Hij reed eroverheen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:05 schreef SQ het volgende:
Ik vind alleen de zitjes van urban iki wel echt plasticgammel zeg maar. Yepp heeft een frame van metaal en voelt daardoor stukken degelijker.
Mijn man reed laatst net een randje over de iki heen met de auto, kon meteen de kliko in
Ja, stoeltje lag op de oprit. Reed er ook niet vol overheen, echt maar een tikje van het wiel, maar hij spleet meteen.quote:
Dames Dutch ID elektrische fiets met accu onder bagagedrager.doorstevige bagagedrager kan stoeltje hier op bevestigd wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:50 schreef tpopml het volgende:
Welke fiets rijden jullie? Vanmorgen een testrondje op de Batavus quip (elektrische) gedaan en dat reed op zich prettig, voor hoever dat te oordelen was met een te kleine wielmaat. Was de enige die op voorraad is. Schijnbaar zijn veel familie bikes / moederfietsen slecht leverbaar.
Stuurslot en dubbele standaard vind ik een must, vond de accu op het frame dan wel weer onhandig met opstappen. Volgende week op 55 inch ipv 49 inch proberen, kijken of we daar verschil in merken.
Je kunt ook een gewone elektrische fiets gebruiken. Ik vond mijn moederfiets helemaal niks dus heb zitjes op mijn gewone fiets gemonteerd. Ging prima en nu heb ik soms nog een kind achterop op mijn elektrische fiets.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb nu nog een gewone transportfiets met een Bobike zitje achterop.zat toevallig vanmorgen te googlen op een electrische moederfiets, maar vond de prijzen best heftig 2000 a.3000 ¤
Ik zou wel kiezen voor een middenmotor en dan kom je toch al gauw tussen 2 a 3000 euro uit, ook voor een normale elektrische fietsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Je kunt ook een gewone elektrische fiets gebruiken. Ik vond mijn moederfiets helemaal niks dus heb zitjes op mijn gewone fiets gemonteerd. Ging prima en nu heb ik soms nog een kind achterop op mijn elektrische fiets.
Hoeft niet hoor. Ik heb een elektrische Cortina transport, geen speciale moederfiets dus. Kostte onder de 2000 euro. En dat is met middenmotor, stuurslot en stevige dubbele standaard. Yepp zitje en mand vooropquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:04 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik zou wel kiezen voor een middenmotor en dan kom je toch al gauw tussen 2 a 3000 euro uit, ook voor een normale elektrische fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Bij de jongste: toen hij zo fietste dat die zijwieltjes soms beide van de grond waren. Hij niet zo meer hing op die zijwieltjes.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Fietsen met kinderen interpreteer ik ook als: fietsen met kind naast je.
Heb ik tot nu toe 2 keer gedaan. U. rijdt op z’n fiets met zijwieltjes naast meZo leuk. Maar hij is echt een dromer en zit alleen maar om zich heen te kijken. En als hij wel oplet, is hij met mij aan het racen.
Durf de zijwieltjes er daarom nog niet af te halen.
Wanneer zetten jullie die stap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |