Richting Kronenburg park.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Vinamp het volgende:
Hans de Booij, hij stapte net op de tram
Geloof het wel, ik heb haar een keer horen zingen daarna nooit meer wat een bagger zangeres zegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die met dat draaiorgel?
Zijn wel gangmakers volgens mij.
Hij pas goed bij merel allebei een oude kop voor een twintiger. En hij wordt weer Jessie van Utopia 1 met zijn bolle kop.quote:
Hij was nog mooier dan de vorige keerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en toen stak je je duimpje op, van lekker bezig hans?
Geweldig, eindelijk krijgt die kloot zijn zin nietquote:
Jah dat is dezelfde als dat ik bedoel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof het wel, ik heb haar een keer horen zingen daarna nooit meer wat een bagger zangeres zeg
Dat heeft ooit mee gedaan aan het songfestival
Ik gun die jongens die kwijlenballen muziek wel
die van eeh manuueela? ja preciesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel kent het nummer Manuela wel.
Paniek in de Jessiefabriek!quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel kent het nummer Manuela wel.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk
draaien ze dagelijks minimaal 3 x in tokkieland en op de kermis
tuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Je zou toch denken dat zo'n tegenslagje niks voorstelt voor een succesvolle ondernemer/bitcoinmiljonair als Jessie. Maar hij is helemaal in paniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |