wel lastige keuzes als je in het achterhoofd misschien ook nog twijfelt of de Vuelta doorgaat.
Ik las juist net dat die redelijk fris uit de tour komt en AGR en dan Vuelta rijdtquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:34 schreef Marcoss het volgende:
En bij Dumoulin werd het als een mogelijkheid gezien, maar die twijfelt zelf inmiddels omdat hij flink gesloopt is na deze Tour
Gold Race zou hij dan als enige koers tussen WK en Vuelta rijden jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dumoulin is wel van de hoogtestages. Dan moet ie Luik en de Gold Race waarschijnlijk laten schieten. Wel lastige keuzes als je in het achterhoofd misschien ook nog twijfelt of de Vuelta doorgaat.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik las juist net dat die redelijk fris uit de tour komt en AGR en dan Vuelta rijdt
Dat zei hij gisteren na de rit, dat artikel van wielerflits zal op basis van oudere bronnen zijn, lijkt mequote:Dumoulin leeft in de Tour dag voor dag, dus kom bij hem nog niet aan met nieuwe doelen. De Vuelta later dit jaar? Dumoulin heeft er zelf nog geen moment aan gedacht . ,,Iedereen heeft het daarover. Zo van: ‘Dan rijdt hij zichzelf hier in vorm voor de Vuelta. Maar ik rij hier niet rond met het gevoel dat ik elke dag frisser word, dadelijk even ga rusten en ik dan in de Vuelta even ga uitpakken.’’
quote:Jumbo-Visma gaat met een ijzersterke ploeg naar de Vuelta a España, zo claimt het Spaanse AS. Volgens het medium doet Tom Dumoulin zoals verwacht mee en zijn ook titelverdediger Primoz Roglic en Sepp Kuss van de partij.
En Bennett dan ook nog?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:34 schreef Pino112 het volgende:
https://www.indeleiderstr(...)a-in-vuelta-a-espana
[..]
Scheelt al dat het maar 2,5 week isquote:Op woensdag 23 september 2020 11:38 schreef Marcoss het volgende:
Roglic had het over "rust nemen" en "nieuwe doelen zoeken" na de Tour, maar waarschijnlijk kwam hij dan later achter dat er na het WK/heuvelklassiekers eigenlijk geen andere doelen meer zijn zonder Vuelta..
Al start hij ook gewoon op het WK, dus van rust nemen is ook geen sprake.
Wordt wel een enorm sterke ploeg in ieder geval, blijft de vraag of één van de toprenners nog iets over heeft en het 3 weken volhoudt.
Oh ja, de Vuelta start halverwege de week..quote:Op woensdag 23 september 2020 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scheelt al dat het maar 2,5 week is
Maar rood twee weken geleden is al weer stukken minder heftig dan rood nu, laat staan rood over 3-4 weken. Rood is rood niet meer.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:33 schreef Marcoss het volgende:
Tour ging toch ook wel door “rode” gebieden? Met volgens mij ook volop publiek langs de kant.. maar misschien dat de Vueita het iets anders aanpakt.
Denk dat het probleem ook eventueel is dat bepaalde deelregio's de koers niet meer willen hebben omdat het volgens de regels niet meer zou mogen.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:23 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, met die bubbel kun je eigenlijk toch prima een race organiseren. Het enige probleem zijn dan de eventuele toeschouwers.
De Vuelta is in Spanje helaas niet zo heilig als de Tour in Frankrijk. Dus de kans is natuurlijk aanwezig dat hij alsnog wordt geannuleerd.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het probleem ook eventueel is dat bepaalde deelregio's de koers niet meer willen hebben omdat het volgens de regels niet meer zou mogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |