Neequote:
Lachen Paco, ik wilde hem net gaan aanmaken met de titel; Niemand wil met Jessie spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:43 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!
Inwoners:
[ afbeelding ]
Agenda:
3 november 2019: Hollandse boerenmarkt
22 november 2019: Dinnershow
23 november 2019: Hollandse avond
24 november 2019: Utopia markt
Vanaf dag een is hij met image building bezigquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Vanaf dag een is hij met image building bezig
Lachen hè.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lachen Paco, ik wilde hem net gaan aanmaken met de titel; Niemand wil met Jessie spelen
Remco zal ze dat wel vertellen en dan zijn ze weer boosquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
Zo verdomd alleen is al door lil Kleine gedaan,jammer jongens.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Remco zal ze dat wel vertellen en dan zijn ze weer boos
dat doet brandon toch nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:44 schreef mazaru het volgende:
En ondertussen staat Brandon ook te stoken .
valse spelletjes van wie?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee
Hij is de valse spelletjes zat en gaat het nu anders aanpakken
Alleen een beetje laat
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef mazaru het volgende:
Brandon: dsdkjr dnkg.... sdjfjew zadfskj er errnenrn dkdekk ding! Ja ..... jfdjlewrj ljcvierklkkjerrl;j velendiz.... utopia..... dfskjjdfkrr fdk;lajmmviewl;jk
Zo jammer dat die flapdrol niet te verstaan is.quote:
heb je ondertiteling nodig?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef mazaru het volgende:
Brandon: dsdkjr dnkg.... sdjfjew zadfskj er errnenrn dkdekk ding! Ja ..... jfdjlewrj ljcvierklkkjerrl;j velendiz.... utopia..... dfskjjdfkrr fdk;lajmmviewl;jk
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat die flapdrol niet te verstaan is.
Ik niet. Mensen kunnen mij wel verstaan. Maar die dooie lul is echt gewoon onverstaanbaar.quote:
en dan die hypocriete uitgestreken domme kop van hem erbijquote:
quote:
nee ik heb er maar 2 constant over de stemmingen zien smiespelen in het huisje .quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan je zelf wel bedenken volgens mij
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
en dan die hypocriete uitgestreken domme kop van hem erbij
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef krabje het volgende:
[..]
nee ik heb er maar 2 constant over de stemmingen zien smiespelen in het huisje .
Dan heb jij andere streams dan ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef krabje het volgende:
[..]
nee ik heb er maar 2 constant over de stemmingen zien smiespelen in het huisje .
ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
En nu hoor ik alleen Brandon en Jordie stoken
dat zal het zijn denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb jij andere streams dan ik
Vandaar
goed zo!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
En nu hoor ik alleen Brandon en Jordie stoken
Te laat Lex.......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef puzziepie het volgende:
Lex voelt dat ze een andere kant op moet gaan
Ah op Brandy begrijp ikquote:
dat is gewoon een valse nicht die met 2 monden praat.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef mazaru het volgende:
Jordie is ook met een heel goor spelletje bezig.
op jorrie vooral geloof ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah op Brandy begrijp ik
Hopelijk komt er nog wat ruzie ofzow![]()
Merel vs Brandy please
nee hoor ordie doet what comes around goes aroundquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef mazaru het volgende:
Jordie is ook met een heel goor spelletje bezig.
en dan zingen voor shel en andre.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef Labradoodle het volgende:
Jammer dat Astrid nijgh dood is het liedje vuile huichelaar was wel een mooie geweest.
Oh, nu snap ik wat hij bedoelt, en ik ben het helemaal met hem eens!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten wel, zijn al te laat....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef krabje het volgende:
[..]
dat is gewoon een valse nicht die met 2 monden praat.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben gewoon geen grip op jorrie, daar worden ze onrustig van.
Vuiile huichelaar is toch van Renee de Haan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef Labradoodle het volgende:
Jammer dat Astrid nijgh dood is het liedje vuile huichelaar was wel een mooie geweest.
Klopt foutjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vuiile huichelaar is toch van Renee de Haan?
Die leeft toch nog?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef Labradoodle het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Astrid heeft wel dat nummer geschreven geloof ik......maar die had een ander nummer waar ze ook zong.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja, Astrid Nijgh is Ik doe wat ik doequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze heeft echt enge vingersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:57 schreef puzziepie het volgende:
Merel krijgt kippenvel van die walgelijk Jordie![]()
Jordie![]()
![]()
![]()
Merel gaat het ff uitschrijven
[ afbeelding ]
Songwriters: MAURITS DELCHOT / TIM SCHOEGJE / RAOUL LIONEL CHENquote:
Doet ze heel goed! Dat zal tijd worden... ze moet wel.....Goed zo... ze leert het nog wel... etc etc...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:57 schreef Schakeltopia het volgende:
jorrie mag dit niet doen, alleen merel
[ afbeelding ]
Goed speurwerkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:58 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Songwriters: MAURITS DELCHOT / TIM SCHOEGJE / RAOUL LIONEL CHEN
Vuile huichelaar lyrics © Talpa Music
Ja dat dacht ik ook.ben ik nog op haar trouwerij in '77 geweest, ging ze trouwen met Ad van Besouwquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:59 schreef Setje72 het volgende:
Heb toch het idee dat Brandon nu het spel gaat snappen...die is echt Lex naar hun kant aan het praten
Tokkiegedrag.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:00 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een wijf die merel, iets met pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ofzo
[ afbeelding ]
Best snel na 17 maandenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:59 schreef Setje72 het volgende:
Heb toch het idee dat Brandon nu het spel gaat snappen...die is echt Lex naar hun kant aan het praten
Ze zit toch boven?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:05 schreef mazaru het volgende:
Brndn brak haast zijn nek om de deur open te doen voor Merel die helemaal niet naar buiten ging
Is ie lekker op tijd mee dan, met Dyl weg en straks Shell komt die lul gewoon te kortquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:59 schreef Setje72 het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:12 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy: ik denk morgen is het woensdag, maar morgen is het zaterdag.....
lexy is niet achterlijk menson
wat was de reden dat hans niet meer wildequote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie al een half uur geen Jessie meerLigt hij aan het zuurstof bij de Febo of zo nu hij zijn rap- carrière in duigen ziet vallen?
Die is waarschijnlijk plat gebeld door haatschuimpiesquote:
Mens kan er ook niks aan doen dat ze als dreumes 5 x van de commode is gelazerdquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:12 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy: ik denk morgen is het woensdag, maar morgen is het zaterdag.....
lexy is niet achterlijk menson
geen reden, hij neemt niet meer op, bij niemand nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat was de reden dat hans niet meer wilde![]()
Krijgt die eindelijk eens telefoon, is het weer niet goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk plat gebeld door haatschuimpies
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt die eindelijk eens telefoon, is het weer niet goed![]()
Ik vroeg het mij net af, zal wel achter zittenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie al een half uur geen Jessie meerLigt hij aan het zuurstof bij de Febo of zo nu hij zijn rap- carrière in duigen ziet vallen?
Denk het.....anders snap je het toch niet?.....wie wil nu niet met die twee optreden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk plat gebeld door haatschuimpies
Staat die achter te stampvoeten, IK WIL UT, IK WIL UT, IK WIL UT........NU!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:15 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij net af, zal wel achter zitten
Had die kunnen weten. De haat zit gewoon heel diep bij sommige mensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het.....anders snap je het toch niet?.....wie wil nu niet met die twee optreden.
Weet ik niet. Waarschijnlijk heeft Hans een paar Utopia-uitzendingen bekeken nadat die 2 malloten contact met hem zochten en schrok zo dat hij meteen de stekker eruit trok.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat was de reden dat hans niet meer wilde![]()
Beter nu terwijl er nog voldoende psychiaters aanwezig zijn dan wanneer hij straks buiten staat en vakken loopt te vullen bij de Aldi en hij het alleen moet verwerken dat hij een mislukkeling is....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh, jij denkt dat het een trouwe kijker was van het programma die Hans de Booy.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had die kunnen weten. De haat zit gewoon heel diep bij sommige mensen.
of dat hij buiten een willekeurige dikke vrouw bij het hoofd grijpt en richting zijn kruis duwtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Beter nu terwijl er nog voldoende psychiaters aanwezig zijn dan wanneer hij straks buiten staat en vakken loopt te vullen bij de Aldi en hij het alleen moet verwerken dat hij een mislukkeling is....
Ik denk dat hij compleet overdonderd is door het aantal Gerrit en Jessie haters die hem hebben gebeld, gemaild en aan zijn deur hebben gestaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat het een trouwe kijker was van het programma die Hans de Booy.
"Merel neuken, Merel neuken, Merel neuken"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
of dat hij buiten een willekeurige dikke vrouw bij het hoofd grijpt en richting zijn kruis duwt
Kweet het niet, ik bedoel over het algemeen zijn dat toch luie mensen die Gerrit n Jessie haters...want anders was je wel fan van hun....die denk ik niet al die moeite willen doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij compleet overdonderd is door het aantal Gerrit en Jessie haters die hem hebben gebeld, gemaild en aan zijn deur hebben gestaan.
Ach als ik het zo aanzie dan zijn ze heel fanatiek in het afmaken van alles wat die twee doen of niet doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kweet het niet, ik bedoel over het algemeen zijn dat toch luie mensen die Gerrit n Jessie haters...want anders was je wel fan van hun....die denk ik niet al die moeite willen doen.
En Mariska lult alles straks door naar de man die ze al jaren stalktquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy janken, weet niet meer wie ze kan vertrouwen, ze slikt haar tranen weg
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
nee hiske, sjellie gaat gewoon naar huis.
Die man is zo vaag dat hij zelf niet weet of hij van voren of van achter leeft. Die zit in zijn eigen wereldje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou ik hoop wel dat Hans op gaat nemen en de daadwerkelijke reden gaat zeggen.
Kan zoveel wezen.
Lol zou kunnen, ik ken hem niet. Maar er zal toch wel een reden zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die man is zo vaag dat hij zelf niet weet of hij van voren of van achter leeft. Die zit in zijn eigen wereldje.
Ja, dat er toch meer gaan twijfelen vooral om Mylene daar te houden als joker.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Mariska lult alles straks door naar de man die ze al jaren stalkt
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
doodzonde vind hiske het
[ afbeelding ]
Ja als Shell weggaat is zij eerder aan de beurtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
doodzonde vind hiske het
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze gaat blijven en de strijd aangaat met Brandy,Jordie en Dreequote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
nee hiske, sjellie gaat gewoon naar huis.
ja precies, met haar mooie woorden allemaal. puur eigen belang.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja als Shell weggaat is zij eerder aan de beurt
zo is het en niet ander,die moeten na utopia iets anders vinden om af te zeikenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach als ik het zo aanzie dan zijn ze heel fanatiek in het afmaken van alles wat die twee doen of niet doen.
Snap ik, Sjel heeft al een paar keer aangegeven dat Hiske voor haar de Utopiaan vh jaar is, Sjel weg, stem minder voor Hisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
doodzonde vind hiske het
[ afbeelding ]
Reken maar dat er heel veel mensen in een heel diep gat gaan vallen. Ik vind het wel triest voor de mensen die ziek zijn en hier elke dag afleiding in vinden. Maar voor een andere groep is het wel goed dat het stopt. Dan zijn ze verplicht om weer om zich heen te gaan kijken in het echte leven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:36 schreef krabje het volgende:
[..]
zo is het en niet ander,die moeten na utopia iets anders vinden om af te zeiken
mee eens,maar ik heb een vaag vermoeden dat er snel iets nieuws gaat komen,dus afwachten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Reken maar dat er heel veel mensen in een heel diep gat gaan vallen. Ik vind het wel triest voor de mensen die ziek zijn en hier elke dag afleiding in vinden. Maar voor een andere groep is het wel goed dat het stopt. Dan zijn ze verplicht om weer om zich heen te gaan kijken in het echte leven.
Nee ...His heeft een dubbelrol .. die blijft zeker nog wel een tijdjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, met haar mooie woorden allemaal. puur eigen belang.
ordie mag niet doen watquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:41 schreef BloesBloes het volgende:
Kijk Merel heeft de laatste gesprekken van vandaag al op een rijtje. Tranny vervult haar verraders rol met verve .......
Ik denk ook dat er in januari alweer wat nieuws aangekondigd wordtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:41 schreef krabje het volgende:
[..]
mee eens,maar ik heb een vaag vermoeden dat er snel iets nieuws gaat komen,dus afwachten.
Amen......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Reken maar dat er heel veel mensen in een heel diep gat gaan vallen. Ik vind het wel triest voor de mensen die ziek zijn en hier elke dag afleiding in vinden. Maar voor een andere groep is het wel goed dat het stopt. Dan zijn ze verplicht om weer om zich heen te gaan kijken in het echte leven.
Ik heb tot maart streams dus ze moeten wel met wat komenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er in januari alweer wat nieuws aangekondigd wordt
we zullen het zienquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er in januari alweer wat nieuws aangekondigd wordt
Echt?? Heb jij tot maart betaald? Dan ben ik benieuwd of je je geld terug gaat krijgen. Dat is best wel lulligquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb tot maart streams dus ze moeten wel met wat komen![]()
![]()
Het is en blijft een domme boerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Hiske: Koen Wauters
Gerrit: Koen Wauters?
Gerrit googelt Koen Wauters
Gerrit: Die ken ik wel.
Wat is er met Hans de Booy? Gaat dat niet meer door?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
zag net een glimp van jes en merel. merel armen om hem heen. ze zijn weer blij ? dacht jess in zak en as zat, door hans de b
Hans schijnt de telefoon niet meer op te nemenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is er met Hans de Booy? Gaat dat niet meer door?
nee hij wil nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is er met Hans de Booy? Gaat dat niet meer door?
Ja, volgens hun. Niet volgens mij maar heb ik ieder geval al twee maanden terug laten storten......en opgezegd dus wacht wel af.....Stond bij mijn paspoortgegevens...geldig tot 01-03-2020quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt?? Heb jij tot maart betaald? Dan ben ik benieuwd of je je geld terug gaat krijgen. Dat is best wel lullig
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, volgens hun. Niet volgens mij maar heb ik ieder geval al twee maanden terug laten storten......en opgezegd dus wacht wel af.....Stond bij mijn paspoortgegevens...geldig tot 01-03-2020
De titel "boer" verdient hij niet. Het is een dom kutstudentje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is en blijft een domme boer
Hun enige kans is als Talpa de knip trekt en betaald, anders kunnen ze het gewoon schudden, totaal oninteressant voor een gearriveerde artiestquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ben erg benieuwd welke artiest een samenwerking wil aangaan met de reppers. deadline over 3 weken en het levert niks op. top deal.
geniaalquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
maris heeft mailtje: jas stinkt naar frituurvet
wat raarw joh![]()
Haha nice!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hans schijnt de telefoon niet meer op te nemen
de jas diequote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
maris heeft mailtje: jas stinkt naar frituurvet
wat raarw joh![]()
mag toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
Zit ze weer met haar zure bek en haar briefje stemmen te rekenen
[ afbeelding ]
oooh de kinderhandjes uit china zijn weer aan het werk geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel komt weer bijna klaar, spulletjesssss
Zij is ermee begonnen. Vieze zure stookrat!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
mag toch?
doen ze daar bijna allemaal
tis overleven of gegeten worden
Dat dus ...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
mag toch?
doen ze daar bijna allemaal
tis overleven of gegeten worden
Andrea begonnen met lijstjes maken?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij is ermee begonnen. Vieze zure stookrat!
Onzin mazquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
daarover verschillen de meningenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet sjamp. Dat mormel is al vanaf dag 1 daar aan het tellen en stoken.quote:
tellen en lijstjes maken gebeurde al in Uto 1,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet sjamp. Dat mormel is al vanaf dag 1 daar aan het tellen en stoken.
Ja hoor. Zoveel hoofden, zoveel meningen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarover verschillen de meningen
voor mij is dat de stook![]()
maar net als daar ook hier meerdere kampjes
Vreselijke sluipwespquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel komt weer bijna klaar, spulletjesssss
Niet mee eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
gek hèquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef sjampoeh het volgende:
veel klachten![]()
maar ligt natuurlijk aan de post.
Is ie ongewenst bij haar binnengedrongenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:41 schreef Schakeltopia het volgende:
och och och frennie wil niet meer met jorrie alleen zijn
nee hij vraagt haar teveel over complotjes etc etcquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Is ie ongewenst bij haar binnengedrongen
Waarvan akte....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
gevaarlijke snolquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:01 schreef Labradoodle het volgende:
Nee dat komt nog over een kwartier is ze verkracht door Jordy. Het smerige mokkel die alleen maar aan een lul kan denken.
Verder heb ik haar ook niets nuttigs zien doen...Opvulling is het...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet ze vooral aan Frutsel vertellen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie mag het niet door vertellen dat lexy anders moet gaan spelen wil ze kans maken.
Sfeerverziekende miscastquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verder heb ik haar ook niets nuttigs zien doen...Opvulling is het...
jup erg slim inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Moet ze vooral aan Frutsel vertellen.
Voegt werkelijk waar niets toe en zit idd de boel alleen maar op te naaien, waar zie ik dat vaker...quote:
idd - hebben ze allemaal hun IQ moeten inleveren voor ze binnenkwamen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ongelofelijke domme zet weer van ons Lexy, 1 2 3 janken, oh daar gaat ze alquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
lex kans maken ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie mag het niet door vertellen dat lexy anders moet gaan spelen wil ze kans maken.
goh wat zal die opkijken, hoe frennie over haar praatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Appeltje het volgende:
Lex zit liever alleen thuis met haar kat, straks moet ze nog op Franny stemmen
Maxima was een mooie traan, dit is een krokodillentraan.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Met zoom effect, net de traan van Maxima.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef krabje het volgende:
andre zegt dat mylene een dooie speler is,nou sorry maar de enige dooie daar is brandon
Dat mocht ze willenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
nee brandon die denkt te kunnen winnen hahahahahahahquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zelfverzekerde rotbakkus van Shel................Kotswijf
wat een andre van duin mond heeft Lex ineensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Het meesterbrein zat daarnet een plan te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef Schakeltopia het volgende:
brandson kan het spel veranderen. als sjellie nog een weekje langer blijft.
Die gore huichelaar is al maanden het spelletje aan het spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef krabje het volgende:
ow brandon wil zijn principes aan de kant schuiven om een spel te spelen hahahahaha welke principes.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het meesterbrein zat daarnet een plan te maken.
Hij gelooft er nog in.
Brandson is zelfs bereid om zijn *kuch* principes opzij te zetten.
Sjellie moet dan nog wel een weekje blijven
Vertrouw nou maar op Brennie!
[ afbeelding ]
net als de andere huichelaarsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gore huichelaar is al maanden het spelletje aan het spelen
pffffffffff tot Merel of Jessie het spel spelen dan is het ineens notdonequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
net als de andere huichelaars
niets mis mee
it is the game
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
sorry maar ben even privé in gesprek
eigenlijk is het van iedereen not donequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
pffffffffff tot Merel of Jessie het spel spelen dan is het ineens notdone
moettie pitchen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef Schakeltopia het volgende:
brandson krijgt tot zondag de tijd om zijn plan te presenteren aan andrea
Elk uur dat ze wakker is zegt ze dat wel 2xquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Moeten we nu dagelijks aanhoren dat die clown(Shelley) maandag naar huis gaat...
En je denk dat die nog niet het spel spelen.......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
pffffffffff tot Merel of Jessie het spel spelen dan is het ineens notdone
ik zou het opschrijven, anders word het plan op de markt weer doorgelultquote:
Febo moet nog even een masterplan voor Bran bedenken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef Schakeltopia het volgende:
brandson krijgt tot zondag de tijd om zijn plan te presenteren aan andrea
Het zou wel heel dom zijn als ze niet mee zouden doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
En je denk dat die nog niet het spel spelen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |