SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik herken helemaal niks en bij mij doen de tags het ook niet. Maar dit klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde het, maar op dit moment doen de tags het ook, dus ik speel een beetje vals
Hij heeft dat winkelmandje in de ikea moeten sjouwen natuurlijk.quote:
Gelukkig niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft dat winkelmandje in de ikea moeten sjouwen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft dat winkelmandje in de ikea moeten sjouwen natuurlijk.
Welke kast is dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Die kast die we besteld hebben is echt loeizwaar.
https://www.ikea.com/nl/n(...)nootfineer-40239721/ We hebben het tvmeubel er ook van en dat was al loeizwaarquote:
Was even een berg groente in een pan aan het omgooien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
Zouden brother en CindieY in slaap gevallen zijn?
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
Zouden brother en CindieY in slaap gevallen zijn?
Moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was even een berg groente in een pan aan het omgooien.
Had gekund dat je door de thee in slaap geknuffeld was.quote:
Dan vind ik die van Ikea toch mooier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Eigenlijk wilde ik deze kast https://www.furnified.com/nl/product/wandrek-julio-teak?id=1174, maar bang dat het dan weer een allegaartje zou worden hier (en duuuuur)
Ik ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vind ik die van Ikea toch mooier.
Ik hou heel erg van sixties meubels. Echt vintage is helemaal onbetaalbaar, vandaar de voorkeur voor die nepper, maar die van Ikea is de verstandige keus en ach, met de nieuwe uitvoering van het Ikeatafeltje kom ik ook in de buurtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vind ik die van Ikea toch mooier.
Die 2 tafeltjes passen helemaal bij jullie stijl.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van sixties meubels. Echt vintage is helemaal onbetaalbaar, vandaar de voorkeur voor die nepper, maar die van Ikea is de verstandige keus en ach, met de nieuwe uitvoering van het Ikeatafeltje kom ik ook in de buurt
Ik vond die kast ook wel mooier hoor. Maar de prijs speelt ook een rol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van sixties meubels. Echt vintage is helemaal onbetaalbaar, vandaar de voorkeur voor die nepper, maar die van Ikea is de verstandige keus en ach, met de nieuwe uitvoering van het Ikeatafeltje kom ik ook in de buurt
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ken er 1.
Huey Lewis and the News![]()
The Power of Love
Sorryquote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:02 schreef brother52 het volgende:
Huey Lewis - Power of love
Nee, geen idee...
Niet Ellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
Ellen Foley - We belong to the night?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
quote:
Dinsdagavond maar even op de grond zitten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dinsdag komt de kringloop het goede deel van de bank ophalen, en nog wat overbodige zooi, woensdag komen de nieuwe spullen en het doorgezakte bankdeel wordt zsm opgehaald met de grofvuilronde (morgen ff bellen)
Wanneer onthou je het nou eens?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
Vaasjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dinsdag komt de kringloop het goede deel van de bank ophalen, en nog wat overbodige zooi, woensdag komen de nieuwe spullen en het doorgezakte bankdeel wordt zsm opgehaald met de grofvuilronde (morgen ff bellen)
Oooohhhmmmmmm.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dinsdagavond maar even op de grond zitten?
Nee hoor, op het doorgezakte deel passen we prima samenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dinsdagavond maar even op de grond zitten?
Volgens mij heb ik deze fout een tijdje geleden precies zo gemaakt. Ik hoor wel dat het Ellen Foley niet is, maar dat is de associatie die ik heb bij dit nummer.quote:
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wanneer onthou je het nou eens?
Samen in de kuilquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, op het doorgezakte deel passen we prima samen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Samen in de kuil![]()
In het begin van onze relatie hadden we een ongestabiliseerd waterbed en ik rolde altijd vanzelf naar hem toe of ik wilde of niet.
Toch heb ik heimwee naar dat bed.
[..]
Samen in de kuil![]()
In het begin van onze relatie hadden we een ongestabiliseerd waterbed en ik rolde altijd vanzelf naar hem toe of ik wilde of niet.
[..]
Samen in de kuil![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:11 schreef brother52 het volgende:
Dit heb ik vaker gehoord, kan het even niet plaatsen...
Ja, ik wist hem. En zelfs de artiest zou ik goed hebben gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:13 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat Brother52 deze niet weet en Livelink wel
Brother52 en MadMaster wisten hem nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wist hem. En zelfs de artiest zou ik goed hebben gehad.
quote:
En jij welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brother52 en MadMaster wisten hem niet
[..]
[..]
En jij wel
[..]
[..]
[..]
[..]
En jij wel
[..]
[..]
[..]
[..]
En jij wel
[..]
[..]
[..]
[..]
En jij wel
[..]
Gezien je snelheid was dit een hele grote hit!quote:
In de herhalingquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Michael Schenker group - Armed and ready
Deze is verkeerd getagd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Michael Schenker group - Armed and ready
Net klonk het wel heel erg andersquote:
Dan staat er iemand bij de deurquote:
Zit die gast naast je te bellen?quote:
Ik moest kloppen, want de bel deed het niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Some like it hot, the power station
Ik zou Robert Palmer hebben gezegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Some like it hot, the power station
Dat is het toch niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou Robert Palmer hebben gezegd.
Ik heb het gevoel dat dit deze show een herhaling is van toen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou Robert Palmer hebben gezegd.
Ik heb het gevoel dat dit deze show een herhaling is van toen.
Morgen pakketje ophalen bij de supermarkt tijdens het boodschappen doenquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgen pakketje ophalen bij de supermarkt tijdens het boodschappen doen
Bij Freeze Frame kreeg ik ook al een deja vu (ik weet niet wat gehoord is in het Frans)quote:
déjà entenduquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Freeze Frame kreeg ik ook al een deja vu (ik weet niet wat gehoord is in het Frans)
De plaat hierna weet jij ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Oh nee, weer Marillion. Dat wist ik ook eigenlijk wel.
Ik zet vast in op:quote:
Ook erg mooi, net als dezequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zet vast in op:
Fish - A gentlemans excuse me
Ik vind dat juist een van zijn mindere nummers.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Ja, deze ken ik zeker. Maar de artiest kom ik niet op.
Bad to the bone van ???
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
En dit nummer draai ik best heel vaak ook nog.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
Ik kan me vinden in de titel van het vorige nummer
Want?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
Ik kan me vinden in de titel van het vorige nummer
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde Symph een crash course in NMA geven, maar dat hoeft zo al niet meer
Opzet geslaagd.quote:
Sta je zo toch weer naast je bed te stuiteren...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:36 schreef CindieY het volgende:
Ik luister heel even mee, maar wel terwijl ik me ondertussen klaarmaak om naar bed te gaan. Ik slaap altijd zo beroerd net nadat de wintertijd is ingegaan.
Ik weet niet of ik jullie dat aan wil doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Is het niks voor jou om soms wat te draaien?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jullie dat aan wil doen.
Mwoah, als ik voel hoe moe ik nu benquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sta je zo toch weer naast je bed te stuiteren...
Ik kan het natuurlijk altijd proberen. Als ik dan aan het eind op 0 luisteraars zit weet ik genoegquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je hier en daar wat kan doseren, kan je misschien wel een heel nieuw publiek aanboren.
Of nieuwe liefhebbers...
Daarom ben ik juist wat gaan draaien, omdat ik ook best wel moe ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwoah, als ik voel hoe moe ik nu ben
Qua stijlen gaat het hier toch alle kanten op...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk altijd proberen. Als ik dan aan het eind op 0 luisteraars zit weet ik genoeg
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk altijd proberen. Als ik dan aan het eind op 0 luisteraars zit weet ik genoeg
Daarom ga ik juist zo langzamerhand m'n bed opzoeken, dan val ik daar vanzelf in slaapquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist wat gaan draaien, omdat ik ook best wel moe ben.
Op de bank hangen is dan niks, dan knikker ik in slaap in een onmogelijke houding en heb ik straks last van mijn rug of zo...
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom ga ik juist zo langzamerhand m'n bed opzoeken, dan val ik daar vanzelf in slaap
Trusten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom ga ik juist zo langzamerhand m'n bed opzoeken, dan val ik daar vanzelf in slaap
Ach, voor de één is het en sport, voor de ander therapie en voor de volgende ontspanning.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb gewoon geen stijl en draai sporadisch ook. (oké en de laatste ochtenden) maar dat is ook om maar iets te doen tijdens het wakker liggen. Al lig ik dan niet meer, maar het punt lijkt me duidelijk.
Ik doe met je mee...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro zit met zn hoofd te knikken op de beat
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua stijlen gaat het hier toch alle kanten op...
Ik ben mixxx al aan het installeren...quote:
Je leest hem toch wel in het Engels mag ik hopen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef CindieY het volgende:
Zo, ondertussen zijn de tanden weer gepoetst, is het gezicht weer schoon, enzovoorts. Ik ga eens opzoeken bij welke bladzijde ik gisteravond in slaap ben gevallen in 'In de ban van de ring'.
Nogmaals welterusten...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef CindieY het volgende:
Brother52, ik ben het eens met MM en DDM: gewoon doenMij zul je als mede-voormalig-Doc-ganger sowieso niet snel wegjagen, ik kan wat hebben
Zo, ondertussen zijn de tanden weer gepoetst, is het gezicht weer schoon, enzovoorts. Ik ga eens opzoeken bij welke bladzijde ik gisteravond in slaap ben gevallen in 'In de ban van de ring'.
Bedankt voor de muzikale begeleiding, MM!![]()
Welterusten
Beetje mee klooien, Peaeman heeft zo nodig vast nog wel wat tips.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben mixxx al aan het installeren...
Eens kijken of dat een beetje werkt.
Vooral veel gitaren denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat een uur of meer van brother52 zou brengen
Als hij me maar niet laat radenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat een uur of meer van brother52 zou brengen
Ik heb hem al 56 keer gelezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je leest hem toch wel in het Engels mag ik hopen?
Fish herken je ondertussen welquote:
Het begin is inderdaad doorbijten. Maar dan ineens grijpt het verhaal je en kun je niet meer stoppen met lezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hem al 56 keer gelezen.
Na drie pagina’s ben ik er klaar mee...
En wat betreft dat draaien: gewoon doen
Ja, zijn stem is dan ook heel herkenbaar. Zo zijn er niet veel.quote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu wat 'energize'.
En hierna gaan we naar het vliegveld...
Hij is mijn favoriete artiest. Ontzettend veelzijdig, doet gewoon waar hij zin in heeft en de productie van vooral zijn laatste albums zijn heel erg goed. Alles klopt gewoon. Live staat het ook gewoon als een huis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gast van Townsend heb ik ook al vaker beluisterd dankzij jou...
Als jij dat wil doen, moet je het vooral niet laten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zelf je nek kraken is dat nou echt slecht of valt het wel mee? Het lucht op, maar mensen worden wel eens boos op me als ik dat doe
Ik heb het een keer of 10 gelezen denk ik, met het begin heb ik nooit echt moeite gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het begin is inderdaad doorbijten. Maar dan ineens grijpt het verhaal je en kun je niet meer stoppen met lezen.
Ik ben er ook tig keer aan begonnen en weer gestopt terwijl iedereen me maar vertelde hoe geweldig het was.
The Hobbit ben ik echt nooit doorheen gekomen.
Welterusten en niet te vroeg op...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:27 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster, maar ik ga nu afsluiten. Ik vlieg weg. Veel plezier nog
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:12 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Rafeiro, Melting en CindieY
Goedemorgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:48 schreef MadMaster het volgende:
Ha, 3-3 bij de World Series Baseball.
Komende nacht de beslissende pot.
Goodmorning!
spannendquote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:48 schreef MadMaster het volgende:
Ha, 3-3 bij de World Series Baseball.
Komende nacht de beslissende pot.
Goodmorning!
Je bent gewoon emotioneel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik word steeds beter met de oogdruppels, zo goed in mijn oog getyft dat ik en troebel zie en traan als een malle.
Waarom blijf je dan ook uien pellen?quote:
Omdat ze het niet zelf doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan ook uien pellen?
Toch maar eens uitvinden dan, Raf. Dan ben je binnen..... zelfpellende uien.quote:
En met een aardappelschilmesje maak je ze ook zoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt wel bakjes gesneden uitjes kopen, maar dat is zo belachelijk duur
Zolang ik ze niet dagelijks nodig heb (en dat heb ik niet), koop ik ze dus gewoon kant en klaar voorgehakt. Hetzelfde geldt voor groente en aardappelproducten...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt wel bakjes gesneden uitjes kopen, maar dat is zo belachelijk duur
Vanmorgen op de fiets om 7.15 uur was het dusdanig koud dat mijn contactlenzen zowat uit mijn daardoor tranende ogen ploptten, hoewel ik mijn zonnebril wel op had...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik word steeds beter met de oogdruppels, zo goed in mijn oog getyft dat ik en troebel zie en traan als een malle.
Maar geen ijspegels?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet dagelijks nodig heb (en dat heb ik niet), koop ik ze dus gewoon kant en klaar voorgehakt. Hetzelfde geldt voor groente en aardappelproducten...
[..]
Vanmorgen op de fiets om 7.15 uur was het dusdanig koud dat mijn contactlenzen zowat uit mijn daardoor tranende ogen ploptten, hoewel ik mijn zonnebril wel op had...
Je moet de groenten van .. Rafeiro hebben.quote:
En de tegenstander van de baan gemept?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:20 schreef just me het volgende:
oh wat een heerlijk golfochtendje was dit
![]()
de dauw, de zon, de kleuren van de bladeren
Neuh, ik was samen met mijn broerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:06 schreef Melting het volgende:
[..]
En de tegenstander van de baan gemept?
En wie van jullie kan het beste golfen? Of zijn jullie aan elkaar gewaagd?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh, ik was samen met mijn broer
Hij is nog aan het herstellen van zijn infarct, als hij weer op zijn oude niveau is dan ben ik de grote verliezer. Maar het is voor ons gewoon leuk om samen te golfen. Was wel bizar vanmorgen, ik had een golftrui aan en hij ook. Toevallig hetzelfde merk, ik 'n rode, hij 'n beigequote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En wie van jullie kan het beste golfen? Of zijn jullie aan elkaar gewaagd?
Het was pas echt bizar geweest als jullie beide geen trui aan hadden gehad...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is nog aan het herstellen van zijn infarct, als hij weer op zijn oude niveau is dan ben ik de grote verliezer. Maar het is voor ons gewoon leuk om samen te golfen. Was wel bizar vanmorgen, ik had een golftrui aan en hij ook. Toevallig hetzelfde merk, ik 'n rode, hij 'n beige
bizar koudquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was pas echt bizar geweest als jullie beide geen trui aan hadden gehad...
Ga me niet vertellen dat hij lag te klappertanden van de kou...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is opeens echt koud geworden ja, ik heb de dekbedden net maar gewisseld, arme Symph had het vannacht koud
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat hij lag te klappertanden van de kou...
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net dat een paar passagiers iemand in een rolstoel tijdens de spits de trein uit hadden gedragen omdat de trein vol zat en zij nog mee wilden, maar dat kon niet omdat die man in zijn rolstoel plaats innam.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
De NS......
20 minuten vertraging omdat die sukkels niet geregeld hadden dat er een plateau kar klaarstaat voor de gehandicapte mevrouw die er uit moest
Ze lagen te klapperen in het bakjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja had het ook gelezen....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las net dat een paar passagiers iemand in een rolstoel tijdens de spits de trein uit hadden gedragen omdat de trein vol zat en zij nog mee wilden, maar dat kon niet omdat die man in zijn rolstoel plaats innam.
Vreemd verhaal, maar als het waar is
Ik geloof het verhaal niet helemaal. Het feit dat er werkelijk niemand heeft gereageerd op die tweet die getuige was vind ik een veeg teken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja had het ook gelezen....
Kansloos volk
Files door de bouwers richting Den Haag en terug?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef livelink het volgende:
Maar los daarvan; vandaag kon je toch beter in de trein zitten dan in de bus hoor. Ik heb zowel op de heenweg als op de terugweg in de file gestaan. Zo fijn om op dit soort dagen op de A12 en rondom Utrecht te zijn. Ik wilde niet klagen, maar we zaten nu toch al in de klaagmodus.
Bingo!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Files door de bouwers richting Den Haag en terug?
Krijg ik punten hiervoor?quote:
Ik heb liever puntenquote:
Ja, je krijgt 2 gratis klaagpunten. Mag alles zijn.quote:
Jij bent best gul met je puntenquote:
spijkerbroek had liever taartpunten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je krijgt 2 gratis klaagpunten. Mag alles zijn.
Ik ga nu wel eerst boodschappen doen en dan eten maken. Dus ik haak pas later aan. Ik ben moed aan het verzamelen om weer naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef Melting het volgende:
Geen dj vanavond?
Zal ik dan maar gewoon wat verzoekjes en voor de rest willekeurige nummers draaien?
Dan kun je nog lang verzamelen. Het is koud buiten en het wordt alsmaar kouder.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga nu wel eerst boodschappen doen en dan eten maken. Dus ik haak pas later aan. Ik ben moed aan het verzamelen om weer naar buiten te gaan.
De AH gaat om 20.00 dicht, dus ik heb een stok achter de deur.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang verzamelen. Het is koud buiten en het wordt alsmaar kouder.
Morgen wordt het weer iets warmer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang verzamelen. Het is koud buiten en het wordt alsmaar kouder.
Zo lang als je er maar niet mee geslagen wordt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
De AH gaat om 20.00 dicht, dus ik heb een stok achter de deur.
Wacht nog 10 minuten en ga dan rennen. Dan blijf je warm.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
De AH gaat om 20.00 dicht, dus ik heb een stok achter de deur.
Dat mag, maar dan ga ik nog wel even koffie produceren.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef Melting het volgende:
Geen dj vanavond?
Zal ik dan maar gewoon wat verzoekjes en voor de rest willekeurige nummers draaien?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan ga ik nog wel even koffie produceren.
Morgen heb ik een hei-sessie dagquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen wordt het weer iets warmer.
Hoe laat plan je dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef Melting het volgende:
Geen dj vanavond?
Met heipalen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen heb ik een hei-sessie dag![]()
Ik had liever een hijs-sessie geloof ik.
Vanaf 19.30 tot 21.30.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoe laat plan je dat?
Heb besloten dat ik niet ga darten vanavond, zombie modus door het slechte slapen.
Ze gaat een dagje op de hei zitten, denk ik.quote:
Ga je liever jointjes roken?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen heb ik een hei-sessie dag![]()
Ik had liever een hijs-sessie geloof ik.
Of ze wil een dagje kraanwagenchauffeur zijn.quote:
Of net iets te veel afgevallen, dan blijf je de broek maar ophijsen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of ze wil een dagje kraanwagenchauffeur zijn.
quote:
Ik herken hem nu ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |