Gelukkig dat ik die niet hoef te doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leugens twee partner games en in ieder geval een “eigen” IP.
Ga maar lekker Death Stranding aftikken.
MASS ERECT REMASTERquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mass Effect Trilogy of Dead Space Trilogy. Oude Need For Speed-games zie ik niet snel gebeuren.
EA heeft volgens mij niet meer de rechten van Kingdoms of Amalur: Reckoning.
Aan het downloaden. Wat een rare tijdens trouwens, maar 2 uur per dag.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:27 schreef dud0r het volgende:
http://club.bandainamcoen(...)ign=opm-cbt-29102019
Closed beta codes voor one punch man voor de liefhebbers
Ja geen idee. Kwam de link tegen denk deel het even.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Aan het downloaden. Wat een rare tijdens trouwens, maar 2 uur per dag.
twitter:mochi_wsj twitterde op woensdag 30-10-2019 om 12:47:55Meanwhile, Sony CFO Totoki said:-to carefully determine potential of game streaming market via its PS Now service-confident that PS5 will success-Sony's own studios and 3rd parties lining up PS5 games that "will satisfy game fans" reageer retweet
quote:Call of Duty: Modern Warfare is the biggest COD opening of this gen (over $600m sell-through in 3 days)
Highlights :
Top-Selling New Premium Game Release of 2019
Biggest Selling Digital Opening in Activision History
Set PS4 Record with Highest Digital Sales in First Three Days
Sold More Units in First Three Days Than Any Other Call of Duty Three Day Opening In This Console Generation
Biggest Call of Duty PC Launch Ever
https://investor.activisi(...)ster-opening-weekend
Meh EA kennende zal het wel weer een totaal andere fan favorite zijn. Maar het zou wel nice zijn hoor als ze alsnog met een Mass Effect trilogy remake komen. Al een paar keer gespeeld deze games, maar kan ze gerust nog een keer spelen. Zo goed waren die gamesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mass Effect Trilogy of Dead Space Trilogy. Oude Need For Speed-games zie ik niet snel gebeuren.
EA heeft volgens mij niet meer de rechten van Kingdoms of Amalur: Reckoning.
Je schrijft indies verkeerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nog 2 uur geduld voor de nieuwe PSN games van November
wat een bazengifjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
MASS ERECT REMASTER
[ afbeelding ]
M'n vriending heeft laatste de originele trilogie op de PS3 gespeeld en dat draaide echt bagger. De game verdient gewoon een remaster.
IP van Amalur ligt bij THQ maar EA is nog wel de uitgever, als ze slim zijn laten ze dus THQ een remaster maken en dan zelf uitbrengen.
Jak & Daxter ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
ik vind het jammer dat de ratchet & clank games van de ps3 nooit een ps4 remaster hebben gehad
a clank in time toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
ik vind het jammer dat de ratchet & clank games van de ps3 nooit een ps4 remaster hebben gehad
Bella twinsquote:
Alsof die trailers van Kojima wat spoilerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:47 schreef KennyPowers het volgende:
(niet gekeken om mezelf niet te spoilen mocht het een topper zijn)
Crack in time en nee, is alleen via dat crappy Playstation Now te spelen.quote:
Dit is de eerste trailer die ik heb gezien sinds de TGA 2016 trailer en ja, ik wil deze game alleen maar meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |