SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Vandaag verzoekjes, en anders draai ik willekeurig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:40 schreef brother52 het volgende:
Geen idee wat dit voor moet stellen
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
André Hazes - jooooololololloololll
Of wegjagenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde livelink even een beetje moed geven.
Same thingquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohja.
Een Amerikaanse collega die een beetje Nederlands kon zei ooit, toen hij dit voor de eerste keer hoorde: "Ik heb de zomer in m'n balls?"
Tja, zo kan je het ook zien.
quote:
Yep, vanaf 1 uur.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is de laatste wedstrijd de komende nacht?
Slecht gepland danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, vanaf 1 uur.
Ik wil dolgraag kijken, maar ik heb deze hele week gesprekken met een nieuwe zakenrelatie.
Met een beetje mazzel kan ik dan 2 uur slapen. Of minder...
Graag gedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Hé, actie!
Ik zat net weer Devin Townsend te luisteren.
Briljant, al die stijlen gemengd.
Oprechte dank Brother voor je verzoek vorige week!
Op de een of andere manier las ik dat je naar Plovdiv zou gaan voor zijn optreden..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:46 schreef brother52 het volgende:
Graag gedaan.![]()
Hij staat komende zomer op Into the Grave, voor die dag ga ik sowieso een kaartje halen.
Op youtube staan opnames van zijn optreden in Plovdiv met orkest. Aanrader!
Ik beperk me voorlopig even tot het werk op Spotify, later gaan we hem wel eens bezoeken, denk ik...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Hij staat komende zomer op Into the Grave, voor die dag ga ik sowieso een kaartje halen.
Op youtube staan opnames van zijn optreden in Plovdiv met orkest. Aanrader!
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
Vandaag verzoekjes, en anders draai ik willekeurig.
Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar zelf de hand niet in gehad...
Was het maar waar. Daar was ik graag bij geweest.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op de een of andere manier las ik dat je naar Plovdiv zou gaan voor zijn optreden..
http://www.random-band.chquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook iets van Willekeurig?
Nee, wel een nummer over een willekeurig café.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook iets van Willekeurig?
Of is het Willeke Urig?
Staat het album van Casualties of Cool ook bij zijn solowerk?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beperk me voorlopig even tot het werk op Spotify, later gaan we hem wel eens bezoeken, denk ik...
Yep, dar staat Daddy op, wat ik net geluisterd heb...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Staat het album van Casualties of Cool ook bij zijn solowerk?
Dat is ook een project van hem, weer een iets andere stijl.
Als je genoeg drinkt en rookt krijg je vanzelf zo'n stemquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Ronnie Drew met z'n markante stem
quote:
Oeh dan moet ik beter mijn best doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt en rookt krijg je vanzelf zo'n stem
Heb je er ervaring mee?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt en rookt krijg je vanzelf zo'n stem
Het is dat ik niet kan zingenquote:
Ronnie Drew ook nietquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
Aan de zuip en shag in opdracht van justme....
Helegaar niet erg...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Er zal toch een snaar breken tijdens de opname.
Beetje steunen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wordt daar nou gebouwd? Da mag heul nie! Stikstof! Gaan we dood van!
Ja, ze zitten massaal aan de steun nuquote:
Die wordt nu de AH uitgeduwd.quote:
Zit ze in een karretje?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die wordt nu de AH uitgeduwd.
Is wel handig. Scheelt lopen.quote:
Oh, het moet moeilijk?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm weer een te makkelijk verzoekje dus
Even verder graven, haha.
Dat Twin Peaks-achtige deuntje tussendoor, daar herkende ik het van...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ayla, Waterfalls was ook nog wel een succes.
Tjestoo herken je toch wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit zó niet in dit genre dat ik nooit zo weten wie of wat.
Was ook nooit echt mainstream hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit zó niet in dit genre dat ik nooit zo weten wie of wat.
Een aantal zal ik wel herkennen en misschien ook nog wel goed gokken, maar of iets nu Tiesto of Hardwell of hoeheetdieFransoos of watdanook is...quote:
Welcome backquote:
En dan hebben ze hun werk meestal niet eens zelf gecomponeerd, dus eigenlijk maakt het ook geen reet uit...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een aantal zal ik wel herkennen en misschien ook nog wel goed gokken, maar of iets nu Tiesto of Hardwell of hoeheetdieFransoos of watdanook is...
De hele week.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
Aangezien Mad vandaag blijkbaar met Belgen te maken heeft gehad.
Ach, in alle genres wordt er genoeg door anderen geschreven/gecomponeerd/gejat..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan hebben ze hun werk meestal niet eens zelf gecomponeerd, dus eigenlijk maakt het ook geen reet uit...
Misschien zijn ze voorstander van de Anschluss van Vlaanderen bij Nederland.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele week.
En ze heet dan ook nog Den Hollander.
Pure leugen...
Het is een 'ze', niet meervoud 'ze'.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien zijn ze voorstander van de Anschluss van Vlaanderen bij Nederland.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een 'ze', niet meervoud 'ze'.
En ze heeft een geweldig Vlaams accent, ze komt ook uit St. Job in 't Goor.
Prachtig toch?
Oh verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een 'ze', niet meervoud 'ze'.
En ze heeft een geweldig Vlaams accent, ze komt ook uit St. Job in 't Goor.
Prachtig toch?
Is dit weer een reclameshow van Melting?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
"Dit nummer wordt u aangeboden door Brinta"
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit weer een reclameshow van Melting?
Je hebt ook dat platte Vlaams, dat vind ik verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh verkeerd gelezen.
Ik ken ook een Vlaamse met een mooi accent, en zij komt uit Wezembeek-Oppem, maar woont inmiddels ergens anders. Ben ik laatst mee uit eten geweest na 20 jaar
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
Vandaag verzoekjes, en anders draai ik willekeurig.
Als Melting naar bed gaat, mag jij ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben zo pleuris moe, haha.
Maar nog even volhouden dan slaap ik misschien weer een keer normale tijden.
Of binnen het kader van normale tijden. Dom gelul ook steeds.
Achtergrondkoortje:quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Oei. Verzoekjes. Ik ga eens nadenken.quote:
Same!quote:
Zo dan! Zo wakker ben ik ook duidelijk niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Achtergrondkoortje:
pap pap pap pap pap
En je was nog wel in de frisse buitenlucht.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo dan! Zo wakker ben ik ook duidelijk niet.
Ja, het was eigenlijk helemaal niet zo koud. Voor niks tegenop gezien.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je was nog wel in de frisse buitenlucht.
Fixedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
Dit is een semi-verzoekje van Brother.
Everybody is a fucking liar? Wil hij ons iets vertellen?quote:
Hij liegt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Everybody is a fucking liar? Wil hij ons iets vertellen?
Die van mij had 'ie ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb nu al 3 verzoekjes ingediend en Melting had geen van allen. Het houdt een keer op, hoor!
Misschien moet je ook zeggen welke verzoekjes je gedaan hebt..... de meest onmogelijke nummers die je kan vinden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb nu al 3 verzoekjes ingediend en Melting had geen van allen. Het houdt een keer op, hoor!
En dit heeft hij dan wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij had 'ie ook niet.
U vraagt en wij draaien niet...
Alsof iemand alle nummers heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steve Earle - Galway Girlquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet je ook zeggen welke verzoekjes je gedaan hebt..... de meest onmogelijke nummers die je kan vinden.
Ik ook. Had een andere van ze aangevraagd maar die had hij niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
En dit heeft hij dan wel.
Best een leuk nummer hoor, maar ik hoor het echt voor het eerst.
Misschien moeten we onze standaarden wat naar beneden (lees: Brabant) bijstellen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
La la la la la laaaa,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moeten we onze standaarden wat naar beneden (lees: Brabant) bijstellen.
Peter Pan Speedrock - Schoppenaasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Steve Earle - Galway Girl
Robert Plant & Alison Krauss - Sister Rosetta Goes Before Us
Jaap Boots - Fuck het Nederlandse lied
Valt best mee.
Moet ik nog echt aan de bak ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die binnenkort een uitzending gaat doen!
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet ik nog echt aan de bak ook![]()
Nightwishquote:
Wie waren het eigenlijk? Want ik heb geen tags.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Had een andere van ze aangevraagd maar die had hij niet.
The Posiesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie waren het eigenlijk? Want ik heb geen tags.
Graag, help ons!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp dat ik nu wel echt een verzoekje moet gaan indienen
Dat was onmiskenbaar Scooootaaaah!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben blij dat ik geen tags zie nu. Stel je voor dat de artiest en titel blijft hangen in mijn hoofd
Verzoekje gedaan. Of het jouw smaak is, weet ik eigenlijk niet.quote:
Thanks..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was onmiskenbaar Scooootaaaah!
Treden ze nog samen op dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Deze dames hoop ik ooit ook nog eens live te zien optreden.
Is er nog niet van gekomen...
Je kunt ook al heel blij zijn met een visa natuurlijk.quote:
Ah, je zit goed in de straattaal, blijktquote:
Een blauw scherm?quote:
Fonetisch gaat het prima...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, je zit goed in de straattaal, blijkt
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
Melting is te druk met zoeken om nog te posten, volgens mij.
Alle normale nummers liggen onder al die obscure meuk die hij anders altijd draaitquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
Melting is te druk met zoeken om nog te posten, volgens mij.
Ah, je was er nogquote:
Nee, zal ik maar niet doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, je was er nog![]()
Niet in de stress raken hoor.
Hopelijk lukt dat laatste een beetjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zal ik maar niet doen.
Heb ik momenteel al genoeg op het werk.
In de avond maar een beetje proberen te ontspannen.
En dan komen wij met onmogelijke verzoekjes...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat laatste een beetje
Nou, ik wist wel zeker dat Melting deze had. Gup had hem ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan komen wij met onmogelijke verzoekjes...
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
Dit album hoort wel bij mijn grijsgedraaide cd's.
Dit is mooi iddquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
Dit album hoort wel bij mijn grijsgedraaide cd's.
Ik ken het nummer wel, maar had niet kunnen zeggen wie of wat.quote:
Was een heel klein hitje in 1994quote:
Mijn verzoekje...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was een heel klein hitje in 1994
Jij bent wel in een feeststemming vanavond. En vannacht ga je niet slapen, begreep ik?quote:
Ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent wel in een feeststemming vanavond. En vannacht ga je niet slapen, begreep ik?
Ik heb de artiest wel vaak goed gegokt, zeg maar...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Heeft spijkerbroek nu al wel een succesvol verzoekje gedaan?
Om dit liedje maar even te quoten:quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.
Of ik sta om 3 uur op of zo...
Wakker blijven is makkelijker volgens mij. En waarschijnlijk ook wel vermoeiender.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.
Of ik sta om 3 uur op of zo...
Dat moet dan maar...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om dit liedje maar even te quoten:
I'd give the world to set the clock back
and act like a man
Voor een doordeweekse avond lijkt me dat best heftig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil binnenkort trouwens een hele show doen met zgn. Hi NRG muziek a la dit...
En die anderquote:
Ik dacht dat Garfunkel er wel bij zat. Maar kan me vergissen.quote:
Nope, die mocht nog meedoen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat Garfunkel er wel bij zat. Maar kan me vergissen.
Het kan verkeren...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:08 schreef brother52 het volgende:
De band die Metallica zijn eerste headline show in europa gaf.
In Zwaagwesteinde nog wel...quote:
Serieus?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Zwaagwesteinde nog wel...
Of de Westereen zoals het tegenwoordig heet.
Da's gewoon Metallica met make-up op.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie geen idee heeft waar hij/zij naar luistert...
Ja, ze waren mee als supportact van TS maar de eigenaar van de hal waar ze speelden vond Metallica bovenaan de poster mooier staan. TS was toen zo sportief om ze dan ook de headlinespot te geven.quote:
Geinig...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ze waren mee als supportact van TS maar de eigenaar van de hal waar ze speelden vond Metallica bovenaan de poster mooier staan. TS was toen zo sportief om ze dan ook de headlinespot te geven.
Ergens op youtube staat er nog een kleine docu over geloof ik.
Uiteindelijk heb ik er toch nog 5 gehoord...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, mijn avond is geslaagd. Een gelukt verzoekje net *snif*
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik er toch nog 5 gehoord...
Het was ook meteen het meest spannende wat er gebeurd is in die gemeente in de afgelopen 50 jaarquote:
Rechtermuisklik =>Vind afbeelding via google => Twisted Sisterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie geen idee heeft waar hij/zij naar luistert...
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was ook meteen het meest spannende wat er gebeurd is in die gemeente in de afgelopen 50 jaar
Friesland, dacht ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik heb geen idee waar het ligt...
*stil*quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, mijn avond is geslaagd. Een gelukt verzoekje net *snif*
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Rechtermuisklik =>Vind afbeelding via google => Twisted Sister
Friesland, zo'n 10 kilometer onder Dokkum.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik heb geen idee waar het ligt...
Bij Bartlehiem naar links dus...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Friesland, zo'n 10 kilometer onder Dokkum.
En dan 5 jaar lang te horen krijgen dat het nu echt niet kan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef Melting het volgende:
https://www.ed.nl/philips(...)LqHcm1a9vQPx_iRVKDD8
Dat zouden ze op meer plaatsen moeten doen.
Dan kom je niet in Zwaagwesteinde maar het is wel de meest verstandige richtingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Bartlehiem naar links dus...
Volgens mij zijn de A6 of A7 richting bewoonde wereld verstandigerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kom je niet in Zwaagwesteinde maar het is wel de meest verstandige richting
Mits geen blokkeerfriezen...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de A6 of A7 richting bewoonde wereld verstandiger
Ik heb het graf van Jim Morrison live gezien. Inclusief weirdo die constant tegen hem stond te kletsen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Helaas ook nooit live gezien, maar gelukkig wel de Riders On The Storm met Ian Astbury van The Cult als volwaardig vervanger van Jim Morrison...
[ afbeelding ]
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de A6 of A7 richting bewoonde wereld verstandiger
Deze was van Mad.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
Je hebt je verzoektijd uiteindelijk wel ten volle benut spijkerbroek.
Oh, maar deze van the Doors is niet van mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
Je hebt je verzoektijd uiteindelijk wel ten volle benut spijkerbroek.
Ik zal dit wel in mijn sig zetten...quote:
Toch een beetje een winner danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, maar deze van the Doors is niet van mij.
Die hiervoor van The Cars was van mij.
Ik had artiest EN titel goed![]()
Wat niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg, dit zijn geen geintjes meer
* just me wijst naar livelink, zij begonquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
* just me wijst naar livelink, zij begon
Ik ben compleet onschuldigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
* just me wijst naar livelink, zij begon
Deze verkrachting van Thank you, Basil, for the music.quote:
Tuurlijk wel. Dat hoorde je toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze verkrachting van Thank you, Basil, for the music.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. En ik ga duimen voor een 5 weken durend welzijnsverlof voor jou.
Mooi, dan mag je dus zelf je aantal vakantiedagen bepalen. Moet je ze misschien later wel weer terugbetalen, maar dat zie je dan wel weer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zal er niet inzitten.
Onze CAO van 2018 is nog niet eens getekend.
Gewoon met terugwerkende kracht sinds 2018 gaan staken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zal er niet inzitten.
Onze CAO van 2018 is nog niet eens getekend.
Dat is een nog beter idee inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon met terugwerkende kracht sinds 2018 gaan staken.
Ik klikte op eigen risico, maar dit was heel lekker zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor wie nog een cover van The Cars - Just What I Needed wil horen:
Op naar het Malieveld!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon met terugwerkende kracht sinds 2018 gaan staken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik klikte op eigen risico, maar dit was heel lekker zeg.
wel lopen dan!quote:
Ik heb hem aan laten staan en hoor nu Harvest Moon. Ook mooi.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Elke zondag zetten ze een nieuwe cover (soms ook originals) online. Soms alleen Reina en gitariste Toni, soms ook met anderen erbij.
Jep, die is ook mooi. Met Carson (links) en Josh (rechts) van The Other Favorites. Afgelopen augustus zijn ze met z'n 4en naar Europa gekomen voor shows.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem aan laten staan en hoor nu Harvest Moon. Ook mooi.
Die ligt niet op mijn route...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Of in ieder geval niet via de A12
Zou de A4 wel doorrijden?quote:
Nee, maar wel op die van Melting. Ik dacht dat hij naar het Malieveld moest. Van jou heb ik geen last inderdaadquote:
Ik neem aan dat Melting via Breda gaat of zo...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar wel op die van Melting. Ik dacht dat hij naar het Malieveld moest. Van jou heb ik geen last inderdaad
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef MadMaster het volgende:
OK, over 5 uur en 9 minuten gaat mijn wekker af.
Tot dan allemaal!
Trustequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Tot dan allemaal!
Succes! En dat de beste mag winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Tot dan allemaal!
Dat is fijn om te "horen".quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn neef in Barcelona mag weer naar huis na 2 maanden geleden een hersenbloeding te hebben gekregen![]()
Hij moet nog wel therapieën voor van alles en nog wat volgen, maar dat ze hem naar huis sturen is een goed teken
Dat is zeker goed nieuws spijkerbroek Twee maanden is nog relatief snel volgens mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn neef in Barcelona mag weer naar huis na 2 maanden geleden een hersenbloeding te hebben gekregen![]()
Hij moet nog wel therapieën voor van alles en nog wat volgen, maar dat ze hem naar huis sturen is een goed teken
Was je net in slaap gesukkeld, Raf?quote:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Even ja, weinig substantieel though.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je net in slaap gesukkeld, Raf?
En als je die dutjes tussendoor nu eens uitstelt en 's nachts aan elkaar knoopt?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Even ja, weinig substantieel though.
En nu weer uitvogelen hoe ik dat nog een keer doe.
"word hier zo moe van"
Maar was lekker op de bank blijven liggen.
1 van de hoofdkussens van bed ligt daar nu al. En een lekker "dekentje". Voor af en toe een dutje tussendoor. Gekut dat slechte slapen, maar pammetjes mag je ook niet te vaak nemen.
Was het maar zo'n feest. In principe zit/lig ik nooit op de bank, maar ben nu soms zo moe dat ik toch maar even ga liggen. Twee uur per nacht is op langere termijn niet genoeg. Maar ik val en moeilijk in slaap en slaap slecht door. Rot combinatie dus. En dan mag je af en toe wel wat slaapmedicatie, maar ook niet te vaak want dan word je er immuun voor enzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je die dutjes tussendoor nu eens uitstelt en 's nachts aan elkaar knoopt?
Of werkt dat zo niet?
Dan ga ik ook kijken alsof de nationals moeten winnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 03:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben voor Texas Rangers, dus tegen de Astros.
Nu dus pro Nationals...
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 03:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan ga ik ook kijken alsof de nationals moeten winnen.
Fox 6 op de TV.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 03:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het is in ieder geval retespannend...
Hoe kijk je nu?
Via een stream of via de TV of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |