Ai stront aan de knikker man?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het leven is één groot tranendal!
En hoestie daar?
Wie spelen de hoofdrol in The Exodus?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:03 schreef Fernweh het volgende:
@:puzziepie
@:Engine
@:amee
@:ToT
@:Haags_Kwartiertje
@:Geerd
@:stokj
@:Cinderelladreamer
[ afbeelding ]
Haha ben je jaloers dat hij meer vrouwen oppikt dan jou?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, Mini-ToT zit weer eens schattig te doen!
Blijkbaar wij nu.quote:
Nee dat van dat tranendal was natuurlijk maar een grap!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ben je jaloers dat hij meer vrouwen oppikt dan jou?
Of doet hij vervelend en was het sarcasme...
quote:
Dat vraag ik mij ook af. Niet zoveel dacht ik eigenlijkquote:
Ik denk dat Abid de weg naar het beloofde land voor ons zal vrijmaken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Geef het verhaal meer cachet.
Oh duidelijk, want de traagheid van fok is wel even een tranendal of ben ik de enige? Edits werken bijna niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat van dat tranendal was natuurlijk maar een grap!
Ik denk @haags_kwartiertje Haga met zijn Mod-krachten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Blijkbaar wij nu.
Ik weet niet wie de Mozes gaat zijn die ons terug stuurt naar Dagbagger en de weg voor ons vrijwaart. Maar ik denk dat we hier wel goed zitten zolang, misschien dat zelfs nog wat nieuwe users af en toe binnen druppelen.
Dat zekerquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Geef het verhaal meer cachet.
Die lijkt content te zijn in de nieuwe DTS of ja ons vroegere land.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk @:haags_kwartiertje Haga met zijn Mod-krachten.
Ik snap de heisa ook niet zoquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Niet zoveel dacht ik eigenlijk
Cinderella had mij gisteren nog gekaapt!quote:
Ja precies...wat een drama om een kaapquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Cinderella had mij gisteren nog gekaapt!
Dan zeg ik gewoon welke TT ik in gedachte had, met een beetje melodramatiek/grapje dat ze me mijn levenswerk door de neus heeft geboord en dan is het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |