Beetje late reactie, nogal druk geweest. Ik wilde nog even wat uitgebreider reageren en vind daar nu pas de tijd voor.
Ik ben gewoon zo compleet overweldigd door alle support die ik hier heb mogen ontvangen. De financiële bijdrage is zo ontzettend welkom en neemt een hoop zorgen weg, maar daarnaast heb ik ook veel aanbiedingen voor spullen mogen ontvangen. En, niet te vergeten, de hartverwarmende berichten en acties.

Ik vind het echt ongelofelijk, het doet me zoveel goed, echt niet te omschrijven.
Ik heb bijvoorbeeld van SaskiaR een fantastisch lief carepakket mogen ontvangen, echt een complete verrassing. Rijstebuiltje heeft me een (nieuwe!) broodrooster toegezegd, ik ben bij Rebubbeld geweest en van haar heb ik o.a. een stofzuiger en een prachtige kamerplant gehad (en stekjes met gratis plantenadvies!). OliviaIsTaken heeft me een IKEA cadeaubon gemaild, en Amsel en tombolafan hebben aangeboden om op het laatst nog een rondje Ikea te doen. Lunapuella heeft speciaal voor mij een commode opgehaald en komt die nog langsbrengen ook, MissBliss heeft me een prachtige bordenset gegeven, f-r komt binnenkort langs met o.a. een bureaustoel en wat spullen van Lingue, van laziness krijg ik fijne kinderkasten, plumeria heeft een hele berg spullen toegezegd (en we hebben al een keer gezellig gemeet), …. Het is echt teveel om op te noemen, en dan zijn er ook nog een hoop mensen en dingen die ik hier nu niet noem (sorry, het loopt allemaal een beetje door elkaar in mijn hoofd).
Ik wilde gewoon nog even zeggen hoe ongelofelijk ik dit allemaal vindt, en hoe welkom het is.

Ik hoop een hoop van deze dingen de komende weken/maanden rond te krijgen. Het kost allemaal veel tijd om alles te verzamelen en het scheelt als ik straks niet opeens in een leeg huis zit. Ex heeft deze week 3 bezichtigingen en ik heb goede hoop dat daar iets tussen zit voor hem. Wie weet is hij voor het eind van het jaar nog weg.
Tegelijkertijd heb ik ook een aantal berichten ontvangen van vrouwen die in dezelfde situatie zaten, of nog zitten. Meer dan ik op 1 hand kan tellen. Enerzijds sterkt me dat, maakt me dat minder alleen, maar anderzijds is dat natuurlijk ergens heel verdrietig. Ik ben nog aan het zinnen op een manier om wat terug te kunnen doen, een soort pay it forward. Ik heb wel wat ideeën, ik hoop daarvan wat uit te werken als het hier wat rustiger is. In de tussentijd wil ik even aangeven dat mijn PM en DM altijd opstaan voor mensen die hierover willen sparren of simpelweg hun verhaal kwijt willen.
Fok.

Jullie