10 wat? Ben je nu al in Singapore?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef Fogel het volgende:
Mijn kerst is beter... net een ticket omgeboekt, en nu vliegen we ipv in business van Singapore naar London, in first class naar Frankfurt. Ga ik me even de volgende ca 10 op verheugen enzo.
Leuk! Ook een keer geweest in deze tijd van het jaar. En bij toeval m’n idool ontmoet toen hij een tentoonstelling opende in het islamic Arts Museum: Steve McCurry. Ik geloof dat ik nog nooit zo starstruck ben geweest.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef Hallojo het volgende:
Merry Christmas everyone![]()
Morgen naar KL
Ah, daar moest nog maanden bij staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
10 wat? Ben je nu al in Singapore?
Kat krijgt elke dag medicatie en het slaat gelukkig aan!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:39 schreef Gaoxing het volgende:
Oh ships KimmiDat is geen leuke tijd. Is de kat inmiddels ok? Ik hoop dat je het toch redt de 30e.
Ik ben kerst aan het vieren in een Islamitisch ziekenhuis, en eerlijk gezegd heeft werkelijk iedereen om me heen z'n best gedaan om het van "we maken het beste ervan" te verbeteren tot "kerst om nooit meer te vergeten". Echt hartverwarmend en bijzonder. Ondanks dat mijn man ook nog thuis in bed ligt met griep
Wow alles goed met je? Of werk je in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:39 schreef Gaoxing het volgende:
Oh ships KimmiDat is geen leuke tijd. Is de kat inmiddels ok? Ik hoop dat je het toch redt de 30e.
Ik ben kerst aan het vieren in een Islamitisch ziekenhuis, en eerlijk gezegd heeft werkelijk iedereen om me heen z'n best gedaan om het van "we maken het beste ervan" te verbeteren tot "kerst om nooit meer te vergeten". Echt hartverwarmend en bijzonder. Ondanks dat mijn man ook nog thuis in bed ligt met griep
Ach toch al joh? Gecondoleerd UIO. Fijn dat het jullie ondanks het verdriet ook een warm gevoel heeft gegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben weer terug.
Twee weken geleden heeft de euthanasie van mijn moeder plaatsgevonden en het was verdrietig, maar ook mooi.
Om mijn vader niet gelijk een maand alleen te laten, stellen we onze Colombia-trip maar even uit. We gaan wel begin 2020 een dag of 10 naar Gran Canaria waar vrienden van mijn vrouw wonen. Zijn we er even tussenuit.
En straks rijden we naar Otterlo voor een paar nachtjes op de Veluwe.
Ben dus weer weg.
Ik ben stevig ziek, maar met een beetje geluk kijken we daar deze tijd volgend jaar lachend op terug.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:54 schreef MaJo het volgende:
Wow alles goed met je? Of werk je in het ziekenhuis?
Moest er vandaag ook aan danken maar volgens mij maakt Dutchtrain die altijd? Waar ben je heen op reis?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:45 schreef miro86 het volgende:
Is het misschien al tijd voor de jaarlijkse "hoe was je reis naar xxxx en wat zijn de plannen voor xxxx+1"-topic?
Kan 'm zelf niet goed aanmaken want op reis
Wij zitten nu ook op de Veluwe. En ook gewandeld vandaag. Alleen geen 13km.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef miro86 het volgende:
Niets bijzonders hier, een soort traditie om tussen kerst en O/N voor een paar dagen de natuur in te gaan. Nu zitten we op de Veluwe te chillen na een mooie wandelingetje van zo'n 13km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |