Ja klopt, maar ze moeten toch 24 uur aanvragen'.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopen
alleen stampen ze er 3 x zo snel doorheenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.
Ik ben zo klein, ik ben zo kleinquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Misschien kunnen ze een kinderen voor kinderen liedje gaan coveren?
Tuurlijk. Why not. Denk dat ie beter bij de doelgroep past dan Hans.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vader Abraham.![]()
Ja dat is echt wat voor Utopia.
Vind het top van haar dat ze zich niet wil laten wegstemmen door dat clubje van 5quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef krabje het volgende:
shel zet zich iedere dan meer en meer voor schut,wat een triest mens is het ook.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben zo klein, ik ben zo klein
Ik zou zo allemachtig graag een beetje groter zijn
En ik, en ik, en ik
Ik ben te dik
Dat was in Uto 2 ook met Gerrit en Jessie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
Misschien wil Merol (nee , niet Merel) wel; Dan kan Jessie zingen "hou je bek en bef me" en Gerrit dan op zijn knieën voor hem. Wordt vast een succes
Zou misschien nog wel kunnen ook ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Why not. Denk dat ie beter bij de doelgroep past dan Hans.
Lekker met de jongens.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
Misschien wil Merol (nee , niet Merel) wel; Dan kan Jessie zingen "hou je bek en bef me" en Gerrit dan op zijn knieën voor hem. Wordt vast een succes
Waarom vragen ze Sienke nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vader Abraham.![]()
Ja dat is echt wat voor Utopia.
De producers van Allround Playground.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was in Uto 2 ook met Gerrit en Jessie.
Volgens mij met iemand die de video op zou nemen of zo.
Die wou ook ineens niet meer en reageerde ook niet m eer op telefoontjes en mail en zo.
Volgens mij heeft iedereen toch zijn 24uur aanvraag moeten indienen ook al krijg je je borg terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopen
Ja, of ompraten, dat lijkt me eerderquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze moeten toch 24 uur aanvragen'.
Bedenktijd en gepsprekjes met een psych of ze het echt willen.
Die vindt ik ook wel bij ze passen.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
hah ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De producers van Allround Playground.
Of de kermis klantenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die vindt ik ook wel bij ze passen.
en toen stak je je duimpje op, van lekker bezig hans?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Vinamp het volgende:
Hans de Booij, hij stapte net op de tram
Dat had ik er automatisch al bij gerekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of ompraten, dat lijkt me eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |