we wachten geduldig op de orkaan die hen omver gaat blazenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:26 schreef cityofdelusion het volgende:
Het gaat ons wel voor de wind, he Ger? Zegt Merel.
Nee die is samen met Hiske een te laag hangende tak aan het weg zagen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie Jessie niet meer. Die is zeker aan het uithuilen bij de regie dat hij niet achter de computer mag, dat ze niet direct opstonden voor hem.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie Jessie niet meer. Die is zeker aan het uithuilen bij de regie dat hij niet achter de computer mag, dat ze niet direct opstonden voor hem.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:26 schreef cityofdelusion het volgende:
Het gaat ons wel voor de wind, he Ger? Zegt Merel.
haha ja wel grappigquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:32 schreef sjampoeh het volgende:
lol jordie![]()
maakt een filmpje: jordie als je dit kijkt, ben je waarschijnlijk al thuis enz
Ja, dat zou zo leuk zijn.....niet een gekozen winnaar maar een loser die achterblijft....wie het ook is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:31 schreef Flow3r het volgende:
Als mensen nou maar eens de ballen hadden om in opstand te komen of om massaal de poort uit te lopen, degene die dan achter bljft is een zielige loser en kan zich een faal winnaar noemen, maar ja, die borg he, kennelijk super hoge bedragen die mensen niet kunnen missen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:31 schreef Flow3r het volgende:
Als mensen nou maar eens de ballen hadden om in opstand te komen of om massaal de poort uit te lopen, degene die dan achter bljft is een zielige loser en kan zich een faal winnaar noemen, maar ja, die borg he, kennelijk super hoge bedragen die mensen niet kunnen missen
vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een kloteprogramma. Waarom kijken we eigenlijk nog?
idd. maar jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:31 schreef Flow3r het volgende:
beetje slijmen, en het werkt ook nog, Mylene en Dylan denken echt dat ie een bitcoinlogo wil laten tattoerenquote:
Nee ..het is vreselijk ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen redden meer aan, deze soap.
Als of het al zeker is dat Dylan naar huis gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:37 schreef zodeju het volgende:
Oh, Jessie bij Dylan...wie wil je de ruimte geven want jij hebt hem van Adriaan geerfd.....Alsof hij niet zelf beslist wat er mee gebeurt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:40 schreef zodeju het volgende:
Vanaf de zijkant heeft Andrea een mooier gezicht dan Shelley ......
Oh ja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:40 schreef yaello het volgende:
Andrea nog even zuur als net na de stemming.
Ja paar seconden daarvoor ging het nog over de fake ass bitches in Uto. Overigens was die lach omdat Jordy tot de conclusie kwam dat hij niet meer bij het andere kamp gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik zit net te genieten van haar aanstekelijke lach!
Hier nog een....zit alleen te luisteren en kijk af en toe, maar een heerlijke lach heeft ze.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik zit net te genieten van haar aanstekelijke lach!
Ja, net zoals de andere het er nog steeds over hebben....zuur of niet zuur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:42 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja paar seconden daarvoor ging het nog over de fake ass bitches in Uto. Overigens was die lach omdat Jordy tot de conclusie kwam dat hij niet meer bij het andere kamp gevraagd wordt.
oke is goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, net zoals de andere het er nog steeds over hebben....zuur of niet zuur.
Dit iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:46 schreef BloesBloes het volgende:
Andrea mag van mij zuur zijn, dat recht heeft ze verworven. Zij heeft geprobeerd het tij nog te keren, net als Jordie en Shelley, maar een bende lafaards die zich slaafs vormen naar de wil van een paar bully's hebben het af laten weten.
iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:46 schreef BloesBloes het volgende:
Andrea mag van mij zuur zijn, dat recht heeft ze verworven. Zij heeft geprobeerd het tij nog te keren, net als Jordie en Shelley, maar een bende lafaards die zich slaafs vormen naar de wil van een paar bully's hebben het af laten weten.
die is stik druk met dj oefenen tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:47 schreef zodeju het volgende:
Moet Merel niet achter de pc zitten en bezig met de markt en evenementen en met haar zendingen en webshop en mails verzorgen.....of heeft ze een vrije dag.
en anders heeft ze nog een leuk dj projectje liggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:47 schreef zodeju het volgende:
Moet Merel niet achter de pc zitten en bezig met de markt en evenementen en met haar zendingen en webshop en mails verzorgen.....of heeft ze een vrije dag.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:46 schreef BloesBloes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |