Ik vijftien minuten MGS3 en een half uur MGS4. Kutste drie kwartier van m'n leven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
ik heb nog nooit een Metal Gear gespeeld
Dan heb de intro van mgs3 niet eens afgekekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vijftien minuten MGS3 en een half uur MGS4. Kutste drie kwartier van m'n leven.
Man man manquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vijftien minuten MGS3 en een half uur MGS4. Kutste drie kwartier van m'n leven.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Man man man
deze noob
15min in mgs3 speel je nog niet eens
Je bent zo makkelijk en voorspelbaar Gijsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Man man man
deze noob
15min in mgs3 speel je nog niet eens
Inderdaad, ik ben hem nu aan het spelen op de 3ds, en ondanks dat de framerate gewoon kak is (20fps ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
MGS3 heeft zoveel memorabele momenten en boss fights. The End, The Fury. Die game staat in mijn geheugen gegrift. Echt heel goed. MGS2 was ook top. Ik zou like lowkey willen dat Kojima weer zulke games ging maken.
De trailers van Death Stranding zijn erg raar en overtuigen niet maar het zal heus geen DHL Simulator zijn. Afwachten.
loltwitter:transgamerthink twitterde op dinsdag 29-10-2019 om 19:49:44So, uh.... I still really want to tell you all about Death Stranding later this week but uh.... reageer retweet
#learntocodequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kotaku is best kut, maar die Jason Schreier heeft wel een tof boek geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |