Wat sneuquote:Op woensdag 13 november 2019 13:00 schreef K21 het volgende:
[..]
Ja, dat valt me zeker mee. Ik weet niet anders dan dat je gewoon moet betalen ondanks tegenvallers. Ze vinden het allemaal ook enorm erg. Heel erg lief.![]()
In theorie is het geen lange ingreep en hij kan ook meteen weer mee naar huis als hij wakker is. Het is alleen balen dat er weer nieuwe hechtingen komen waar hij niet aan mag zitten.
Hij is actief, kroelt, speelt, eet goed en kan (afgaande op de katten die we vroeger thuis hadden) nog jaren mee. Als het verder een aflopende zaak was geweest qua gezondheid en levenskwaliteit op de langere termijn had ik dit uiteraard niet gedaan.
zo danquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:15 schreef Angelfrouk het volgende:
Gisteren kwamen de muizen uit deze post binnen. Ze zijn hetzelfde als degene die zo in de smaak valt bij Dexter. Ik heb haar er eentje gegeven en ze heeft zich er de hele avond mee vermaakt. Afgewisseld met haar oude favoriet. De nieuwe muis vond ik vanmorgen in het etensbakje, dus op dit moment lijkt het alsof de muis goed bevonden is. De oude heb ik in een onbewaakt ogenblik onderin de mand met speelgoed gestopt in de hoop dat hij niet meer naar boven komt... We gaan het zien.
Frontline?quote:Op maandag 18 november 2019 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd hier, maar mobiel zoeken is kut.
Welk vlooienspul was nou ultraruk?
Denk dat de kat eerder weigert het te eten... dan dat wij kunnen constateren dat het bedorven is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef carebaer het volgende:
Ik had laatst op een zaterdagmiddag kipfilet van de markt gehaald en deze in de koelkast gelegd. Nu kwam ik er op dinsdag nog eens achter dat het nog in de koelkast lag. Er kwam een klein luchtje af, want het zat in een plastic tas.
Volgens de kippenboer is verse kip in de koelkast 2 a 3 dagen houdbaar. Op dinsdagavond heb ik het in de diepvries gelegd. Zelf eet ik het niet meer.
Kan ik dit de katten nog wel voeren? Ik heb gisteren wat kip in de koelkast gelegd om te laten dooien. Het stinkt niet.
koelkastquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die mist waar de kip nu neergelegd was
Ahhh op mijn telefoon zie ik het nu wel, maar het woord is een link. op mijn pc gebruik ik een adblock en die haalt dan blijkbaar dat linkje weg. Dus er stond alleen iedere keer dequote:
Hahaha en ik maar denken dat je me de gek liep aan te steken omdat ik het woord viermaal gebruik in die paar zinnenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ahhh op mijn telefoon zie ik het nu wel, maar het woord is een link. op mijn pc gebruik ik een adblock en die haalt dan blijkbaar dat linkje weg. Dus er stond alleen iedere keer de
Haha nee dus.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:13 schreef carebaer het volgende:
[..]
Hahaha en ik maar denken dat je me de gek liep aan te steken omdat ik het woord viermaal gebruik in die paar zinnen
Ah kut, had ik zelf de kip dus ook nog wel op kunnen eten haha.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha nee dus.
Maar om inhoudelijk te reageren, ik gebruik mijn kat ook als ishetnoggoed-graadmeter, omdat ik ooit gelezen heb wat hier ook al gezegd werd dat als het niet goed is katten t echt niet eten.
Vraag me soms alleen af of mijn kat wel een goede neus heeft want ze heeft nog nooit echt iets geweigerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |