abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 17:48:22 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_189926481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:00 schreef K21 het volgende:

[..]

Ja, dat valt me zeker mee. Ik weet niet anders dan dat je gewoon moet betalen ondanks tegenvallers. Ze vinden het allemaal ook enorm erg. Heel erg lief. :)

In theorie is het geen lange ingreep en hij kan ook meteen weer mee naar huis als hij wakker is. Het is alleen balen dat er weer nieuwe hechtingen komen waar hij niet aan mag zitten.

Hij is actief, kroelt, speelt, eet goed en kan (afgaande op de katten die we vroeger thuis hadden) nog jaren mee. Als het verder een aflopende zaak was geweest qua gezondheid en levenskwaliteit op de langere termijn had ik dit uiteraard niet gedaan.
Wat sneu ;( hopelijk gaat het snel weer beter!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 14 november 2019 @ 21:32:58 #102
481998 K21
Cappuccino
pi_189945026
Dank voor de aardige reacties! Kater is inmiddels weer thuis en heeft ook gegeten. O+

Bleek dat het weefsel binnenin de buik een heftige reactie op de hechtingen heeft gehad en zo ontstoken raakte dat het soort van losliet en dat gat kon ontstaan, en ze weten nog niet precies waarom, want de blaas zelf is met hetzelfde materiaal gehecht maar die zag er mooi geheeld uit, net als de wond van de penispuntamputatie waar ook niets mee aan de hand is. Lijkt "gewoon" pure pech te zijn geweest, maar dit keer is er voor de zekerheid ander materiaal gebruikt.

Ik heb wat alternatieven voor de plastic lampenkap in huis gehaald. Hij heeft nu een zachte, stoffen kraag waar hij mee zijn kattenhuisjes in kan en lekkerder kan liggen. Ik heb ook zo'n opblaasbare kraag en een rompertje, maar voor nu ga ik niet teveel aan 'm zitten. :P
pi_189949664
Gisteren kwamen de muizen uit deze post binnen. Ze zijn hetzelfde als degene die zo in de smaak valt bij Dexter. Ik heb haar er eentje gegeven en ze heeft zich er de hele avond mee vermaakt. Afgewisseld met haar oude favoriet. De nieuwe muis vond ik vanmorgen in het etensbakje, dus op dit moment lijkt het alsof de muis goed bevonden is. De oude heb ik in een onbewaakt ogenblik onderin de mand met speelgoed gestopt in de hoop dat hij niet meer naar boven komt... We gaan het zien.
pi_189950202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:15 schreef Angelfrouk het volgende:
Gisteren kwamen de muizen uit deze post binnen. Ze zijn hetzelfde als degene die zo in de smaak valt bij Dexter. Ik heb haar er eentje gegeven en ze heeft zich er de hele avond mee vermaakt. Afgewisseld met haar oude favoriet. De nieuwe muis vond ik vanmorgen in het etensbakje, dus op dit moment lijkt het alsof de muis goed bevonden is. De oude heb ik in een onbewaakt ogenblik onderin de mand met speelgoed gestopt in de hoop dat hij niet meer naar boven komt... We gaan het zien.
zo dan
  vrijdag 15 november 2019 @ 10:18:15 #105
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189950905
Hoe lang mogen poezen van die kittenmelk drinken?
Houd van poesjes
pi_190009454
Ik heb het al eens gevraagd hier, maar mobiel zoeken is kut.

Welk vlooienspul was nou ultraruk?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190009470
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd hier, maar mobiel zoeken is kut.

Welk vlooienspul was nou ultraruk?
Frontline?
pi_190009663
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 19:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Frontline?
En die meuk van de Aldi.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190010648
Eigenlijk gewoon even langs de dierenarts... als die een beetje hart voor zn vak heeft weet ie precies wat er wel en niet werkt zonder je meteen anto-vlo-napalm aan te smeren voor de hoofdprijs.
pi_190011260
Bedankt lieffies. Had na de vorige vraag de kutbatch nietbweggegooid en nu lag alles door elkaar :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190011471
Ik had het knuffeldouble verhasl gemist, maar wat fijn dat de nieuwe in de smaak viel O+

Maxi heeft drie muizen en een rat van de Ikea. Ze speelt er alleen mee als wij ze weggooien.

Ze is echtet dol op een lint dat ik ooit heb gemaakt van twee aan elkaar geknoopte riempjes van oude jurken van mij :')

Vorige week een hengel gekocht met een kerstboom aan een koordje met een bel. Maar ik boopte er per ongeluk mee op haar kopje en nu is ze er bang voor :{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 november 2019 @ 22:52:39 #112
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190126245
Joehoee.
Ik heb sinds eergisteren een kitten van 12 weken in huis.

Ook heb ik een poes van 6 jaar

Vanzelfsprekend vinden ze elkaar nog niet lief. Daarom mogen ze overdags bij elkaar in het territorium en s nachts als ik er niet bij ben gaan ze apart.

Oliver (kitten) slaapt in de gang met al zijn spulletjes en Rosalie (6jaar) slaapt in de woon/slaapkener.

Oliver gaat wel heel erg gillen de eerste 2 minuten maar daarna is hij stil. Ik snap dat hij zich misschien alleen voelt maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet oplossen.

De slaapkamer is Rosalie haar veilige plek dus daar wil ik Oliver niet inlaten. Nog niet.

Moet ik gewoon volhouden en Oliver laten doen of moet ik misschien bij hem in de gang gaan slapen?

Ik heb vandaag mijn gedragen trui in Oliver zijn mandje gestopt. Misschien voelt het dan vertrouwder.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 26 november 2019 @ 13:48:24 #113
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190132816
Niemand tips?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 26 november 2019 @ 13:50:14 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190132835
2 minuten wat gillen is niet echt extreem ofzo lijkt me.
Als je erbij gaat liggen en doe, dan wend hij denk ik daaraan en dan zit je daar misschien weer aan vast.
Dus zou het zo houden als je doet en hopen dat ze snel vriendjes zullen worden.
pi_190133103
Maar even hier ons prulletje heeft een ontsnappingsweg gevonden. Iemand weet waar je van die ijzeren staven met prikkels erop kunt kopen? Volgens zie ik ze in Amsterdam weleens op vensterbanken tegen de duiven.
pi_190139043
Ik had laatst op een zaterdagmiddag kipfilet van de markt gehaald en deze in de koelkast gelegd. Nu kwam ik er op dinsdag nog eens achter dat het nog in de koelkast lag. Er kwam een klein luchtje af, want het zat in een plastic tas.

Volgens de kippenboer is verse kip in de koelkast 2 a 3 dagen houdbaar. Op dinsdagavond heb ik het in de diepvries gelegd. Zelf eet ik het niet meer.

Kan ik dit de katten nog wel voeren? Ik heb gisteren wat kip in de koelkast gelegd om te laten dooien. Het stinkt niet.
  Moderator dinsdag 26 november 2019 @ 20:27:15 #117
382129 crew  Donna
pi_190139264
Katten hoeven het echt niet als het verkeerd is. Dan halen ze hun neus op.
Tenminste een kat met een goede neus. Onze vorige kat was een perfecte neus.
pi_190139284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef carebaer het volgende:
Ik had laatst op een zaterdagmiddag kipfilet van de markt gehaald en deze in de koelkast gelegd. Nu kwam ik er op dinsdag nog eens achter dat het nog in de koelkast lag. Er kwam een klein luchtje af, want het zat in een plastic tas.

Volgens de kippenboer is verse kip in de koelkast 2 a 3 dagen houdbaar. Op dinsdagavond heb ik het in de diepvries gelegd. Zelf eet ik het niet meer.

Kan ik dit de katten nog wel voeren? Ik heb gisteren wat kip in de koelkast gelegd om te laten dooien. Het stinkt niet.
Denk dat de kat eerder weigert het te eten... dan dat wij kunnen constateren dat het bedorven is.
pi_190139910
Ben ik de enige die mist waar de kip nu neergelegd was :')
pi_190141513
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die mist waar de kip nu neergelegd was :')
koelkast
pi_190141663
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:06 schreef carebaer het volgende:

[..]

koelkast
Ahhh op mijn telefoon zie ik het nu wel, maar het woord is een link. op mijn pc gebruik ik een adblock en die haalt dan blijkbaar dat linkje weg. Dus er stond alleen iedere keer de
pi_190141686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ahhh op mijn telefoon zie ik het nu wel, maar het woord is een link. op mijn pc gebruik ik een adblock en die haalt dan blijkbaar dat linkje weg. Dus er stond alleen iedere keer de
Hahaha en ik maar denken dat je me de gek liep aan te steken omdat ik het woord viermaal gebruik in die paar zinnen :D
pi_190141767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:13 schreef carebaer het volgende:

[..]

Hahaha en ik maar denken dat je me de gek liep aan te steken omdat ik het woord viermaal gebruik in die paar zinnen :D
Haha nee dus.

Maar om inhoudelijk te reageren, ik gebruik mijn kat ook als ishetnoggoed-graadmeter, omdat ik ooit gelezen heb wat hier ook al gezegd werd dat als het niet goed is katten t echt niet eten.

Vraag me soms alleen af of mijn kat wel een goede neus heeft want ze heeft nog nooit echt iets geweigerd. :')
pi_190142203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Haha nee dus.

Maar om inhoudelijk te reageren, ik gebruik mijn kat ook als ishetnoggoed-graadmeter, omdat ik ooit gelezen heb wat hier ook al gezegd werd dat als het niet goed is katten t echt niet eten.

Vraag me soms alleen af of mijn kat wel een goede neus heeft want ze heeft nog nooit echt iets geweigerd. :')
Ah kut, had ik zelf de kip dus ook nog wel op kunnen eten haha.

Nja, zo af en toe rauw vlees blijkt dus goed te zijn voor katten en ik vind het ook wel een leuke variatie voor ze in plaats van altijd dezelfde brokken. Het gaat om een kilo kip. Voer ik ze af en toe wel een paar blokjes eens of tweemaal per week. :)

Thanks voor je advies ook.
pi_190142646
Hoe vaak geven jullie natvoer? :P
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')