Ja hoor daar is ie welkom braboquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:42 schreef senesta het volgende:
Ons toekomstige vriendje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is echt zo leuk. Zo klein en wankelquote:
Ow, dat weet ik nog toen we ons 3tal net thuis hadden. Overal volgen met hun neus bovenop om alles te ontdekken. En wij alles aan het uitleggen en laten zienquote:Op zondag 20 september 2020 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is echt zo leuk. Zo klein en wankel![]()
Probeerde al met mijn man te spelen en klom tot twee keer op schoot, voelt een beetje alsof wij werden uitgekozen
Edit, nieuwe foto van de fokker gekregen:
[ afbeelding ]
Wat een scheetjequote:Op zondag 20 september 2020 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is echt zo leuk. Zo klein en wankel![]()
Probeerde al met mijn man te spelen en klom tot twee keer op schoot, voelt een beetje alsof wij werden uitgekozen
Edit, nieuwe foto van de fokker gekregen:
[ afbeelding ]
Nog beter dan wat erin zat?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:25 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] https://i.imgur.com/gU1Kyjn.jpg
Vandaag een nieuwe doos gekregen
In het begin welquote:
Wat een ontzettend scheetje. Ik zou gelijk verliefd worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:35 schreef pvdplanet het volgende:
Ma heeft een kitten in huis genomen.
Pixel is naam van deze kleine dame.
9 weken oud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat een fotogeniek lieverdjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:35 schreef pvdplanet het volgende:
9 weken oud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:33 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet lekker liggen zo op het servies. Maar hij denkt er anders over.
Zoooo dat is echt cuteness overload!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:35 schreef pvdplanet het volgende:
9 weken oud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh wat lief!quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:53 schreef Patapon het volgende:
Broer en zus, lekker samen tukken.
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk pluize(n)bollekequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:27 schreef senesta het volgende:
Nieuwe foto's van onze kleine man, zeven weken oud, nog zeven weken wachten voor hij bij ons komt wonen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Haha, ze zijn allemaal zo mooi en vriendelijk bij de fokker, er zijn er daar wel meer die het catnappen waard zijn maar helaas is er uitgebreide tassencontrole na bezoek 😂 Had mezelf al aangeboden als vakantieoppas 😜quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:28 schreef Prego het volgende:
Neem je die dame ook meteen mee Senesta?
Mooi deze ❤quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:37 schreef pvdplanet het volgende:
Pixel is nu een week ouder, flink gegroeid en een behoorlijk zelfverzekerde jongedame aan het worden. Naast haar eigen staart is het ook gelukt een 'muis' te vangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2020 18:44 schreef valentijn101 het volgende:
Het was een een zwaar weekend. Lotje met haar catnip. [ afbeelding ]![]()
Even bijslapenquote:Op maandag 9 november 2020 18:44 schreef valentijn101 het volgende:
Het was een een zwaar weekend. Lotje met haar catnip. [ afbeelding ]![]()
Leuk! Wat een schatjes!quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:36 schreef Mammietje het volgende:
Wat een schatjes hier!![]()
Mijn gezinsuitbreiding:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |