charmante zachte gquote:
Feminazisssquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
lol, zie je die comment daar onder die video
gvdquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
lol, zie je die comment daar onder die video
feminazi DESTROYED by Milo Yiannopoulos EPIC STYLE Compilation 360 noscope 1080p gta V money glitchquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
feminazi DESTROYED by Milo Yiannopoulos EPIC STYLE Compilation 360 noscope 1080p gta V money glitch
manmanmantwitter:freedlander twitterde op woensdag 30-10-2019 om 22:51:50James McCloughan ran through VietCong gunfire for 2 days, saving 10 men, taking shrapnel from a rocket-propelled grenade and small-arms fire into his head and arm, refusing a superior's order to evacuate. Today he was replaced by a picture of a dog https://t.co/BTDa3qv9KX reageer retweet
milo is gewoon een trol, jordan peterson is echt iemand die complottheorieėn en bullshit pushtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Kan die Milo nog best goed hebben trouwens. Jordan Peterson is een engnek eerste klas
Mwah een troll. Hij provoceert, maar hij maakt vaak valide puntenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
milo is gewoon een trol, jordan peterson is echt iemand die complottheorieėn en bullshit pusht
transfoob, schreef voor intens racistische website breitbart, en iemand die vindt dat dertienjarigen kunnen instemmen tot seks.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah een troll. Hij provoceert, maar hij maakt vaak valide punten
Nja, weet niet alles van hem natuurlijk, maar van de filmpjes die ik van hem heb gezien waar hij in discussie was met mensen was ik het soms wel met hem eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
transfoob, schreef voor intens racistische website breitbart, en iemand die vindt dat dertienjarigen kunnen instemmen tot seks.
ieder overduidelijk commentaar op de """SJW"""-beweging hoor ik liever van iemand anders
rare definitie van transfobie hanteer jij dan. "tranny" is gewoon een slur van het kaliber "nigger" of "faggot". verder is het inhoudelijk nogal duidelijk dat hij druipt van rancune voor transmensen. dit is hetzelfde als zeggen dat homo's in 1920 mentaal beschadigd zijn; die schade komt voort uit een haatdragende samenleving, waar milo met zijn achterlijke gebash zelf onderdeel van isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, weet niet alles van hem natuurlijk, maar van de filmpjes die ik van hem heb gezien waar hij in discussie was met mensen was ik het soms wel met hem eens.
`many trannies, or those that make up their own new gender, are not actually retarded. But they are deeply mentally damaged, and they are failed by a liberal establishment obsessed with making them feel good about themselves'
Even wat opgezocht, vind dit geen transfobe uitspraak
Zou je milo doen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
feminazi DESTROYED by Milo Yiannopoulos EPIC STYLE Compilation 360 noscope 1080p gta V money glitch
Ohquote:
dus jij noemt zwarte mensen 'niggers' wanneer je ze ontmoet? is niet racistisch toch? kom op man, dacht dat jij wel het niveau van de gemiddelde NWS-poster ontsteeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Even lezen
Wat betreft je andere punt: Zolang de donkere gemeenschap het woord nigger nog te pas en te onpas in de mond neemt heb ik er wel wat moeite mee dat onder racisme te scharen
Ikzelf gebruik het woord neger sowieso niet. Dat is ook helemaal niet wat ik zegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dus jij noemt zwarte mensen 'niggers' wanneer je ze ontmoet? is niet racistisch toch? kom op man, dacht dat jij wel het niveau van de gemiddelde NWS-poster ontsteeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |