SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
quote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef XL het volgende:
Juan Zueco en Elikian moesten er ook mee stoppen, zodat ik kon opstaan. Wellicht is het nu tijd voor mij om iemand anders een podium te bieden. Want ook ik kan de organisatie niet dragen in 2020. ik heb er vrede mee als we ermee ophouden.... maar wat was het mooi
Bedankt iedereen en in het bijzonder norichAls we dit jaar weer van start gaan dan wil ik best helpen met de scores oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat wil ik er wel bij doen, maar die scores en Excel zijn niet m’n dingquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu nog iemand die dagelijks de keuzes aangeeft en tussen de rondes doorgeeft wie er wanneer uit is gegaan.
Daar zal ik ook nog aan moeten wennen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat wil ik er wel bij doen, maar die scores en Excel zijn niet m’n ding
Intel misschien?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
De OP is trouwens vernield door de klootzakken van Tinypic, heeft iemand nog back-ups hiervan?
Kan ik wel wat van maken. Is de kalender al bekend? Doet @XL die weer een keer? Dan kom je altijd op van die leuke exotische toernooien!quote:
Nee nog niet, @XL doe je ding!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kan ik wel wat van maken. Is de kalender al bekend? Doet @:XL die weer een keer? Dan kom je altijd op van die leuke exotische toernooien!
quote:
Eventjes geduld nogquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:16 schreef Wopper1 het volgende:
OOP staat klaar om geplaatst te worden.
Hopelijk is het comité er klaar voor.
Ja de andere plaatjes werken welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM ontvangen
#herewegoagain #defendingchampion #beterdanderest
Die Tinypic-dingen uit de OP had ik helaas niet als backup, dus ik moet uitzoeken wie in welk jaar wat gewonnen heeft. Is wel even een klusje, maar de rest van de OP lijkt nog wel te werken toch?
Nee, dat is een tijd geleden al aan @XL gevraagd, maar die heeft niet gereageerd.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:01 schreef franklop het volgende:
Is het toernooischema voor dit jaar al rond?
Ik PM nu met hem, gaat goedkomen!quote:Op zondag 19 januari 2020 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat is een tijd geleden al aan @:xl gevraagd, maar die heeft niet gereageerd.
Als we na de AO nog geen reactie hebben, dan moeten we zelf maar een schema verzinnen en voorleggen aan de deelnemers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |