Zolang jij maar staat te bloeien.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ik hier niet ben is het hier allemaal dood
En de meidjes hier te vloeienquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang jij maar staat te bloeien.
Ahahahahahhahahahahaha.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Scrup![]()
Weer hard aan het werk?
Ah, okequote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ahahahahahhahahahahaha.
10u afspraak bij het uwv om mij aan het werk te krijgen
Jij wel zo weer aan de slag?
Bevalt het?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke![]()
Ik ben alweer bijna een uur aan het werk
Goedemorgenquote:
Nouja, ik lag natuurlijk liever nog gewoon in bed. Maar er moet toch geld verdiend wordenquote:
die is net voorbijquote:
In bed liggen is ook maar een buitengewoon saaie bezigheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, ik lag natuurlijk liever nog gewoon in bed. Maar er moet toch geld verdiend worden
lucky you. Ga je nog ergens naartoe op vakantie? of gewoon vrij?quote:
Oeh lekker! Hoelang heb je vakantie? Ga je nog weg?quote:
Nah. Slapen is mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In bed liggen is ook maar een buitengewoon saaie bezigheid.
Ik wil er ook wel meer van.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah. Slapen is mijn favoriete bezigheid
Ja, een lang weekend naar m'n ouders. Maar dat is niet echt weg-weg. Verder lekker thuis. Zooi opruimen, dingetjes opknappen, bedden testenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucky you. Ga je nog ergens naartoe op vakantie? of gewoon vrij?
Ga niet weg, maar heb twee weken vakantie. Hopelijk een beetje okay weer. Maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh lekker! Hoelang heb je vakantie? Ga je nog weg?
Ik heb ook 'bijna' vakantie, nog anderhalve week
Oeh lekker, twee wekenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga niet weg, maar heb twee weken vakantie. Hopelijk een beetje okay weer. Maar dat zal wel niet.
Ga jij wel weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |