Leuke alternatieve werkelijkheid dit. De arrogantie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben we ook niet. Zij hebben ons nodig.
Ajax heeft allang laten zien dat het mogelijk is met de huidige begroting topclubs in Europa te verslaan.
Maar laten we de Eredivisie verpesten met kutclubs uit België die saai afbraakvoetbal spelen voor mogelijk wat meer centen.
Zit ik niet op te wachten hoor.
Laat dat onderzoek maar eens zien dan. Tot nu toe is het vooral, wij van wc-eend.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
KNVB noemt significante waardevermeerdering in een onderzoek waar vele professionals op zijn gezet en die janlul zegt dat dit leugens zijn en en beneliga enkel gewenst is door wat belgen en een Nederlander in het buitenland.
Ja, dat is trollen.
Kijk de CL vorig jaar even terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Leuke alternatieve werkelijkheid dit. De arrogantie.
Die willen vooral kleine clubs deaud lijkt het, de rest boeit niet zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk de CL vorig jaar even terug.
Raar dat voorstanders van dit idee kennelijk geen voetbal kijken.
Dus je bent je nu aan het mengen in een discussie waar je eigenlijk helemaal geen enkele weet over hebt? Aangezien dat gewoon algemeen bekende informatie is. Het heeft verdomme overal gestaan. De KNVB heeft het zelf in een nieuwsbericht op hun website gezet. Heel erg raar dit. Met je WC-Eendquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Laat dat onderzoek maar eens zien dan. Tot nu toe is het vooral, wij van wc-eend.
Ik weet dat het onderzoek er geweest is, ik weet dat de KNVB er bepaalde conclusies uit getrokken heeft. Ik weet ook dat ze het onderzoek niet vrijgegeven hebben. We moeten ze maar op hun woord geloven dat iedereen er beter van wordt. Of dat zelfs niet, want er wordt niet eens gespecificeerd wat er met waardevermeerdering bedoelt wordt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dus je bent je nu aan het mengen in een discussie waar je eigenlijk helemaal geen enkele weet over hebt? Aangezien dat gewoon algemeen bekende informatie is. Het heeft verdomme overal gestaan. De KNVB heeft het zelf in een nieuwsbericht op hun website gezet. Heel erg raar dit. Met je WC-Eend
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:19 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik weet dat het onderzoek er geweest is, ik weet dat de KNVB er bepaalde conclusies uit getrokken heeft. Ik weet ook dat ze het onderzoek niet vrijgegeven hebben. We moeten ze maar op hun woord geloven dat iedereen er beter van wordt. Of dat zelfs niet, want er wordt niet eens gespecificeerd wat er met waardevermeerdering bedoelt wordt.
Wie wordt er beter van? Wie wordt er slechter van? Op welke manier worden clubs er beter van? Worden we hierdoor de 6e competitie van Europa? Dat zouden we op eigen kracht ook moeten kunnen worden, we zijn immers groter dan Portugal dat toch boven ons staat. Zomaar wat vragen waar ik graag antwoord op zou willen.
Daarom komt dus dat vervolgonderzoek met impactanalyse per club.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:19 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik weet dat het onderzoek er geweest is, ik weet dat de KNVB er bepaalde conclusies uit getrokken heeft. Ik weet ook dat ze het onderzoek niet vrijgegeven hebben. We moeten ze maar op hun woord geloven dat iedereen er beter van wordt. Of dat zelfs niet, want er wordt niet eens gespecificeerd wat er met waardevermeerdering bedoelt wordt.
Wie wordt er beter van? Wie wordt er slechter van? Op welke manier worden clubs er beter van? Worden we hierdoor de 6e competitie van Europa? Dat zouden we op eigen kracht ook moeten kunnen worden, we zijn immers groter dan Portugal dat toch boven ons staat. Zomaar wat vragen waar ik graag antwoord op zou willen.
BNW is een deur verder.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat stompzinnige gedoe van 'De KNVB zegt goed dus is het goed' is echt om gek van te worden.
Laat gewoon de inhoud van dat onderzoek zien.quote:
OmG gOD, kNVb iS In twEEdE fASe gEgAan!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zie artikel dat ik geplaatst heb. Zie bijvoorbeeld het feit dat de KNVB de tweede fase in is gegaan voor wat betreft onderzoeken naar een Beneliga.
Ben je twaalf of gewoon een imbeciel aangezien je dit soort spelling bezigt?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:32 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
OmG gOD, kNVb iS In twEEdE fASe gEgAan!!!!!!!
Kijk eens een paar pagina's terug. Er zijn al lang en breed onderzoeken geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:19 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, en dat doet de UEFA ook. Vandaar dat hun ranglijsten naar vijf en tien jaar kijken, ipv één jaar. België staat dan gewoon boven ons. Op land en clubniveau.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk de CL vorig jaar even terug.
Raar dat voorstanders van dit idee kennelijk geen voetbal kijken.
Nou en.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, en dat doet de UEFA ook. Vandaar dat hun ranglijsten naar vijf en tien jaar kijken, ipv één jaar. België staat dan gewoon boven ons. Op land en clubniveau.
Waardeloze troll dat je bent.
Deze postquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou en.
Het ging over het gat tussen "ons" en de top van Europa en dat gat dat verkleind moet worden.
Daar staat nergens hoe minimaal meer geld Ajax gaat helpen de top nog verder te verkleinen. En daar wordt ook niet gesproken over alle haken en ogen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze post
VBL / Beneliga #5 De weg is nog lang
Feiten
Ow, nu gaat het opeens over Ajax... Niet over de andere clubs.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar staat nergens hoe minimaal meer geld Ajax gaat helpen de top nog verder te verkleinen. En daar wordt ook niet gesproken over alle haken en ogen.
[ afbeelding ]
enorme voordelen die de Belgische clubs wel en de Nederlandse clubs niet hebben. Genot.
En blijf negeren wat supporters willen. Die zijn ten slotte helemaal niet belangrijk.
Niet echt, vrijwel alle clubs zitten in het Nederlandse taalgebied. Alleen Charleroi en Standard (net aan) niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:47 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we nog een tweetalige competitie ook nog
huh? Daar ging het mij de hele tijd al om. De top van de Eredivisie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ow, nu gaat het opeens over Ajax... Niet over de andere clubs.
huh? Die hebben 'we' nu al toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja die Belgische clubs hebben belastingvoordelen. Nederlandse hebben het voordeel van noodsteun vanuit de overheid.
Terug naar de feitenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:07 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk dat 'geloof' van mensen.
April 2018:
[ afbeelding ]
Zie ook:
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/14660970512331391004
Tweet 1: meningen zijn geen feiten. En dat die Belg dat vindt snap ik wel ja. Voor België is dit goud. Snackbar de droge bitterbal heeft ook heel veel voordelen als ze gaan samenwerken met McDonalds.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Terug naar de feiten
https://mobile.twitter.co(...)/1189471242002358272
https://mobile.twitter.co(...)/1189256876690681856
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |