abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_189683080
Twee lichamen aangetroffen in bioscoop Groningen

GRONINGEN - In een bioscoop van Path aan de Gedempte Zuiderdiep in de binnenstad van Groningen zijn twee lichamen gevonden, aldus de politie.

Agenten troffen de lichamen zaterdagmorgen aan na een melding. „Wij zijn met meerdere collega’s aanwezig en doen onderzoek”, aldus de Groninger politie. Sommige agenten dragen kogelwerende vesten. De omgeving is afgezet.

Het is nog onduidelijk waar de lichamen precies in het pand zijn gevonden.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-bioscoop-groningen

Bioscoopmoorden: Dit weten we over de verdachte en de slachtoffers

https://www.rtvnoord.nl/n(...)e-en-de-slachtoffers

[ Bericht 25% gewijzigd door IriYe op 29-10-2019 13:44:42 ]
pi_189683139
Laatste bericht;

Ex-vriendin van verdachte bioscoopmoorden: Hij stalkt me al jaren, altijd gek geweest

https://www.destentor.nl/(...)ek-geweest~a34aed89/
pi_189683450
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:34 schreef IriYe het volgende:
Laatste bericht;

Ex-vriendin van verdachte bioscoopmoorden: Hij stalkt me al jaren, altijd gek geweest

https://www.destentor.nl/(...)ek-geweest~a34aed89/
Dat snap ik dan weer niet....ze ziet eigenlijk al van het begin af aan dat ie een beetje raar is, psychoses krijgt en de medicijnen die hij daar voor heeft doodleuk niet gebruikt, en in plaats daarvan een beetje de hele dag zit te blowen, wat zijn gedrag allemaal nog veel onvoorspelbaarder maakt.....en dan laat je je toch bezwangeren door die leipe Turk. Wat ben je dan een ontzettende domme naieve kutmuts.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189683513
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet....ze ziet eigenlijk al van het begin af aan dat ie een beetje raar is, psychoses krijgt en de medicijnen die hij daar voor heeft doodleuk niet gebruikt, en in plaats daarvan een beetje de hele dag zit te blowen, wat zijn gedrag allemaal nog veel onvoorspelbaarder maakt.....en dan laat je je toch bezwangeren door die leipe Turk. Wat ben je dan een ontzettende domme naieve kutmuts.
Tsja, ze zal het Florence Nightingale Syndroom wel hebben gehad, zoals zoveel vrouwen.
pi_189683577
Maar eerlijk is eerlijk. Dit soort psychotische types zie ik wel vaker rondlopen in mijn stad. Waaraan je duidelijk ziet: in de war, gevaarlijk.. Waarom lopen dit soort mensen vrij rond?
pi_189683647
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk. Dit soort psychotische types zie ik wel vaker rondlopen in mijn stad. Waaraan je duidelijk ziet: in de war, gevaarlijk.. Waarom lopen dit soort mensen vrij rond?
Omdat ze geen wet hebben overtreden? En ze kennelijk niet gevaarlijk genoeg zijn voor zichzelf of de omgeving dat een IBS noodzakelijk is.
pi_189683669
quote:
Een gedwongen opname ogv Wet BOPZ is niet zo makkelijk.
pi_189683797
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit hoor je toch vaker.
Sommige vrouwen interesseert het niet echt van wie ze zwanger worden.
Dat je kind ook zijn geestelijke problemen kan " erven " denken ze niet bij na. |:(
pi_189683905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Omdat ze geen wet hebben overtreden? En ze kennelijk niet gevaarlijk genoeg zijn voor zichzelf of de omgeving dat een IBS noodzakelijk is.
Dan moet er dus eerst iets vervelends gebeuren, vind ik wel vreemd. Bij sommige mensen zie je de gekte in de ogen, die slaan vanzelf toe (zoals deze gek dus nu).
pi_189683932
Ik vind het bizar, meerdere opnames vanwege zijn psychoses, meerdere keren in aanraking geweest met de politie, een ex die zelfs een noodknop heeft gehad voor hem.

Waarom heeft die man geen depot gekregen?

Vooral doorgaan met alle klote bezuinigingen en vooral weg blijven kijken.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:29:20 #11
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189683933
quote:
Wachtlijsten en bezuinigingen..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189683946
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dan moet er dus eerst iets vervelends gebeuren, vind ik wel vreemd. Bij sommige mensen zie je de gekte in de ogen, die slaan vanzelf toe (zoals deze gek dus nu).
Tsja, je kunt niet iemand achterin een busje gooien en opsluiten in een kliniek omdat hij raar uit z'n ogen kijkt.

Wat dat betreft ook wel een beetje een verhaal van de kip en het ei, want gedwongen opnemen is lastig als iemand niet echt iets kwalijks heeft gedaan, maar als je hem pas opneemt als hij het werkelijk heeft gedaan ben je eigenlijk al te laat natuurlijk.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:30:14 #13
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189683947
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:29 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik vind het bizar, meerdere opnames vanwege zijn psychoses, meerdere keren in aanraking geweest met de politie, een ex die zelfs een noodknop heeft gehad voor hem.

Waarom heeft die man geen depot gekregen?

Vooral doorgaan met alle klote bezuinigingen en vooral weg blijven kijken.
Als maar poen hebt in dit land..
pi_189684019
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Tsja, je kunt niet iemand achterin een busje gooien en opsluiten in een kliniek omdat hij raar uit z'n ogen kijkt.

Wat dat betreft ook wel een beetje een verhaal van de kip en het ei, want gedwongen opnemen is lastig als iemand niet echt iets kwalijks heeft gedaan, maar als je hem pas opneemt als hij het werkelijk heeft gedaan ben je eigenlijk al te laat natuurlijk.
Heb bij dat soort mensen altijd wel het idee dat ze al genoeg dingen hebben gedaan en de hulpverlening er al op zit, sowieso eigenlijk. Zoals bij deze man ook het geval was. Maar blijkbaar niet erg genoeg voor gesloten opname.

Nou ja, 100% ‘veilig’ voel ik me nooit. Teveel van dit soort psychotische mensen die blijkbaar niet de juiste hulp kunnen krijgen.
pi_189684037
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat hoeft dus niet. De dreiging moet alleen groot genoeg zijn dat gevaar onafwendbaar is. Je kunt niet mensen lukraak gaan opsluiten omdat ze gek uit de ogen kijken. Dat is een grove schending van de mensenrechten.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:47:24 #16
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_189684211
Hulpverlening laks, dat vind ik wat kort door de bocht.
Meneer had medicatie maar slikte deze niet.
pi_189684566
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Goh dat meen je toch niet? :'( :'( .. We spreken hier ook over een schizofreen en die staan er bekend om dat ze geen ziekte-inzicht hebben.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:16:09 #18
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_189684610
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:12 schreef Melbiek het volgende:

[..]

Goh dat meen je toch niet? :'( :'( .. We spreken hier ook over een schizofreen en die staan er bekend om dat ze geen ziekte-inzicht hebben.
Staat in dat premium artikel, waar de ex haar verhaal doet.
Stalking wat al jaren duurt en mishandeling binnen de relatie.
pi_189684635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Staat in dat premium artikel, waar de ex haar verhaal doet.
Stalking wat al jaren duurt en mishandeling binnen de relatie.
Ik zeg alleen dat het logisch is dat meneer geen medicatie slikt en een zorgmijder is. Schizofrenen staan daar bekend om. In dit geval kun je daardoor hulpverlening wl laks noemen. Meneer is in dit geval volledig ontoerekeningsvatbaar.
pi_189684681
Nouja, gelukkig zorgde hij er wl voor dat hij zijn jointje nooit vergat. :9
pi_189684690
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:21 schreef IriYe het volgende:
Nouja, gelukkig zorgde hij er wl voor dat hij zijn jointje nooit vergat. :9
Kettingrokers zijn het meestal ja. Non-stop roken aan een stuk door.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:22:27 #22
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189684699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:17 schreef Melbiek het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het logisch is dat meneer geen medicatie slikt en een zorgmijder is. Schizofrenen staan daar bekend om. In dit geval kun je daardoor hulpverlening wl laks noemen. Meneer is in dit geval volledig ontoerekeningsvatbaar.
Onzin.. Eigen bijdrage... Bezuinigingen..

Heeft niets met laks te maken
pi_189684922
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan schort er iets aan de begeleiding van die man. Die ex zei dat hij de medicijnen wel nam als er inspectie aan zat te komen. Dan kun je denk ik rustig stellen dat die begeleiding nogal laks heeft gehandeld. Zware gevallen zoals dit zouden intense begeleiding moeten hebben en dagelijks toezicht op het medicijngebruik. Als je een keer in de 14 dagen een keer komt kijken, dan krijg je dus dit soort situaties. Hoe je het ook bekijkt, het is wederom een falend beleid wat hier aan ten grondslag ligt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:39:56 #24
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189684954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan schort er iets aan de begeleiding van die man. Die ex zei dat hij de medicijnen wel nam als er inspectie aan zat te komen. Dan kun je denk ik rustig stellen dat die begeleiding nogal laks heeft gehandeld. Zware gevallen zoals dit zouden intense begeleiding moeten hebben en dagelijks toezicht op het medicijngebruik. Als je een keer in de 14 dagen een keer komt kijken, dan krijg je dus dit soort situaties. Hoe je het ook bekijkt, het is wederom een falend beleid wat hier aan ten grondslag ligt.
En dat komt dus door laksheid.. uhu
pi_189684984
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:39 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En dat komt dus door laksheid.. uhu
Waar het ook aan ligt, er is gewoon keihard gefaald door de zorg.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')