Nieuw dode toppa spel!!!?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:48 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Nieuw dode toppa spel!!!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[modbreak]Nee.[/modbreak]Incoming, *beep*: Test procedure voltooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Status: GESLAAGD<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:12 schreef -river- het volgende:
Hey er bestaat nu een echte juichbaak![]()
![]()
Tijdelijk hè dus doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:12 schreef -river- het volgende:
Hey er bestaat nu een echte juichbaak![]()
![]()
Double hand job, nice.quote:
quote:
Beste sc ooit dit.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wow het gaat al snel hier.
Bijna nieuwe TT
Ik voorzie een TT als in “ negersex SC nu met extra negerlul “quote:
Ik neem het mee naar achter.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik voorzie een TT als in “ negersex SC nu met extra negerlul “
Zolang het maar geen haags zelfverheerlijking wordtquote:Op donderdag 5 december 2019 08:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik voorzie een TT als in “ negersex SC nu met extra negerlul “
Je bent dus ook voor behoud van juichbaakquote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat ben jij over 2 jaar echt al vergeten hoor
Hoho ik ben deeltijd autistisch genoeg hoor.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat ben jij over 2 jaar echt al vergeten hoor
Hehe dat hebben @yvonne en ik achter de schermen allang besloten.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent dus ook voor behoud van juichbaak
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hehe dat hebben @:yvonne en ik achter de schermen allang besloten.
Wat dat aangaat zijn wij 4 handen in een broek.
Ja!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
wtf, dit bestaat al een paar maanden ofwa?
Chinezen en Fransen ook.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hoe kan dit zo ver wegzakken !!!!!
Is @:ggmm wel welkom hier ?
Debielen ook ?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Chinezen en Fransen ook.
Als hij zich gedraagt welquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hoe kan dit zo ver wegzakken !!!!!
Is @:ggmm wel welkom hier ?
Dat misschien wel maar @GGMM is wel een heel lelijk manneke.quote:
Dan doet hij toch een zak over zijn hoofd. Iedereen is welkom hierquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar @:ggmm is wel een heel lelijk manneke.
Dat is misschien wel een dingetje
Wat haat jij op GGMMquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar @:ggmm is wel een heel lelijk manneke.
Neequote:Op donderdag 30 januari 2020 12:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt
OPROTTEN !!!!!!!!
Liever geen @GGMM die man maakt mij witheet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar @GGMM is wel een heel lelijk manneke.
HATEN? WITHEET MAAKT DIE ME.quote:
Ge bedoelt @janracist en de @goedegoedmaatmakker van @janracistquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:41 schreef Rozevla het volgende:
Malle eppie @:ggmm en zijn nog gekkere vrienden
Zoals @:jankees
Eensquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef Marginal het volgende:
Ze zijn allemaal wel oke hoor, het is het forum VBL zelf wat het slechtste in ze naar boven in haalt.
Uiteindelijk hebben alle fora dat. In OUD zit een kliekje wat een genocide eist voor mensen zonder traphekje, in SHO zitten een paar vrouwen die een hekel hebben aan mooie succesvolle mensen en laten we maar niet beginnen over KLB, maar uiteindelijk maken zij alle het mooie forum fok! mogelijk.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef Marginal het volgende:
Ze zijn allemaal wel oke hoor, het is het forum VBL zelf wat het slechtste in ze naar boven in haalt.
Uiteindelijk hebben alle fora dat. In OUD zit een kliekje wat een genocide eist voor mensen zonder traphekje, in SHO zitten een paar vrouwen die een hekel hebben aan mooie succesvolle mensen en laten we maar niet beginnen over KLB, maar uiteindelijk maken zij alle het mooie forum fok! mogelijk.
Iemand op basis van traphekske doodwensen is heel wat anders dan een volk doodwensen omdat het dat volk is.quote:
Oh nee hoor, ik vind dat allesbehalve schoon en fatsoenlijk, maar ik denk dat je er vanaf moet dat je het zou willen veranderen. Dat gaat nooit gebeuren en we zullen tolerant moeten zijn tegen dat soort idioterie. Ook voor de gekkies is hier ruimte.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:58 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Iemand op basis van traphekske doodwensen is heel wat anders dan een volk doodwensen omdat het dat volk is.
Daar is niets moois aan maar goe he zij zo als jullie dat schoon vinden en fatsoenlijk.
Tis misschien toch het voetbal intellect. Ik weet nie wat het is.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:22 schreef Marginal het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik vind dat allesbehalve schoon en fatsoenlijk, maar ik denk dat je er vanaf moet dat je het zou willen veranderen. Dat gaat nooit gebeuren en we zullen tolerant moeten zijn tegen dat soort idioterie. Ook voor de gekkies is hier ruimte.
VBL is wel meteen de lastigste hoor, dat is nogal een hechte kliek van halve zolen die de donkerste vormen van humor hanteren. Die sluiten de linies ook direct zodra je kritisch doet
Ik vraag niks, dan heb ik ook niet de teleurstelling erbij dat ik mijn zijn toch niet krijgquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:32 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Oh maar ge mocht er ook nie naar vragen?
Dus de bitterballen? Da's overtrokken?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vraag niks, dan heb ik ook niet de teleurstelling erbij dat ik mijn zijn toch niet krijg
Hollandse potquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kip, spruitjes en aardappelen.
Ik had gister schnitzelsquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:44 schreef Marginal het volgende:
Klinkt beter dan wat ik eet, wij eten hier vanavond portobello’s met een vegetarische vulling en salade. Mijn vrouw heeft de verkeerde aangeklikt bij de Hellofresh.
Straks maar even schnitzels erbij halen ofzo.
Hee!!!!quote:
Lekkere maaltijd maatquote:Op maandag 3 februari 2020 12:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee!!!!
Ik had zalm, carpaccio, gamba’s, ham en spareribs gegeten.
Vannacht zieke buikpijn en niet kunnen poepen.
Vanochtend een zieke drol en voelde mij opgelucht
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:15 schreef Marginal het volgende:
Zalm, carpaccio, gamba’s en spareribs, allemaal op één dag is wel intens.
Ik ging ook bijna kapot die nacht.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:15 schreef Marginal het volgende:
Dat moment van verlossing is altijd wel een juich waardquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ging ook bijna kapot die nacht.
En de volgende dag bouten als een olifant
Man man man
Laat maarquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat moment van verlossing is altijd wel een juich waard
No problemoquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh sorry vriend! Niet gezien.
Dacht er was er geen![]()
De juichbaak kan altijd wat leven gebruikenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]Kijken of we wat leven in de brouwerij kunnen krijgen
Ah hier zijn jullie......wat een invasie in dagbaggerquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:03 schreef Fernweh het volgende:
@:puzziepie
@:Engine
@:amee
@:ToT
@:Haags_Kwartiertje
@:Geerd
@:stokj
@:Cinderelladreamer
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik ben naar hier gekomen:quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah hier zijn jullie......wat een invasie in dagbagger
Ah!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja ik ben naar hier gekomen:
Pff wat een treurnis zeg!! Presentquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah hier zijn jullie......wat een invasie in dagbagger
Haha hoe gaat het man?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is al irritant zat dat haags dit steeds doet, ijskonijn!
Zat je na de spareribs niet vol?quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:15 schreef Marginal het volgende:
Ai stront aan de knikker man?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het leven is één groot tranendal!
En hoestie daar?
Wie spelen de hoofdrol in The Exodus?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:03 schreef Fernweh het volgende:
@:Geerd
@:stokj
@:Cinderelladreamer
[ afbeelding ]
Haha ben je jaloers dat hij meer vrouwen oppikt dan jou?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, Mini-ToT zit weer eens schattig te doen!
Blijkbaar wij nu.quote:
Nee dat van dat tranendal was natuurlijk maar een grap!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ben je jaloers dat hij meer vrouwen oppikt dan jou?
Of doet hij vervelend en was het sarcasme...
quote:
Dat vraag ik mij ook af. Niet zoveel dacht ik eigenlijkquote:
Ik denk dat Abid de weg naar het beloofde land voor ons zal vrijmaken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Geef het verhaal meer cachet.
Oh duidelijk, want de traagheid van fok is wel even een tranendal of ben ik de enige? Edits werken bijna niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat van dat tranendal was natuurlijk maar een grap!
Ik denk @haags_kwartiertje Haga met zijn Mod-krachten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Blijkbaar wij nu.
Ik weet niet wie de Mozes gaat zijn die ons terug stuurt naar Dagbagger en de weg voor ons vrijwaart. Maar ik denk dat we hier wel goed zitten zolang, misschien dat zelfs nog wat nieuwe users af en toe binnen druppelen.
Dat zekerquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Geef het verhaal meer cachet.
Die lijkt content te zijn in de nieuwe DTS of ja ons vroegere land.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk @:haags_kwartiertje Haga met zijn Mod-krachten.
Ik snap de heisa ook niet zoquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Niet zoveel dacht ik eigenlijk
Cinderella had mij gisteren nog gekaapt!quote:
Ja precies...wat een drama om een kaapquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Cinderella had mij gisteren nog gekaapt!
Dan zeg ik gewoon welke TT ik in gedachte had, met een beetje melodramatiek/grapje dat ze me mijn levenswerk door de neus heeft geboord en dan is het goed.
Het gebeurd wel eens... Alleen nu zitten we hier. Exclusief Haags die heeft zich nog niet gemeldt maar van de rest wat online is, zitten we hier.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies...wat een drama om een kaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |