Jammer van die kneuzen hierquote:
Lekkere instelling meid. That’s the spirit 👌🏻quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:37 schreef Cachie het volgende:
Ben druk aan het solliciteren voor een afstudeerstage en heb er nu al zin in.
Dat is toch altijd zo geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jammer van die kneuzen hier
Ja toch, niet dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekkere instelling meid. That’s the spirit 👌🏻
Nou niet iedereen denkt daar zo over nee.quote:
Hun probleem toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou niet iedereen denkt daar zo over nee.
Dat is helemaal waar Cachichiquote:
Ze besteden dat soort werk uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze je werk aangeboden vandaag?
Zometeen weer wel ahahquote:
Was nog te overzien toen jij hier wat vaker kwamquote:
Kinderen. Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 05:24 schreef scrupuleus het volgende:
He ck wat ben jij toch een vroege vogel
Benen bij elkaar houden voor de zekerheid.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:20 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kinderen. Verschrikkelijk lijkt me dat.
We leven in 2019 en ik ben niet christelijk, dus gebruik gewoon anticonceptie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benen bij elkaar houden voor de zekerheid.
Hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een supergave endorsement op video van een Britse bekendheid gekregen
En ban van 24 uur zodat je de speciale dag met je naasten gaat vieren.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:53 schreef Kiid het volgende:
Nog slechtd 29 dagen tot D-day boys. Hebben jullie al een verrassing in gedachte voor mij?
goed planquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:55 schreef Cachie het volgende:
[..]
En ban van 24 uur zodat je de speciale dag met je naasten gaat vieren.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een supergave endorsement op video van een Britse bekendheid gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |